Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
641/2709 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ovat oikeasti yhdessä mutta yrittävät saada näyttämääm markkinointitempulta jotta voisivat sutinoida rauhassa? 😄

Vierailija
642/2709 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis näiltä tyypeiltä ei voi nyt välttyä vaikka kuinka yrittäis. Mukana Kärppien ja JYPin välisessä ottelussakin. Kiva että on vientiä.

Viettävät poikien keskeisen lätkäillan ja käyvät varmaan tapaamassa perheitään ja muita läheisiään viikonlopun aikana Ihan normaalia toimintaa nuorille miehille, en puhuisi mistään viennistä. Tuskin muuten mukana ottelussa kuin yleisönä.

Tarkistapa faktat. Eivät olleet pelkkää yleisöä.. :)

Osa pääs ihan jäälle asti!

No mitä ne teki siellä jäällä? En ole huomannut lehdissä mitään mainintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/2709 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis näiltä tyypeiltä ei voi nyt välttyä vaikka kuinka yrittäis. Mukana Kärppien ja JYPin välisessä ottelussakin. Kiva että on vientiä.

Viettävät poikien keskeisen lätkäillan ja käyvät varmaan tapaamassa perheitään ja muita läheisiään viikonlopun aikana Ihan normaalia toimintaa nuorille miehille, en puhuisi mistään viennistä. Tuskin muuten mukana ottelussa kuin yleisönä.

Joel ja Joonas vei ottelun alussa sen kiekon sinne pelaajille.

Vierailija
644/2709 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä todistusaineistoa

Vierailija
645/2709 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikki jotka yrittävät pönkittää uraansa suhdesutinoilla eivät vain luota tarpeeksi omaan itseensä ja tekemiseensä. Kyllä työn pitäisi puhua puolestaan ja olla kiinnostavaa ilman, että pitää mediaa soittaa paikalle "todistamaan" jotain suhdesutinaa tai itse laittaa jotain huhuja liikkeelle. Se onko tässä niin, ei taida koskaan selvitä. Olisi varmasti tämän kokoisessa maassa uran kannalta aika katastrofi. Miksi sillä muutenkaan on väliä kuka nyt deittailee ketä. He ovat yksityishenkilöitä myös, joilla on oikeus omaan yksityiselämään. Sitä olisi hyvä kunnioittaa, eikä sen suhteen tai suhteettomuuden pitäisi olla factor siihen tekeekö hyvää musiikkia vai ei.

Vierailija
646/2709 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopa jotakin😂

Vierailija
647/2709 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö heitä haastateltu myös monta kertaa lähetyksen aikana. En kyllä seurannut mutta joku mainitsi.

Vierailija
648/2709 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
649/2709 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ovat oikeasti yhdessä mutta yrittävät saada näyttämääm markkinointitempulta jotta voisivat sutinoida rauhassa? 😄

Joo totta kai, tämähän se varmaan olis. "Käyttäydytään kuin meillä olis suhde joka meillä siis oikeasti on ja toivotaan että muut luulee että teeskennellään ja oikeasti ei ole."

Vähän sama kuin olis itsellä joku salasuhde ja alkais miehensä nenän alla vehtaamaan avoimesti siinä luulossa, että mies tulkitsee kyseessä olevan todiste siitä että suhdetta ei ole :D

Vierailija
650/2709 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Hokka - Behm juttu on levy-yhtiön masinoima temppu, ja jengiä vedätetään kuin pässiä narussa. Kun juttu nyt on levinnyt ja muuttunut yleiseksi puheenaiheeksi eri keskustelufoorumeilla, niin levy-yhtiön edustajat hierovat tyytyväisinä käsiään, koska heidän aikaansa ei enää kulu median syöttämiseen ja juottamiseen näkyvyyden saamiseksi. There is no business like showbusiness. And the show must go on!

Vierailija
651/2709 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelissa oli myös monimutkaisia teorioita tähän caseen liittyen, mutta bännien pelossa niistä jaettiin tietoa vain chatissa. Ihan niin paljoa ei kiinnostanut, että olisin viitsinyt laittaa pyyntöä tämän infon saamiseksi. Mutta jos kyseessä on markkinointitemppu, niin näyttää olevan varsin toimiva. Jos taas oikea suhde, niin onpahan omituinen sekasotku salailua ja julkisuuteen väkisin työntymistä sen tiimoilta.

Vierailija
652/2709 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloa.

Vierailija
653/2709 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Behm on tunnettu sarjadeittailija. Neljä miestä ollut jo tämän vuoden aikana (huhujen mukaan) ennen Joelia. Luulen, että p*neskelevat, mutta esittävät vain frendejä. Ja mikäs siinä. Mitä ihmettä muuten tää nainen seurais näitä keikkojen bäkkäreille. Kiireinen artisti varmaan itsekin. Himo ja huuma tekee harkitsemattomaksi. Ja heistä voi olla vaan h*lvetin hauskaa, kun kaikki spekuloi mitä on meneillään. Lapsellista toki ja selvää huomionkipeyttä, mutta sellasta se on musa- ja showbisneksessä.

Vierailija
654/2709 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi noloa.

Niin kumpi, kyseinen suhdesekoilu vai se, että jaksetaan horista aiheesta täällä? Koska mua alkaa itseäni jo hävettämään se et jaksan vaivata mokomalla joutavalla päätäni. 🙄

Vierailija
655/2709 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi noloa.

Niin kumpi, kyseinen suhdesekoilu vai se, että jaksetaan horista aiheesta täällä? Koska mua alkaa itseäni jo hävettämään se et jaksan vaivata mokomalla joutavalla päätäni. 🙄

Mitä turhia, on niitä hävettävämpiäkin asioita :) ota viihteen kannalta.

Vierailija
656/2709 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
657/2709 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta videosta. Kamalaa tuo yleisön kirkuminen. Hirveää! Tuo oli sellainen kaikille sallittu konsertti. Ja joku muka ei ole havainnut mitään teinihysteriaa bändin faneissa.

Vierailija
658/2709 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ku jengi tulee valittaan et ”hyi helvetti miten sä voit pitää noita jätkiä kuumina ne on sua kymmenen vuotta vanhempia?!?”

Siis jotkuthan mua nuoremmat kuolaa esim Leonardo DiCaprion tai Brad Pittin perää. Siis noi herrathan huitello 50 ikävuotta! Ja jotkut tykkää fiktiivisistä hahmoista, eikä siin mitää. Silti samat jannut huutelee siitä kuinka fanitus alko vasta viisujen jälkee ja nuo on mua 10 vuotta vanhempia.

A) vitunko väliä millon se on alkanu, sieltähän sitä kannatusta lähettiin hakemaa

B)kyllä mä ny tajuan et ei mulla oo mitää saumaa noihi, osaha seurustelee ja noi ei ess tiiä et oon olemassa:D

En tiiä teistä mut mä ainaki fantasioin mun ihastuksista, oli se sit luokalla tai joku julkkis. Tästä oikeesti moni on joutunu kiustuks. Siis ohan oikeesti fanituksen perusteella!!

Ei muuta piti vaa päästä vähä vuodattaa vaikka ei tästä tekstistä saa ees selvää.

Bc-fani 15, jota ei kiinnosta huutelijat paskan vertaa:)

Vierailija
659/2709 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutelijat voi haistaa vaikka pas… kirjoitti:

Mä en ymmärrä ku jengi tulee valittaan et ”hyi helvetti miten sä voit pitää noita jätkiä kuumina ne on sua kymmenen vuotta vanhempia?!?”

Siis jotkuthan mua nuoremmat kuolaa esim Leonardo DiCaprion tai Brad Pittin perää. Siis noi herrathan huitello 50 ikävuotta! Ja jotkut tykkää fiktiivisistä hahmoista, eikä siin mitää. Silti samat jannut huutelee siitä kuinka fanitus alko vasta viisujen jälkee ja nuo on mua 10 vuotta vanhempia.

A) vitunko väliä millon se on alkanu, sieltähän sitä kannatusta lähettiin hakemaa

B)kyllä mä ny tajuan et ei mulla oo mitää saumaa noihi, osaha seurustelee ja noi ei ess tiiä et oon olemassa:D

En tiiä teistä mut mä ainaki fantasioin mun ihastuksista, oli se sit luokalla tai joku julkkis. Tästä oikeesti moni on joutunu kiustuks. Siis ohan oikeesti fanituksen perusteella!!

Ei muuta piti vaa päästä vähä vuodattaa vaikka ei tästä tekstistä saa ees selvää.

Bc-fani 15, jota ei kiinnosta huutelijat paskan vertaa:)

Kyllä!! Ei mitään lisättävää!

Vierailija
660/2709 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

673 pahoittelee kirjoitusvirheistä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi