Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
701/2709 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mirja kirjoitti:

joonas on minun avio mies. kukaan ei pölli sitä.

t: 30v mirja

No ei pöllitä 😄 Mutta tuli mieleen kun katoin tota YLEX: n haastista, että back in the day Joel olis ollut omassa nuoruudessa se tyyppi jonka perässä olisin juossut epätoivoisesti ja Joonas se sen kaveri jolle olisin sitten itkeskellyt että ”miks se on tommonen”. Ja sitten viis vuotta myöhemmin tajunnut, että miksi ihmeessä en yrittänyt Joonasta 😄😢

Vierailija
702/2709 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mirja kirjoitti:

No ei pöllitä 😄 Mutta tuli mieleen kun katoin tota YLEX: n haastista, että back in the day Joel olis ollut omassa nuoruudessa se tyyppi jonka perässä olisin juossut epätoivoisesti ja Joonas se sen kaveri jolle olisin sitten itkeskellyt että ”miks se on tommonen”. Ja sitten viis vuotta myöhemmin tajunnut, että miksi ihmeessä en yrittänyt Joonasta 😄😢

Ihan samaistun tähän :D hahha! Loistava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/2709 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mur, siinä oli ärsyttävästi leikattu mukaan tuosta ekan sivun viestistä vaan toi sulkeissa oleva osuus:

”Mitä veikkaatte, montako sivua ehtii ketjussa kääntyä ennen kuin ollaan pelkästään ulkomusiikillisten asioiden äärellä (= ”Joel on ihana, tietääkö kukaan onko se vielä Tinderissä”)”

Mutta nyt ne varmaan keksi että täälläkin puhutaan niistä. Viimeinen hetki siis alkaa käyttäytymään tässä ketjussa 😇

Ne halus tehä selväks että Joel EI ole Tinderissä :D

Vierailija
704/2709 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähät kiinnostaa Joelin Tinder-elämä.. katon Instagramista hidastuksena Tommia,Ollia ja Aleksia Possen suihkussa. 🥵

Vierailija
705/2709 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kans vahva veikkaus että ovat täällä pörränneet. Sen takia (ja muutenkin) olen koittanut pitää kommentit asiallisina.

Selkeesti ovat käyneet. Kun toi yks kommentti tuli ruutuun niin Joonas heti sanoi että ”toi on vauvapalstalta”

Vierailija
706/2709 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kans vahva veikkaus että ovat täällä pörränneet. Sen takia (ja muutenkin) olen koittanut pitää kommentit asiallisina.

Selkeesti ovat käyneet. Kun toi yks kommentti tuli ruutuun niin Joonas heti sanoi että ”toi on vauvapalstalta”

Mutta eihän se tarkoita sitä että ovat juuri tätä ketjua lukeneet. Kunhan nyt tiesivät miltä näyttää vauvapalsta.

Vierailija
707/2709 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän se tarkoita sitä että ovat juuri tätä ketjua lukeneet. Kunhan nyt tiesivät miltä näyttää vauvapalsta.

Totta, voihan olla että käyvät meuhkaamassa esim. ”Järkeä hei pyykinpesuun!” -ketjussa ;)

Vierailija
708/2709 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti osa heistä on käynyt palstalla alapeukuttamassa heistä kertovat negatiiviset kommentit. Laulajatar Behmiin liittyvä ketju poistui, koska se ilmiannettiin.

Ei tässä mitään uutta ole, ei Kekkoslandiassakaan julkaistu mitään negatiivista istuvasta presidentistä.

Muistakaa nyt, että kaikki bändiin liittyvä pitää kehua maasta taivaisiin vaikka miten mautonta tai keskinkertaista he tekisivät tai julkaisisivat.

Vierailija
709/2709 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks musta taas tuntuu että ne selaa enemmänki jotain jodelia tai vastaavaa ku että roikkuis vauvapalstalla :D

Vierailija
710/2709 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks musta taas tuntuu että ne selaa enemmänki jotain jodelia tai vastaavaa ku että roikkuis vauvapalstalla :D

Niin tuskin roikkuvatkaan, mutta luulen, että ovat silti käyneet täällä kurkkaamassa kun ovat kuulleet, että heistä tälläinen ketju on.

Vierailija
711/2709 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi markkinointi on oikeasti aika läpinäkyvää...

Kannattaa perehtyä Damiano David -ketjuun, siellä näkyy kaikki läpi ;D

Mihin viitatte?

Vierailija
712/2709 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tää markkinointitemppu-juttu oikein tulee? Siis B+j spekulointiin? Eihän he oo tehneet ite mitään muuta ku postannu bäkkäriltä kuvan missä Rita kerto tehneensä meikit ja tän jako Niko, Joel ja Bc:n insta. Muutenhan palstat vaan spekuloi keskenään ja fanien toimesta toi mylly on lähtenyt. Mulla mielikuva et Behm hengailee bändin kanssa ja mitää muuta ei oo kyllä kumpikaa osapuoli antanu ymmärtää :D markkinointitempusta voitais puhua jos postailis kahestaan kuvia tms

Vierailija
713/2709 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tää markkinointitemppu-juttu oikein tulee? Siis B+j spekulointiin? Eihän he oo tehneet ite mitään muuta ku postannu bäkkäriltä kuvan missä Rita kerto tehneensä meikit ja tän jako Niko, Joel ja Bc:n insta. Muutenhan palstat vaan spekuloi keskenään ja fanien toimesta toi mylly on lähtenyt. Mulla mielikuva et Behm hengailee bändin kanssa ja mitää muuta ei oo kyllä kumpikaa osapuoli antanu ymmärtää :D markkinointitempusta voitais puhua jos postailis kahestaan kuvia tms

Niin ja B seurustelee toisen kanssa. Sikäli jännä että vaikuttaa sitten hengailevan kaksistaan J kanssa.

Vierailija
714/2709 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mirja kirjoitti:

Ei tuollaisella pikkutytölle ole mitään tarjottavaa Joonakselle. T: Pirjo 72 vuotta

Vierailija
715/2709 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja B seurustelee toisen kanssa. Sikäli jännä että vaikuttaa sitten hengailevan kaksistaan J kanssa.

Mitä jos ne onkin sitten J:n kanssa ihan vaan vaikka kavereita? Mä en ymmärrä mistä toi suhdespekulaatio on ylipäätään lähtenyt. BC:n jodelkanavallakin joku kertoi ite olleensa sillon Helsingin keikalla aidan takana ja näki että behm lähti koko bändin ja crewn kanssa vaikka Seiska väitti lähteneen ”kahdestaan”. Tuntuu siltä että yritetään väkisin yhdistää jotenkin romanttisesti kun kumpikaan ei julkisesti oo tuonu rakkauskuvioitaan julki. Musta ainakinihan hakuammuntaa koko homma, ellei jostain tuu jotain konkreettista todistetta.

Vierailija
716/2709 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Thank you for the pain”.

Näin Joelin viimeisessä ig-päivityksessä, mistäköhän nyt sattuu?

Vierailija
717/2709 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan käynyt hammaslääkärissä?

Vierailija
718/2709 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä mikään ole. Se vaan on tuollainen kryptinen irvileuka noissa päivityksissään.

Vierailija
719/2709 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas vähän naurahti sanoessaan vauva.fi, onko tässä palstassa muka jotain noloa, häh? :D

Vierailija
720/2709 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin päätettyä kuka bändin jäsenistä on mielestäni kuumin (oli tasaista!), mutta en kehtaa enää kirjoittaa sitä tänne :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan