Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
Käykö täällä oikeasti joku lukemassa näitä vain alapeukuttaakseen kaikkea? :D
Ilmeisesti, kun tuokin täysin neutraali kommentti jossa pohdittiin, kuvaavatko Tallinnassa uutta musavideota, oli alapeukun arvoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän ootan kauhulla milloin Ollin käsipuolessa näkyy joku nainen. Kukaan ei saa pilata mun fantasioita hänestä, haha 🤭. Mutta siis onhan näillä kaikilla varmaan joku kierroksessa.
Ikävä tulla pilaamaan fantasiasi, mutta Olli on seurustellut yläasteelta asti tyttöystävänsä kanssa. Ovat siis edelleen yhdessä. Aleksi myös seurustellut vuosia tyttöystävänsä kanssa. Yksityishenkilöitä molemmat.
Nikon tyttistä on näkynyt hänen instassa, tämä nainen joku pieni muusikko myös.Ainoat sinkut nyt ainakin ovat Joonas, Tommi ja Joel (ellei Behmin kanssa ole vispiläkauppaa?)
Eikö Tommikin seurustele? En siis tiedä faktoja luulin kyllä niin 🤭
Olen tuo ap, joka kirjoitti että Olli ja Aleksi seurustelee. Ei tuolloin ollut Tommin seurusteluelämästä tietoa, mutta viimeaikoina someissa porukka osannut kertoa, että Tommi nähty usein saman naikkosen kanssa. Liekö sitten löytänyt kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Joelin hymy on aivan ihana.
Niin on... Ja Aleksin kanssa
Tuntuu vähän tyhmältä tulla tänne kommentoimaan, mutta 🤷♀️.
Toi Joelin uuden ig postauksen teksti on niin loistava! Tuli sellainen "wow, toi mies on vaan niin 🔥" fiilis. Itse ajattelen juurikin samoin.
Vierailija kirjoitti:
Toi Joelin uuden ig postauksen teksti on niin loistava! Tuli sellainen "wow, toi mies on vaan niin 🔥" fiilis. Itse ajattelen juurikin samoin.
Sehän on suora sitaatti leffasta eikä kitään Joelin omaa tajunnanvirtaa vai mihin postaukseen viittaat?
Tulihan se alapeukku sieltä heti. Älä vaan yhtään perustele ratkaisuasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on suora sitaatti leffasta eikä kitään Joelin omaa tajunnanvirtaa vai mihin postaukseen viittaat?
Joo, tiedän. Voi sitä silti sanoa tuon mitä sanoin. Miksi ei voisi? Jostain syystä mun toinen heti perään laittama postsus ei tullut. Laitoin että oma yksi FC quote on:
"You are not your job, you're not how much money you have in the bank. You are not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You are not your (kirosana, jos se julkaisu tästä jää kiinni) khakis. You are all singing, all dancing crap of the world."
Vierailija kirjoitti:
Nopealla silmäyksellä näki heti, ettei ole Joelin tekstiä, koska
1. Ei sisällä yhtään kielioppivirhettä
2. Ei sisällä yhtään kirjoitusvirhettä
3. Ei sisällä yhtään f***-sanaa
On se vaan lahjakas kaveri. Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. Ei sisällä yhtään f***-sanaaOn se vaan lahjakas kaveri. Joopa joo.
I Am Jack's Complete Lack of Surprise
╭∩╮ʕ•ᴥ•ʔ╭∩╮
Roses are red
and violets are blue
I have five fingers
and the middle one is for you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. Ei sisällä yhtään f***-sanaaOn se vaan lahjakas kaveri. Joopa joo.
Niin ja...? Vähentääkö se jotenkin lahjakkuutta, että lainaa populaarikulttuuria? Miksi artistin/taiteilijan jokainen postaus pitäisi edes olla joku mittari jostain lahjakkuudesta tai älykkyydestä.
Mistä tiedätte, että Aleksilla ja Ollilla on tyttöystävät? Uskon kyllä mutta kiinnostaa vaan :D
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte, että Aleksilla ja Ollilla on tyttöystävät? Uskon kyllä mutta kiinnostaa vaan :D
Minuakin ihmetyttää, että mistä ihmiset tietää et jollain noista on tyttöystävä. Tai muutenkin henkilökohtaisia juttuja. Et joelilla ei.
Tuohon seurusteluasiaan..
Jos esimerkiksi Nikolla on tyttöystävä, mietin vaan miten hän suhatutuu siihen, että Niko välillä sen Porkon kans pussaillu siel keikoillaki iha livenä..tämmönen tuli siis mieleen.
Ja jotenkin olen tosi kade niille, jotka oikeasti saavat seurustella jonkun tuon bändin jätkän kanssa. :)
Onko siis ihan faktoja nämä että seurustelevat? Ei sillä että epäilisin suuresti mutta mietinpä vaan miten ihmiset tietää niin hyvin 😅
Mistähän postauksesta mahdat puhua?
Siis sinä, jolle tuli sellainen "wow..." fiilis.
Haluaisiko joku suomentaa mitä Joelin uusimassa iigee postauksessa lukee?
Minä kun en ymmärrä venäjää, mikäli se venäjää edes on. :)
Mietinpä vaan kirjoitti:
Tuohon seurusteluasiaan..
Jos esimerkiksi Nikolla on tyttöystävä, mietin vaan miten hän suhatutuu siihen, että Niko välillä sen Porkon kans pussaillu siel keikoillaki iha livenä..tämmönen tuli siis mieleen.
Onhan se Porko pussaillu myös sitä tyttöystävää. Eiköhän jokainen määritä itse ne oman suhteen rajat, mitä on ok tehdä kenenkin kanssa ja mitä ei. Ei mua ainakaan haittaisi pätkääkään jos mun poikaystävä pussailisi sen miespuolisen ystävän kanssa. Pussailen joskus itsekin naispuolisia ystäviäni. Joidenkin suhteessa ei varmasti olisi tällainen ok, mutta kenenkään ei tarvitse olla huolissaan toisten suhteiden rajoista.
Ilmeisesti, on jollaki ajanvietteet:D