Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Mua alkaa nyt vähän nyppimään tämä poliisimeininki täällä. Jos joka ikinen postaus ei sisällä blindchannel nimeä, niin heti alkaa valittaminen. Tämä on keskustelufoorumi ja kyllä kyseinen aihe esimerkiksi sivusi tämän bändin omaakin mielenkiinnon kohdetta. Eli ei nyt ihan off topic, vaikka tämä nyt sivu nyt koskeekin bc bändiä. Ei se nyt maailmaa kaada, jos hieman sivuaa aihe muutakin. Eikö niitä voi vain sivuuttaa ja aloittaa itse keskustelu jostain mikä itseä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisimmeko viedä keskustelun takaisin Blind Channeliin, kiitos 😊
Hetkinen? En ole tämän kommentin kirjoittaja, mutta miten Blind Channel -aiheiseen ketjuun tulee alapeukkuja jos toivoo keskusteltavan Blind Channelista? En ymmärrä. Ketjun aihe on ensimmäisessä viestissä rajattu, pidetään siitä kiinni. Jos haluaa jutella muuta, niin saa perustaa toisen ketjun.
Eiköhän tähän ketjuun väliin mahdu myös bändiä vierestä sivuavat aiheet, kuten NIN, jota esim. Joel avoimesti fanittaa itse.
Itse kukin voi myös avata otsikon teeman mukaisia keskusteluja omilla kommenteillaan tässä, jos kokee, että menee omaan makuun liiaksi sivuraiteille.
Jos nyt sallivasti ja hyvässä hengessä kuitenkin keskusteltaisiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tähän ketjuun väliin mahdu myös bändiä vierestä sivuavat aiheet, kuten NIN, jota esim. Joel avoimesti fanittaa itse.
Itse kukin voi myös avata otsikon teeman mukaisia keskusteluja omilla kommenteillaan tässä, jos kokee, että menee omaan makuun liiaksi sivuraiteille.
Ap
Toivottavasti, toisin kuin eräässä toisessa suositussa Euroviisubändi-musaketjussa ei oikein sallita muuta musiikillista sisältöä (ei edes italialaista, eikä minkäänlaista reality checkiä sen bändin IG-maailman fanihöpinän ulkopuolelle).
Itse olen NIN-fani ollut 90-luvun puolesta välistä ja vaikken ihan kaikesta instrumentaali/leffamatskusta olekaan viime vuosina digannut, niin arvostan tuotannollista kokonaisuutta suuresti ja löytyy edelleen lukuisia kipaleita, joita jaksaa kuunnella. Toivottavasti niin käy myös Blind Channelin kanssa.
Ja ei, kenenkään bändiläisen BC/NIN patongit tai kuningasboat ei todellakaan ole mielessä ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen? En ole tämän kommentin kirjoittaja, mutta miten Blind Channel -aiheiseen ketjuun tulee alapeukkuja jos toivoo keskusteltavan Blind Channelista? En ymmärrä. Ketjun aihe on ensimmäisessä viestissä rajattu, pidetään siitä kiinni. Jos haluaa jutella muuta, niin saa perustaa toisen ketjun.
Nää alapeukuttajafanit vaan pitävät linjastaan kiinni. Laitoinhan minäkin erääseen toiseen musaketjuun pelkän ko. bändin musavideon enkä edes kommenttia, niin pelkkä nimimerkki riitti tuomaan alapeukut ja videon poiston ;D
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kiitos :) juurikin näin.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toivottavasti, toisin kuin eräässä toisessa suositussa Euroviisubändi-musaketjussa ei oikein sallita muuta musiikillista sisältöä (ei edes italialaista, eikä minkäänlaista reality checkiä sen bändin IG-maailman fanihöpinän ulkopuolelle).
Itse olen NIN-fani ollut 90-luvun puolesta välistä ja vaikken ihan kaikesta instrumentaali/leffamatskusta olekaan viime vuosina digannut, niin arvostan tuotannollista kokonaisuutta suuresti ja löytyy edelleen lukuisia kipaleita, joita jaksaa kuunnella. Toivottavasti niin käy myös Blind Channelin kanssa.
Ja ei, kenenkään bändiläisen BC/NIN patongit tai kuningasboat ei todellakaan ole mielessä ;D
Hahha, repesin täysin noille patongeille 😂
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit olisi siisti päästä viinilasin äärelle jutteleen Joelin kanssa. Se vaikuttaa niin mielenkiintoiselta, et olisi kiva kuulla sen mietteitä. Kuten mikä on oudoin taitosi, mihin teleporttaisit itsesi, jos saisit muuttaa yhden asian maailmassa mitä se olisi, mitä mieltä olet temple of the dogs hunger strike biisistä, kumpi on parempi The Perfect Drug (Lost Highway Soundtrack, 1997) vai Mr Self Destruct (The Downward Spiral, 1994) jne. 😂👌
Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta...
Vastaan viimeiseen että The Perfect Drug tietysti.
- mahtava video
- erinomainen soundtrack muutenkin mistä napattu
- ei biisinä polje niin paikallaan kuin Mr. Self Destruct
- jos en ihan väärin muista, niin ilmeisesti kesti vuoteen 2013 Tension-kiertueelle tai jotain, ennenkuin biisiä esitettiin ollenkaan livenä ja vasta kun rytmi-ihme Ilan Rubin saatiin rumpuihin soittamaan kaikki osuudet + lopun piano.Mr. Self Destruct tietty tosin oli melkein käytännössä ensimmäisiä kuultuja NIN -biisejä, koska ensimmäinen cd-levyni heiltä (eli The Downward Spiral) tuli ostettua Closerin takia ja tuohan on ykköspuolen eka ja erittäin päällekäyvä biisi. Mutta siis ei pärjää TPD:lle eikä monelle muullekaan TDS:n biisille. Vaikut sillä kyllä saa korvista liikkelle ;D
Hyvä vastaus. Olen samoilla linjoilla siitä, että the perfect drug biisinä ei niin polje paikallaan ja musavideo on hyvä. Tykkään todella paljon tuon ajan musavideoista. Marilyn Manson, Tool etc. Mutta silti pidän itse enemmän Mr. Self destruct biisistä. Sitä ei ehkä pitäisi verrata biisinä biisiä vastaan, sillä se koko albumi on yksi tarina. Jotenkin kiehtoo se ajatus miten sun täytyy kuunnella koko downward spiral albumi et pääsee "sisälle" enemmän yhteen biisiin. Siinä biisissä ja koko albumissa on paljon symboliikkaa. Hauska miten koko levy on tarina kokonaisuudessaan. Siinä pitää katsoa koko albumia, eikä yhtä biisiä kerralla. Siksi varmaan biisi varmaan tuntuu polkevan paikallaan, mutta itse pidän siitä enemmän.
-se nainen joka kysyi tuon.
Ensteks pahoittelut saamistasi alapeukuista, mutta joillakin Vauvassa on elämässään vain alapeukut ja ei he siitä parannu. Opettelisivat edes keskisormet ja nekin BC-positiivisesti ;D
Hmmm. En oikeastaan koskaan ole mieltänyt TDS:ia varsinaiseksi teema-albumiksi, mutta jos nyt sitten ajattelee Hurtin sanoitusta itsensä satuttamisesta ja itsen säilyttämisestä, vaikka näennäinen rauha siinä biisissä ja levyn loppuessa saavutetaan, niin sykli alkaa taas alusta levyn itsetuhoisimmalla kappaleella... okei, kyllä mä ton tajuan. Year Zero paremminkin vasta vuosia myöhemmin, kun Reznor sitä itse teemalevyksi kutsui.
Jep, NIN ja Marilyn Manson olivat mun futurismigoottis-industrial metal-kuunteluvaiheessa aika tärkeitä, siinä missä Die Krupps, Nitzer Ebb ja Rammsteinkin. Ja The Cure ja Depeche Mode tietysti.
Ei näistä tietysti saa puhua, ettei trendikkäästi joksikin boomeriksi leimata ;D
(ja tietysti voidaan perustaa ihan oma keskustelu tälle aiheelle, jos jotain nyt stressaa kauheasti ettei jutellakaan Joelista - vaikka jos saadaan 100 alapeukkua???)
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit olisi siisti päästä viinilasin äärelle jutteleen Joelin kanssa. Se vaikuttaa niin mielenkiintoiselta, et olisi kiva kuulla sen mietteitä. Kuten mikä on oudoin taitosi, mihin teleporttaisit itsesi, jos saisit muuttaa yhden asian maailmassa mitä se olisi, mitä mieltä olet temple of the dogs hunger strike biisistä, kumpi on parempi The Perfect Drug (Lost Highway Soundtrack, 1997) vai Mr Self Destruct (The Downward Spiral, 1994) jne. 😂👌
Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta...
Vastaan viimeiseen että The Perfect Drug tietysti.
- mahtava video
- erinomainen soundtrack muutenkin mistä napattu
- ei biisinä polje niin paikallaan kuin Mr. Self Destruct
- jos en ihan väärin muista, niin ilmeisesti kesti vuoteen 2013 Tension-kiertueelle tai jotain, ennenkuin biisiä esitettiin ollenkaan livenä ja vasta kun rytmi-ihme Ilan Rubin saatiin rumpuihin soittamaan kaikki osuudet + lopun piano.Mr. Self Destruct tietty tosin oli melkein käytännössä ensimmäisiä kuultuja NIN -biisejä, koska ensimmäinen cd-levyni heiltä (eli The Downward Spiral) tuli ostettua Closerin takia ja tuohan on ykköspuolen eka ja erittäin päällekäyvä biisi. Mutta siis ei pärjää TPD:lle eikä monelle muullekaan TDS:n biisille. Vaikut sillä kyllä saa korvista liikkelle ;D
Hyvä vastaus. Olen samoilla linjoilla siitä, että the perfect drug biisinä ei niin polje paikallaan ja musavideo on hyvä. Tykkään todella paljon tuon ajan musavideoista. Marilyn Manson, Tool etc. Mutta silti pidän itse enemmän Mr. Self destruct biisistä. Sitä ei ehkä pitäisi verrata biisinä biisiä vastaan, sillä se koko albumi on yksi tarina. Jotenkin kiehtoo se ajatus miten sun täytyy kuunnella koko downward spiral albumi et pääsee "sisälle" enemmän yhteen biisiin. Siinä biisissä ja koko albumissa on paljon symboliikkaa. Hauska miten koko levy on tarina kokonaisuudessaan. Siinä pitää katsoa koko albumia, eikä yhtä biisiä kerralla. Siksi varmaan biisi varmaan tuntuu polkevan paikallaan, mutta itse pidän siitä enemmän.
-se nainen joka kysyi tuon.
Ensteks pahoittelut saamistasi alapeukuista, mutta joillakin Vauvassa on elämässään vain alapeukut ja ei he siitä parannu. Opettelisivat edes keskisormet ja nekin BC-positiivisesti ;D
Hmmm. En oikeastaan koskaan ole mieltänyt TDS:ia varsinaiseksi teema-albumiksi, mutta jos nyt sitten ajattelee Hurtin sanoitusta itsensä satuttamisesta ja itsen säilyttämisestä, vaikka näennäinen rauha siinä biisissä ja levyn loppuessa saavutetaan, niin sykli alkaa taas alusta levyn itsetuhoisimmalla kappaleella... okei, kyllä mä ton tajuan. Year Zero paremminkin vasta vuosia myöhemmin, kun Reznor sitä itse teemalevyksi kutsui.
Jep, NIN ja Marilyn Manson olivat mun futurismigoottis-industrial metal-kuunteluvaiheessa aika tärkeitä, siinä missä Die Krupps, Nitzer Ebb ja Rammsteinkin. Ja The Cure ja Depeche Mode tietysti.
Ei näistä tietysti saa puhua, ettei trendikkäästi joksikin boomeriksi leimata ;D(ja tietysti voidaan perustaa ihan oma keskustelu tälle aiheelle, jos jotain nyt stressaa kauheasti ettei jutellakaan Joelista - vaikka jos saadaan 100 alapeukkua???)
Joo, kiitos. Sain heti paljon alapeukkua, mut niin mun toi alkuperäinen ja pari luuta sen jälkeen sai. C'est la vie.
Hey, se et tykkää hyvistä bändeistä ei oo boomeria. Rock'n roll never dies. Jos olisin ilkeä, sanoisin täällä palstalla olevan joku alapeukuttaja boomer Karen. Mutta en ole ilkeä, niin en sano niin. Jos pidetään ihan rauha palstalla.
Sen verran uskaltaudun kommentoimaan, että itse ajattelin heti TDS:stä et se kertoo tarinaa tyypistä ja jokainen biisi on osa sitä jotain tarinaa. Pitääkin kuunnella se läpi niin, että mitä jos se ei olekaan niin. 😂
Niin ja siis voin mä jokaisen off-topic aiheen loppuun kiljaista jotain ihkusöpöä en kestä Joelin viimeistä ig storiesia -kommentin. (Tää oli siis hyväntahtoinen olive branch) ja btw. Se fed up biisi jää niin soimaan päähän.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja siis voin mä jokaisen off-topic aiheen loppuun kiljaista jotain ihkusöpöä en kestä Joelin viimeistä ig storiesia -kommentin. (Tää oli siis hyväntahtoinen olive branch) ja btw. Se fed up biisi jää niin soimaan päähän.
Ja mä voin sille toiselle ketjulle lohdullisesti kertoa, että kuuntelin Mamma Miaa 789808 kertaa tänäänkin ;D
Maailmanrauha NWO saavutettu ;D
Archie Cruz on komein ja paras rokkari kautta aikain.
Vierailija kirjoitti:
Uskon vasta kun hän kertoo sen ihan omin sanoin 14 vuoden päästä Vain Elämää -ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
No jos jossain menee raja tässäkin ketjussa, niin se vedetään just tähän.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos nauruista 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos jossain menee raja tässäkin ketjussa, niin se vedetään just tähän.
Olen samaa mieltä.
D-ketjulta, jossa on se komein ja paras rokkari kautta aikain, menee pian yöunet ;D
Muista kundeista täällä ei muuten ole ollut pitkään aikaan mitään? Onko Joel niin selvästi se joku juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän ootan kauhulla milloin Ollin käsipuolessa näkyy joku nainen. Kukaan ei saa pilata mun fantasioita hänestä, haha 🤭. Mutta siis onhan näillä kaikilla varmaan joku kierroksessa.
Ikävä tulla pilaamaan fantasiasi, mutta Olli on seurustellut yläasteelta asti tyttöystävänsä kanssa. Ovat siis edelleen yhdessä. Aleksi myös seurustellut vuosia tyttöystävänsä kanssa. Yksityishenkilöitä molemmat.
Nikon tyttistä on näkynyt hänen instassa, tämä nainen joku pieni muusikko myös.Ainoat sinkut nyt ainakin ovat Joonas, Tommi ja Joel (ellei Behmin kanssa ole vispiläkauppaa?)
Eikö Tommikin seurustele? En siis tiedä faktoja luulin kyllä niin 🤭
Käykö täällä oikeasti joku lukemassa näitä vain alapeukuttaakseen kaikkea? :D