Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
741/2709 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel ja Olli.

Vierailija
742/2709 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel julkaisee lähes päivittäin itsestään kuvan instassa. Alkaa jo kyllästyttämään. Tykkää ilmeisesti kovasti omasta naamastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/2709 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä12656 kirjoitti:

Onpa alkeellista ajatella, että bändin poikien äidit tai tädit olisivat poikien ainoita aikuisia/keski-ikäisiä faneja.

Musiikki kuuluu kaikille, myös 30-, 40-, 50- ja 60-vuotiaille. Jos ei ole pelkkää humppaa ja tangoa kuunnellut nuoruudessaan, niin miksi niitä kuuntelisi myöhemminkään (ja minulla ei ole mitään tangoa ja humppaa vastaan, ihanaa jos joku saa iloa niistä!). Oma musiikkimakuni on hyvin laaja, mutta vasta Blind Channelia kuunneltuani aloin todella lämmetä vähän raskaammalle soundille. Violent pop toimii loistavasti!

En usko, että bändi tarvitsee sukulaisiaan promoamaan biisejään. Hyvä musiikki tekee sen itse.

Viestini pointti ei ollut, että ihmettelin fanien ikää. Ihmettelin sitä, että ketju on ollut hyvin hiljainen ja sitten ilmestyy kolme peräkkäistä fanikirjoitusta ei enää ihan niin nuorilta kirjoittajilta, yhden tunnin sisään. Sattumaako?

Vierailija
744/2709 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joel julkaisee lähes päivittäin itsestään kuvan instassa. Alkaa jo kyllästyttämään. Tykkää ilmeisesti kovasti omasta naamastaan.

Lisää vaan, mulle kelpaa!

Vierailija
745/2709 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä12656 kirjoitti:

Onpa alkeellista ajatella, että bändin poikien äidit tai tädit olisivat poikien ainoita aikuisia/keski-ikäisiä faneja.

Musiikki kuuluu kaikille, myös 30-, 40-, 50- ja 60-vuotiaille. Jos ei ole pelkkää humppaa ja tangoa kuunnellut nuoruudessaan, niin miksi niitä kuuntelisi myöhemminkään (ja minulla ei ole mitään tangoa ja humppaa vastaan, ihanaa jos joku saa iloa niistä!). Oma musiikkimakuni on hyvin laaja, mutta vasta Blind Channelia kuunneltuani aloin todella lämmetä vähän raskaammalle soundille. Violent pop toimii loistavasti!

En usko, että bändi tarvitsee sukulaisiaan promoamaan biisejään. Hyvä musiikki tekee sen itse.

Viestini pointti ei ollut, että ihmettelin fanien ikää. Ihmettelin sitä, että ketju on ollut hyvin hiljainen ja sitten ilmestyy kolme peräkkäistä fanikirjoitusta ei enää ihan niin nuorilta kirjoittajilta, yhden tunnin sisään. Sattumaako?

Mä olin yksi noista enkä todellakaan ole mikään läheinen ihminen kenellekään heistä. Luulen, että samansisältöiset viestit vaan ruokkivat toisiaan, kun reagoidaan itselle merkitykselliseen viestisisältöön. En itse ainakaan noihin tinder-kuolaus -viesteihin jaksa kommentoida millään tavalla.

Vierailija
746/2709 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa harvinaisen yllättävää, että omalla henkilökohtaisella instatililläsi julkaiset itsestäsi materiaalia.

Vierailija
747/2709 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa seuraamasta, sillähän se on ratkastu.

Vierailija
748/2709 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt yleensäkin miksi joillakin on 1547 kuvaa itsestään instassa. Monesti vielä selfieitä ja tuijotellaan puhelimelta peilin kautta sitä omaa naamaa. Miten olis vaikka jotain kuvia mitkä kertoo sun mielenkiintoista muutakin kohtaan kuin omaa naamaa. En ikinä deittaile ihmistä, jolla on ig tili omaa naamaa.

Vierailija
749/2709 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt yleensäkin miksi joillakin on 1547 kuvaa itsestään instassa. Monesti vielä selfieitä ja tuijotellaan puhelimelta peilin kautta sitä omaa naamaa. Miten olis vaikka jotain kuvia mitkä kertoo sun mielenkiintoista muutakin kohtaan kuin omaa naamaa. En ikinä deittaile ihmistä, jolla on ig tili omaa naamaa.

Älä murehdi. Kyllä Joelille löytyy ottajia.

Vierailija
750/2709 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
751/2709 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää video on vaan niin... Makes me laugh every time! 😁

Ihan tavallisia jannujahan ne on, loppujen lopuksi...

Vierailija
752/2709 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joelin instapäivityksistä: joka kerta kun se liittää kuvaan jonkun epämääräisen tekstin (kuten tänään suoran sitaatin Fight Club -elokuvasta, jonka nyt halutessaan voi tulkita miten vaan), puolet fanien kommenteista alla on huolestuneita ja puolihysteerisiä mielentilatulkintoja. Hieman huvittaa.

Vierailija
753/2709 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joelin instapäivityksistä: joka kerta kun se liittää kuvaan jonkun epämääräisen tekstin (kuten tänään suoran sitaatin Fight Club -elokuvasta, jonka nyt halutessaan voi tulkita miten vaan), puolet fanien kommenteista alla on huolestuneita ja puolihysteerisiä mielentilatulkintoja. Hieman huvittaa.

Pikkuisen lapsellista touhuahan tuo sitaattien käyttö on.

Vielä enemmän ihmettelen tuota Club 27:n esiintuomista jopa tatuoinnissa. Joel on viimeisenkin ”klubilaisen” eli Cobainin tehdessä itsemurhan ollut vielä vauva.

Vierailija
754/2709 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuisen lapsellista touhuahan tuo sitaattien käyttö on.

Vielä enemmän ihmettelen tuota Club 27:n esiintuomista jopa tatuoinnissa. Joel on viimeisenkin ”klubilaisen” eli Cobainin tehdessä itsemurhan ollut vielä vauva.

Totta, voi miten nuori se oikeasti tosiaan on. Olin itse 1994 20-vuotias Nirvana-fani ja syvästi järkyttynyt Cobainin kuolemasta.

Vierailija
755/2709 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa, että noiden päivitysten kommentoijista suuri osa ei edes ymmärrä, mistä on kysymys. Laitetaan sitten noita mielentilatulkintoja kaikenlaisilla mahdollisilla emojilla.

Vierailija
756/2709 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhutaan, että Miki Liukkonen ja Behm ovat pari. Jäikö Joel lehdelle soittelemaan, vai oliko hänen ja Ritan välillä sittenkään mitään?

Vierailija
757/2709 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhutaan, että Miki Liukkonen ja Behm ovat pari. Jäikö Joel lehdelle soittelemaan, vai oliko hänen ja Ritan välillä sittenkään mitään?

Liukkonen vihjaa niin suoraan Iltalehden tuoreessa haastattelussa, että ei jätä hirveästi tulkinnan varaa, kuka muukaan hänen seurustelukumppaninsa voisi olla. Ja onhan heistä spekuloitu aiemminkin ilmeisesti.

Vierailija
758/2709 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää se jodelissa pari viikkoa sitten kiertänyt teoria, josta täälläkin puhuttiin?

Vierailija
759/2709 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/92297225-eb31-4566-bb9b-96bf2…

Päätös alkoholin jättämisestä liittyy myös uuteen rakkauteen.

– Seurustelen upean taiteilijan kanssa, jonka varmasti monet tuntevat, hän kun on rikkonut monia listaennätyksiä ja kahminut albumillaan lähes kaikki palkinnot viimeisen vuoden sisällä.

– Olen onnellisempi kuin koskaan, Liukkonen sanoo.

Vierailija
760/2709 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa seuraamasta, sillähän se on ratkastu.

Eihän se Joelin perusongelmaa ratkaise millään tavalla. Tai no tietysti jos kaikki muutkin lakkaisivat seuraamasta.