Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Joo, siis sinkku mies saa seurata ihan mitä tissitöröhuulta tahansa. Onhan se toki huvittavaa, mutta hänellä on ihan oikeus yksityisyyteen seurata ja jahdata millaista kumppania hän haluaa. Jos se on ig tissitöröhuuli, niin sit se on se.
Vierailija kirjoitti:
Joo, siis sinkku mies saa seurata ihan mitä tissitöröhuulta tahansa. Onhan se toki huvittavaa, mutta hänellä on ihan oikeus yksityisyyteen seurata ja jahdata millaista kumppania hän haluaa. Jos se on ig tissitöröhuuli, niin sit se on se.
Julkisessa ig-tilissä sitä vaan ei voi tehdä yksityisesti, muuten pitää paikkansa.
Tylsä Junamatka ouluun meneillään. Tarviin jotain viihdyttävää 😏😏😏
Vierailija kirjoitti:
Ai että Ouluun... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että Ouluun... ;)
Sattuma 🤷♀️😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että Ouluun... ;)
Sattuma 🤷♀️😂
Tai kohtalo, pidähän silmät auki :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että Ouluun... ;)
Sattuma 🤷♀️😂
Tai kohtalo, pidähän silmät auki :D
Aye, aye captain! 👀
Voisimmeko viedä keskustelun takaisin Blind Channeliin, kiitos 😊
Niin siis kuka estää avaamasta keskustelua siihen suuntaan?
Palasin! Eikö pojat sanoneet, että Joelilla on tietty traditio ennen keikkaa, vai oliko se joku muu? Sellainen, joka suoritetaan vessassa.[/quote]
Missä haastattelussa on Joel näin maininnut? Bändin muut jäsenet ovat maininneet, että Joelilla on erikoisin tapa valmistautua keikkaan, mutta ei siinä sanottu sen tarkemmin kuin että ei kestä päivänvaloa.[/quote]
Samaa mietin...[/quote]
Joelin keikkaan valmistautumistapa löytyy oheisesta videosta kohdasta 4:20 eteenpäin.
Ei todellakaan perinteisin tapa, mutta kyllä se ainakin minun mielestäni kestää päivänvaloa :)
Ääääääää! Tuossako se nyt sitten oli 😂 kaikki tämä sivu tolkulla oleva valtaisa hämmennys ja keskustelu siitä, että mitä siellä ennen keikkaa tapahtuu ja miten nämä tissitöröt liittyvät siihen. Ja tässä se totuus sitten paljastui. 4:20 kohdalla. Kaikelle kansalle. Odotin jotain villiä. Okei, näytti hauskalle ps. Oon vähä väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on tosi ihana. En kestä! 😂 kiusaus laittaa jotain Dm, mutta ei pysty. Tuskaan olen menossa todennäköisesti, joten ehkä siellä vahingossa sattuu häneen törmäämään.
"Vahingossa"....
Myönnä että etsisit kissojen ja koirien kanssa😏😏Okey, okey! Mä voin myöntää et saattaisin hieman avittaa sattumaa ja pitää silmät normaalia enemmän auki. Ja toki ne vainukoirat 😏😏😏
noni, tulihan se sieltä😏
Hey, come on! olis vaan tyhmää olla avittamatta sitä sattumaa. Kun dm ei ollut vaihtoehto, keikoilla roikkuminenkaan ei ollut vaihtoehto ja jäljellä on enää sattuma. 😂🤫🤭
Tästä tulee vielä vuosisadan rakkaustarina, sanokaa mun sanoneen🤭
Mä vaan nyökkäilen vastaukseksi täällä vaatimattomasti (innoissani) ja olen totaalisen cool (punastuin ihan täysin). 😊🖤 sitä odotellessa. 🤭
Noooh, otitko kontaktia ja edistyikö tämä?
---Utelias
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on tosi ihana. En kestä! 😂 kiusaus laittaa jotain Dm, mutta ei pysty. Tuskaan olen menossa todennäköisesti, joten ehkä siellä vahingossa sattuu häneen törmäämään.
"Vahingossa"....
Myönnä että etsisit kissojen ja koirien kanssa😏😏Okey, okey! Mä voin myöntää et saattaisin hieman avittaa sattumaa ja pitää silmät normaalia enemmän auki. Ja toki ne vainukoirat 😏😏😏
noni, tulihan se sieltä😏
Hey, come on! olis vaan tyhmää olla avittamatta sitä sattumaa. Kun dm ei ollut vaihtoehto, keikoilla roikkuminenkaan ei ollut vaihtoehto ja jäljellä on enää sattuma. 😂🤫🤭
Tästä tulee vielä vuosisadan rakkaustarina, sanokaa mun sanoneen🤭
Mä vaan nyökkäilen vastaukseksi täällä vaatimattomasti (innoissani) ja olen totaalisen cool (punastuin ihan täysin). 😊🖤 sitä odotellessa. 🤭
Noooh, otitko kontaktia ja edistyikö tämä?
---Utelias
Hahha, apua eikä 🙈 en ole ottanut kontaktia, en seuraa somessa, eikä hän minua. (Mulla ei ole mitään herukuvia. Montaa ainakaan, joten ei ole törökuvia) kuten sanoin aiemmin, jos vastaan tulee tai tilaisuus tulee, niin varmasti yritän ottaa kontaktia. Muuten jää ihan sattumaan. Voidaan jättää tää keskustelu tähän. Kiitos. :D
Vierailija kirjoitti:
Vitsit olisi siisti päästä viinilasin äärelle jutteleen Joelin kanssa. Se vaikuttaa niin mielenkiintoiselta, et olisi kiva kuulla sen mietteitä. Kuten mikä on oudoin taitosi, mihin teleporttaisit itsesi, jos saisit muuttaa yhden asian maailmassa mitä se olisi, mitä mieltä olet temple of the dogs hunger strike biisistä, kumpi on parempi The Perfect Drug (Lost Highway Soundtrack, 1997) vai Mr Self Destruct (The Downward Spiral, 1994) jne. 😂👌
Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta...
Vastaan viimeiseen että The Perfect Drug tietysti.
- mahtava video
- erinomainen soundtrack muutenkin mistä napattu
- ei biisinä polje niin paikallaan kuin Mr. Self Destruct
- jos en ihan väärin muista, niin ilmeisesti kesti vuoteen 2013 Tension-kiertueelle tai jotain, ennenkuin biisiä esitettiin ollenkaan livenä ja vasta kun rytmi-ihme Ilan Rubin saatiin rumpuihin soittamaan kaikki osuudet + lopun piano.
Mr. Self Destruct tietty tosin oli melkein käytännössä ensimmäisiä kuultuja NIN -biisejä, koska ensimmäinen cd-levyni heiltä (eli The Downward Spiral) tuli ostettua Closerin takia ja tuohan on ykköspuolen eka ja erittäin päällekäyvä biisi. Mutta siis ei pärjää TPD:lle eikä monelle muullekaan TDS:n biisille. Vaikut sillä kyllä saa korvista liikkelle ;D
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Tallinnassa tapahtuu?
Uuden musavideon kuvaukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Tallinnassa tapahtuu?
Uuden musavideon kuvaukset?
ig-stooreista päätellen varmaan näin. Kivat gootti-glam -vibat noissa ulkoasuissa, näyttää todella hyvältä!
Uuu, hieman semmoista HIM-estetiikkaa, nyt on jännää.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit olisi siisti päästä viinilasin äärelle jutteleen Joelin kanssa. Se vaikuttaa niin mielenkiintoiselta, et olisi kiva kuulla sen mietteitä. Kuten mikä on oudoin taitosi, mihin teleporttaisit itsesi, jos saisit muuttaa yhden asian maailmassa mitä se olisi, mitä mieltä olet temple of the dogs hunger strike biisistä, kumpi on parempi The Perfect Drug (Lost Highway Soundtrack, 1997) vai Mr Self Destruct (The Downward Spiral, 1994) jne. 😂👌
Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta...
Vastaan viimeiseen että The Perfect Drug tietysti.
- mahtava video
- erinomainen soundtrack muutenkin mistä napattu
- ei biisinä polje niin paikallaan kuin Mr. Self Destruct
- jos en ihan väärin muista, niin ilmeisesti kesti vuoteen 2013 Tension-kiertueelle tai jotain, ennenkuin biisiä esitettiin ollenkaan livenä ja vasta kun rytmi-ihme Ilan Rubin saatiin rumpuihin soittamaan kaikki osuudet + lopun piano.Mr. Self Destruct tietty tosin oli melkein käytännössä ensimmäisiä kuultuja NIN -biisejä, koska ensimmäinen cd-levyni heiltä (eli The Downward Spiral) tuli ostettua Closerin takia ja tuohan on ykköspuolen eka ja erittäin päällekäyvä biisi. Mutta siis ei pärjää TPD:lle eikä monelle muullekaan TDS:n biisille. Vaikut sillä kyllä saa korvista liikkelle ;D
Hyvä vastaus. Olen samoilla linjoilla siitä, että the perfect drug biisinä ei niin polje paikallaan ja musavideo on hyvä. Tykkään todella paljon tuon ajan musavideoista. Marilyn Manson, Tool etc. Mutta silti pidän itse enemmän Mr. Self destruct biisistä. Sitä ei ehkä pitäisi verrata biisinä biisiä vastaan, sillä se koko albumi on yksi tarina. Jotenkin kiehtoo se ajatus miten sun täytyy kuunnella koko downward spiral albumi et pääsee "sisälle" enemmän yhteen biisiin. Siinä biisissä ja koko albumissa on paljon symboliikkaa. Hauska miten koko levy on tarina kokonaisuudessaan. Siinä pitää katsoa koko albumia, eikä yhtä biisiä kerralla. Siksi varmaan biisi varmaan tuntuu polkevan paikallaan, mutta itse pidän siitä enemmän.
-se nainen joka kysyi tuon.
Joelin istagramin seuratuista puhuvat.