Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Tosiaan Joel ja Behm eivät ole parisuhteessa. Säätöä heillä saattaa olla, sitä en kiistä, mutta eivät he yhdessä ole. Ja tosiaan Behmin on joku yhdistäny viime aikoina erääseen kirjailijaan. Turha spekuloida liikaa, mutta sen tiedän ettei Joel ole millään tavalla varattu tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan Joel ja Behm eivät ole parisuhteessa. Säätöä heillä saattaa olla, sitä en kiistä, mutta eivät he yhdessä ole. Ja tosiaan Behmin on joku yhdistäny viime aikoina erääseen kirjailijaan. Turha spekuloida liikaa, mutta sen tiedän ettei Joel ole millään tavalla varattu tällä hetkellä.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa heittää joku epämääräinen vihjaus ja sen jälkeen häipyä. Alan jo epäillä että olet Joel itse ja naureskelet siellä partaasi hämmentämääsi soppaa :(
En ole Joel. :) Hän vaan puhui jo pitkään, vuosikausia kestäneestä suhteesta.
Siis instastoryssa? Missä asiayhteydessä ja milloin? Olen itse melkoinen instakyylä enkä ole huomannut mitään tällaista.
Viesti oli siellä 31.8. ja liittyi vuosipäivään. Joelhan on jakanut aika henkilökohtaisiakin juttuja, tosin nyt on ollut jotenkin varovaisempi
Tulkitsinkohan nyt ihan väärin mutta mun mielestä tuo päivämäärä ja teksti viittasi bänditoimintaan, ei parisuhteeseen.
Näin mäkin ajattelin, ei tullut edes muu mieleen..
Siis eiks se lovestory juttu liittyny siihen ku. alex tuli bändiin? 😂
Se on vaan niin OUTOA että jotain noin epätodennäköstä on tapahtunu! Ai mitäkö? No että kuus lahjakasta ja mukavaa tyyppiä on löytäny tiensä yhteen. Ja JOS EN TIETÄS PAREMMIN väittäisin että ne ois koonnu bändin mukaan ulkonäön perusteella, koska kaikki ne on niiiiin hyvännäkösiä… (btw rakastan jokasen hiustyyliä ;D)
Onko jo kuunneltu tälle päivälle?
Toi markkinointi on oikeasti aika läpinäkyvää...
Vierailija kirjoitti:
Toi markkinointi on oikeasti aika läpinäkyvää...
Kannattaa perehtyä Damiano David -ketjuun, siellä näkyy kaikki läpi ;D
Tää ketju on päässyt mukaan myös :D
Mur, siinä oli ärsyttävästi leikattu mukaan tuosta ekan sivun viestistä vaan toi sulkeissa oleva osuus:
”Mitä veikkaatte, montako sivua ehtii ketjussa kääntyä ennen kuin ollaan pelkästään ulkomusiikillisten asioiden äärellä (= ”Joel on ihana, tietääkö kukaan onko se vielä Tinderissä”)”
Mutta nyt ne varmaan keksi että täälläkin puhutaan niistä. Viimeinen hetki siis alkaa käyttäytymään tässä ketjussa 😇
Vierailija kirjoitti:
Se, kun oot 13-vuotias hysteriatyttö ja näät että sun kommentti on päässy tonne!! (”Joel (ofc), Aleksi ja Olli)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, kun oot 13-vuotias hysteriatyttö ja näät että sun kommentti on päässy tonne!! (”Joel (ofc), Aleksi ja Olli)
Hysteriatyttö ❤️ Olet ihana. Nauti fanituksesta ja sen tuomasta ilosta elämääsi äläkä anna kenenkään dissaajan pilata sitä itseltäsi. Joku päivä tuo vaihe jää taakse, mutta muistelet aina lämmöllä tuota aikaa elämässäsi.
T. monta fanitusvaihetta elänyt 48-vuotias, jonka sydän edelleen sulaa kun radiosta tulee gnr: n Sweet child o´ mine
Vierailija kirjoitti:
Mur, siinä oli ärsyttävästi leikattu mukaan tuosta ekan sivun viestistä vaan toi sulkeissa oleva osuus:
”Mitä veikkaatte, montako sivua ehtii ketjussa kääntyä ennen kuin ollaan pelkästään ulkomusiikillisten asioiden äärellä (= ”Joel on ihana, tietääkö kukaan onko se vielä Tinderissä”)”
Mutta nyt ne varmaan keksi että täälläkin puhutaan niistä. Viimeinen hetki siis alkaa käyttäytymään tässä ketjussa 😇
Whoaaaah, toi oli mun kirjoittama kommentti :DD
Kiitos Sanoma ja vauva.fi näistä vuosista tällä palstalla. Urani huippu on saavuttanut lakipisteensä.
Veikkaan et ainakin osa bändistä on käynyt lukees täällä. Ihan oma veikksus siis, en tiedä mitään faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihanaa :))
🤭 voi ei .. nyt ne ehkä on lukenu mun Olli hikoilua täältä 🤭
joonas on minun avio mies. kukaan ei pölli sitä.
t: 30v mirja
Mulla on kans vahva veikkaus että ovat täällä pörränneet. Sen takia (ja muutenkin) olen koittanut pitää kommentit asiallisina.
Yhdessä haastattelussa Joel kertoi, että heidän uudella levyllään on yllätysesiintyjiä. Sitten hän korjasi, että yllätysesiintyjä.
Voisiko se olla Rita Behm? Laulaisiko jossain kertsissä mukana?
Behm tekee joillekin bändin jäsenille silmämeikit esiintymisiin (ainakin Joelille ja Nikolle). Kuulemma Ritan tekeminä pysyvät (Ritan mukaan). Olli näyttää tekevän meikkinsä itse. Siksikö pyörii heidän keikoillaan?