Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?
Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?
Kommentit (131)
Paljaalla tulee parhaiten. Ei äpäяä minun sisällä kasva enkä joutuisi aborttia maksamaan. Enkä joutuisi myöskään kasvattamaan. Töissä en käy ja luottotiedot ovat muutenkin menneet joten ei haittaa vaikka elatusmaksut menee ulosottoon.
Ehkäisyn käyttö ei tunnu hyvältä. Se vie jännityksen pois.
Kyllä minä käytin kumia sinkkuaikoina. Niitä saa netistä säkillisen aika halvallakin. Tauteja en halunnut ja vähiten lasta jollekin yhden illan jutulle.
M44
Olen teettänyt vasektomian jo kauan sitten, joten se pahin asia ei voi tapahtua.
Taudit eivät pelota.
Jos nainen haluaa lastin sisäänsä, tottelen toki.
Koska panopuuni ei voi tulla raskaaksi.
Miks en käytä? Jos molemmat haluu paljaalla, minähän panen paljaalla. Ja lasken lastin sisään.
Itsehän käytän ihan mielelläni kumia, vaikka paljaalla tuntuu paljon paremmalta. Tärkeintä on saada nainen nauttimaan, kakkosena oma nautinto. Se, millä se nautinto saadaan aikaan, on vähän toisarvoista.
m46 kirjoitti:
Itsehän käytän ihan mielelläni kumia, vaikka paljaalla tuntuu paljon paremmalta. Tärkeintä on saada nainen nauttimaan, kakkosena oma nautinto. Se, millä se nautinto saadaan aikaan, on vähän toisarvoista.
Ihana, todella ihana mies!!
Aika usein ns yhdenillanhoidot(kin) haluavat tuntea paljaan kullin. Eli kondomin kanssa aloitellaan ja sitten on tullut se kuiskaus, ettei sitä ehkä tarvita... Parasta on antaa mennä jonkun varatun rouvan pilluun oikeen kunnon lasti, kun ajattelee samalla sitä rivoa astelmaa kuinka hän siinä jalat halukkaasti levällään tai peppu tyrkyllä oikein hamuaa vierasta miestä sisälleen. Antautuu toiselle - ah!
Pakko tehdä vertailupohjaa muihin naisiin ja omaan vaimoon.
- Sori vaimo -