Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
tää bändi laittoi pääni ihan sekaisin. Ei ole vuosiin tullut mitään näin ihanaa kuin BC. En kestä :,( olen ihan aikuinen nainen.
Aikuisuus...Sillä oo mitään tekemistä asian kanssa a) ne tekee hyvää musaa b) ne on huippu lahjakkaita c) jokaisen julkisuuskuva on mukava ja maanläheinen d) jokainen on omalla tavalla kuuma e) tuo kovalla työllä ja sinnikkyydellä + ripauksella hulluutta, menestyminen on ihan sairaan inspiroivaa. F) se huumori ..niinku voi luoja kuka aikuinen täysijärkinen asiaan perehtynyt ei fanita joistain mainituista syistä?
Ehkäpä Joonas suunnittelee vauvaa? Eikö palsta ole tarkoitettu vauvaa suunnitteleville?
Shark love blood, timebomb, balboa, snake
Miksi missään kuvissa ei koskaan näy Joelin peppua? Ihan siis tarkoitan farkut jalassa. Keikoillakin aina pitkä paita peittää parhaat näkymät.
Vierailija kirjoitti:
Miksi missään kuvissa ei koskaan näy Joelin peppua? Ihan siis tarkoitan farkut jalassa. Keikoillakin aina pitkä paita peittää parhaat näkymät.
Ei pliis tämmöstä. Annetaan Joelin ruumiinosien olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Ig löytyy tien varressa otettu kuva joka on kuvakaappaus videosta. Se on ainoa jonka bongasin tästä. Oikein kiva!
Teini pisti pyörimään taas Allas Sea Pool liven. Oltiin itsekin tuolla mukana ja nyt tajusin, mikä tekee tästä niin erityisen verrattuna moniin: ne on lavalla niin täysin läsnä. Kun nyt mietin näitä kymmeniä keikkoja, joita kolusin pitkin ysäriä, niin asenne aika usein oli bändeillä vähän semmoinen, että tultiin nyt tänne keskittymään omaan itseemme ja ollaan jo sitä paitsi valmiiksi kännissä eli ottakaa tai jättäkää. Nämä on tilanteessa ihan täysillä, yhdessä yleisön kanssa. BC = mindfulnesskokemus hanat kaakossa.
Vierailija kirjoitti:
tää bändi laittoi pääni ihan sekaisin. Ei ole vuosiin tullut mitään näin ihanaa kuin BC. En kestä :,( olen ihan aikuinen nainen.
Tykkään bändin energiasta ja biiseistä. Toukokuussa UMK.n voitto sai mut kuuntelemaan Dark sidea monena viikonloppuna, kun olin uupunut töistä. Keskisormea koronan tuomalle huolelle, ehkä myös oma sisäinen kiukku tms. pääsi ulos tämän biisin avulla. Katsoin youtuben reaction videoita ym. 😁. Mun 26-v. tytär on huvittunut mun BC-fanituksesta. T. Ope 55-v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään bändin energiasta ja biiseistä. Toukokuussa UMK.n voitto sai mut kuuntelemaan Dark sidea monena viikonloppuna, kun olin uupunut töistä. Keskisormea koronan tuomalle huolelle, ehkä myös oma sisäinen kiukku tms. pääsi ulos tämän biisin avulla. Katsoin youtuben reaction videoita ym. 😁. Mun 26-v. tytär on huvittunut mun BC-fanituksesta. T. Ope 55-v
Älä kuule mitään, oon hyvän matkaa yli 40 ja fanitetaan 15-v. poikani kanssa ihan avoimesti. Hän laittaa mulle linkkejä myös muista diggailemistaan bändeistä / biiseistä ja mä taas omista vanhoista lemppareistani, kuten Nirvana, Soundgarden, Alice In Chains jne.
Aika hiljainen ollut ketju, kunnes yhtäkkiä kommentoijat 743, 744 ja 745 heräävät. Poikien äitejä, tätejä vai keitä lienevät?
Onpa alkeellista ajatella, että bändin poikien äidit tai tädit olisivat poikien ainoita aikuisia/keski-ikäisiä faneja.
Musiikki kuuluu kaikille, myös 30-, 40-, 50- ja 60-vuotiaille. Jos ei ole pelkkää humppaa ja tangoa kuunnellut nuoruudessaan, niin miksi niitä kuuntelisi myöhemminkään (ja minulla ei ole mitään tangoa ja humppaa vastaan, ihanaa jos joku saa iloa niistä!). Oma musiikkimakuni on hyvin laaja, mutta vasta Blind Channelia kuunneltuani aloin todella lämmetä vähän raskaammalle soundille. Violent pop toimii loistavasti!
En usko, että bändi tarvitsee sukulaisiaan promoamaan biisejään. Hyvä musiikki tekee sen itse.
Bändi tarvitsee somea - sinua ja minua.
Menestyäkseen artistien ja bändien pitää ehdottomasti saada someseuraajia. Olen täysin samaa mieltä.
Oma tilitykseni koskikin "sukulaispromoajia" ja ko. kommentin olettamusta siitä, etteivät tietynikäiset (bändistä pitävät) naiset voi olla kuin BC:n äitejä tai tätejä : D.
Emmehän voi tietää ketkä tänne kirjoittelevat anonyymisti, voivat olla keitä tahansa, jopa joku heistä.
Käyttäjä12656 kirjoitti:
Menestyäkseen artistien ja bändien pitää ehdottomasti saada someseuraajia. Olen täysin samaa mieltä.
Oma tilitykseni koskikin "sukulaispromoajia" ja ko. kommentin olettamusta siitä, etteivät tietynikäiset (bändistä pitävät) naiset voi olla kuin BC:n äitejä tai tätejä : D.
Itse en tunne ketään heistä ja olen 39v.
Olivatkohan tosissaan etteivät julkaise uutta musiikkia ennen kuin Stallone reagoi Balboaan? Kauankohan tässä odotellaan...?
Vierailija kirjoitti:
Olivatkohan tosissaan etteivät julkaise uutta musiikkia ennen kuin Stallone reagoi Balboaan? Kauankohan tässä odotellaan...?
Heh, tuskin kuitenkaan, eiköhän toinen sinkku tulevalta levyltä julkaistane loppuvuodesta tai ensi vuoden alussa.
Mutta kun oli puhe aiemmin nuorista faneista, niin saa nähdä jaksaako kiinnostus kantaa levyn julkaisuun asti. Paljon on toisaalta meitä kaapissa olevia vähän varttuneempiakin faneja :)
kyllä ykkös sijalle menee joonas ofc, sitte joel ja niko nikotiini aina