Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Huutelijat voi haistaa vaikka pas… kirjoitti:
Mä en ymmärrä ku jengi tulee valittaan et ”hyi helvetti miten sä voit pitää noita jätkiä kuumina ne on sua kymmenen vuotta vanhempia?!?”
Siis jotkuthan mua nuoremmat kuolaa esim Leonardo DiCaprion tai Brad Pittin perää. Siis noi herrathan huitello 50 ikävuotta! Ja jotkut tykkää fiktiivisistä hahmoista, eikä siin mitää. Silti samat jannut huutelee siitä kuinka fanitus alko vasta viisujen jälkee ja nuo on mua 10 vuotta vanhempia.
A) vitunko väliä millon se on alkanu, sieltähän sitä kannatusta lähettiin hakemaa
B)kyllä mä ny tajuan et ei mulla oo mitää saumaa noihi, osaha seurustelee ja noi ei ess tiiä et oon olemassa:DEn tiiä teistä mut mä ainaki fantasioin mun ihastuksista, oli se sit luokalla tai joku julkkis. Tästä oikeesti moni on joutunu kiustuks. Siis ohan oikeesti fanituksen perusteella!!
Ei muuta piti vaa päästä vähä vuodattaa vaikka ei tästä tekstistä saa ees selvää.
Bc-fani 15, jota ei kiinnosta huutelijat paskan vertaa:)
Moi oon toiselta ikää eli 38v ja saan kuulla kun fanitan nuoria miehiä ja että oon kuula wanabe-puuma 😄😄 Niin tässä nyt sitten ollaan aina on väärä ikä koko ikä 😄😄
Jaa otanpa minäkin kantaa tähän Behmin nenään. Onhan sillä hemmetin kolho ja ulkoneva sivuprofiili. Sellainen jykevän miehekäs nenä. Onko tuossa nyt jotain pahaa et joku sanoo tuollasta tulenhalkojaa aika kookkaaksi. Eikä kookas nenä oo automaattisesti ruma. On niitä rumia pieniäkin nenuja. Mariska on kans yks esimerkki naisjulkimoista, joilla aika näyttävä nenä. Mut tuollahan nuo naikkoset viipottaa menemään nokka pystyssä, eikä näytä heitä itseään häiritsevän ✌️😌
Vierailija kirjoitti:
En halua olla kauhea pahanilmanlintu, mutta kävi vaan mielessä, että mahtaako tuo teinihysteriailmiö koitua pidemmän päälle kohtaloksi bändin menestystarinalle. Profiloituminen tällä tavalla on siinä mielessä riski, että ei ehkä tavoita pitkäjänteisempää kuulija-/fanikuntaa siinä mielessä kuin muuten olisi voinut. Ja teinihysterioiden fan-ilmiön kaari on usein aika lyhyt. Enkä tarkoita olla ikävä ja koittaa sanoa, että millään lailla aliarvioisin nuorempia faneja tätä pohtiessani. Bändi on saanut sitä paitsi heidän avullaan valtavaa nostatusfa, mutta mietin vain sen kestävyyttä, että mitä sen jälkeen. Voi vaatia rajuakin uudistumista uusien kuulijaryhmien tavoittamiseksi.
Yritin aloittaa joitain sivuja taaksepäin aloittaa samasta aiheesta hyväntahtoista keskustelua ja analysointia, mutta mut ammuttiin "kateellisena" räksyttäjänä alas samantein. Mutta samaa itsekin mietin mitä itse kirjoitit. Nyt olen liian uninen analysoimaan tämän enempää. Ehkä huomenna :D
Hän mainitsi jo pitkään, vuosia jatkuneen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa heittää joku epämääräinen vihjaus ja sen jälkeen häipyä. Alan jo epäillä että olet Joel itse ja naureskelet siellä partaasi hämmentämääsi soppaa :(
En ole Joel. :) Hän vaan puhui jo pitkään, vuosikausia kestäneestä suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa oli myös monimutkaisia teorioita tähän caseen liittyen, mutta bännien pelossa niistä jaettiin tietoa vain chatissa. Ihan niin paljoa ei kiinnostanut, että olisin viitsinyt laittaa pyyntöä tämän infon saamiseksi. Mutta jos kyseessä on markkinointitemppu, niin näyttää olevan varsin toimiva. Jos taas oikea suhde, niin onpahan omituinen sekasotku salailua ja julkisuuteen väkisin työntymistä sen tiimoilta.
Se teoria liitty siis siihen, että Behm seurustelisi toisen henkilön kanssa joka myöskin luovalla alalla muttei musiikin parissa, eli nää suhdekuviot Joelin kanssa ei ois totta. Itse olin heti Ullana paikalla utelemassa tietoa 😂 en kuitenkaan mitään nimiä tai muita kehtaa alkaa tänne juoruilemaan
Olli on vaan niin 𝚒𝚑𝚊𝚗𝚊<𝟹
Sen kanssa ei tulis varmaa tylsää, hauska, flirttaileva ja HELVETIN KUUMA😍 ekan kerran ku näin sen siin umk-artistien esittelyvideossa nii se oli sielu myyty. Mikä tukka, mitkä silmät, mikä kroppa ja mikä luonne. Pelkästä nimestäki rupee hiki virtaamaan🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa heittää joku epämääräinen vihjaus ja sen jälkeen häipyä. Alan jo epäillä että olet Joel itse ja naureskelet siellä partaasi hämmentämääsi soppaa :(
Haastatteluissa sanonut kyllä olevansa sinkku...
Kuolaaja kirjoitti:
Sen kanssa ei tulis varmaa tylsää, hauska, flirttaileva ja HELVETIN KUUMA😍 ekan kerran ku näin sen siin umk-artistien esittelyvideossa nii se oli sielu myyty. Mikä tukka, mitkä silmät, mikä kroppa ja mikä luonne. Pelkästä nimestäki rupee hiki virtaamaan🥵
Älä unohda kulmakarvoja, ne siitä katseesta tekee niin intensiivisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa oli myös monimutkaisia teorioita tähän caseen liittyen, mutta bännien pelossa niistä jaettiin tietoa vain chatissa. Ihan niin paljoa ei kiinnostanut, että olisin viitsinyt laittaa pyyntöä tämän infon saamiseksi. Mutta jos kyseessä on markkinointitemppu, niin näyttää olevan varsin toimiva. Jos taas oikea suhde, niin onpahan omituinen sekasotku salailua ja julkisuuteen väkisin työntymistä sen tiimoilta.
Se teoria liitty siis siihen, että Behm seurustelisi toisen henkilön kanssa joka myöskin luovalla alalla muttei musiikin parissa, eli nää suhdekuviot Joelin kanssa ei ois totta. Itse olin heti Ullana paikalla utelemassa tietoa 😂 en kuitenkaan mitään nimiä tai muita kehtaa alkaa tänne juoruilemaan
Eli Joel ja Behm olis siis julkisuustemppu, jolla molemmat saa näkyvyyttä? Vai ihanko vaan aidosti kavereina hengailee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis instastoryssa? Missä asiayhteydessä ja milloin? Olen itse melkoinen instakyylä enkä ole huomannut mitään tällaista.
Joel on sitäpaitsi ollut vielä ainakin kesän alussa Tinderissä. Toki voihan sitä olla vähän avoimempiakin suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastatteluissa sanonut kyllä olevansa sinkku...
Totta. Ja sen Instaviestinkin voi lukea monella tavalla. Hän puhui "love storysta" mutta voihan se tarkoittaa vaikka ihan platonistakin rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis instastoryssa? Missä asiayhteydessä ja milloin? Olen itse melkoinen instakyylä enkä ole huomannut mitään tällaista.
Viesti oli siellä 31.8. ja liittyi vuosipäivään. Joelhan on jakanut aika henkilökohtaisiakin juttuja, tosin nyt on ollut jotenkin varovaisempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Joel ja Behm olis siis julkisuustemppu, jolla molemmat saa näkyvyyttä? Vai ihanko vaan aidosti kavereina hengailee?
Behmin kavereihin kuuluu pari muutakin bändin jäsentä, en tosin tiedä hengaileeko hän heidän kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti oli siellä 31.8. ja liittyi vuosipäivään. Joelhan on jakanut aika henkilökohtaisiakin juttuja, tosin nyt on ollut jotenkin varovaisempi
Etkö voi nyt suoraa sanoa mitä siellä luki? Tuskin mitään...
Vierailija kirjoitti:
Kuolaaja kirjoitti:
Sen kanssa ei tulis varmaa tylsää, hauska, flirttaileva ja HELVETIN KUUMA😍 ekan kerran ku näin sen siin umk-artistien esittelyvideossa nii se oli sielu myyty. Mikä tukka, mitkä silmät, mikä kroppa ja mikä luonne. Pelkästä nimestäki rupee hiki virtaamaan🥵Älä unohda kulmakarvoja, ne siitä katseesta tekee niin intensiivisen. <3
Kyllä 🥵 yhdyn mielipiteisiinne täysin .. ei tarvitte saunaa ku näkee kuvanki Ollista 🥵 haluisin niin olla bassona ollin katolla edes päivän 😂
En oikeesti tajua että miten niinku kuusi jumalattoman kuumaa ja lahjakasta kundia on ymppäätynyt yhteen samaan bändiin tekee hyvää musaa??. Eipä ikinä oo ollu mittään bändiä aiemmin koskaan mistä oisin ihaillu jokkaistaista jäsentä vuoronperään yhtä hulluna.. Aina on ollu joku 1 tai kaksi jokka on menny toisten ohi mut tää on vähän tyyliin Maanantaina Joel tiistaina Olli keskiviikkona Joonas Torstaina Niko Perjantaina Tommi Lauantaina Alex Ja sunnuntaina kaikki kuusi ja sitten vedetään taas seuraavalla viikolla koko homma alusta loppuun ja jne.. en tajua. Ei mahdu järkeen.. 😂🤩 ei sillä että pitäs mahtuu..🤩😂😂
En halua olla kauhea pahanilmanlintu, mutta kävi vaan mielessä, että mahtaako tuo teinihysteriailmiö koitua pidemmän päälle kohtaloksi bändin menestystarinalle. Profiloituminen tällä tavalla on siinä mielessä riski, että ei ehkä tavoita pitkäjänteisempää kuulija-/fanikuntaa siinä mielessä kuin muuten olisi voinut. Ja teinihysterioiden fan-ilmiön kaari on usein aika lyhyt. Enkä tarkoita olla ikävä ja koittaa sanoa, että millään lailla aliarvioisin nuorempia faneja tätä pohtiessani. Bändi on saanut sitä paitsi heidän avullaan valtavaa nostatusfa, mutta mietin vain sen kestävyyttä, että mitä sen jälkeen. Voi vaatia rajuakin uudistumista uusien kuulijaryhmien tavoittamiseksi.