Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?

Vierailija
30.05.2021 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska naiset antaa!

Siinä kun on kiimainen nainen edessä haarat levällään tai perse pystyssä, eikä kumeista ole mitään puhetta (kuten suurimmassa osassa tapauksista), ei siinä omatoimisesti käy omaa nautintoa nollaamaan ja kaivelemaan kumia esille. Kalu paljaaseen pimpsaan ja mällit sisälle, ellei nainen ilmoita että pitäisi vetää ulos. Näin se vaan menee. Kyllä ne naisetkin tykkää.

Vierailija
102/131 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita itse ruokasi muovikassiin ja syö ruoka muovikasseineen.

Varmasti maistuu hyvältä.

Taisit keksiä ihan itse tuon? Jotku vaan jaksaa noita iänikuisia eihänkukaansyökarkkiapapereineen ja eikaikukaanmensadetakkipäälläsuihkuun ja eihänkukaankättelehanskatkädessä -juttuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 % miehistä, joiden kanssa olen ollut viimeisen kahden vuoden aikana, on ollut näitä "tarviiko käyttää?" Ja niistä vielä pari sellaista, joilla oli niin paha "allergia" ettei hommasta tullut mitään.

N39

Lateksiallergia ei kelpaa syyksi... Onhan niitä lateksittomia kumejakin...

Vierailija
104/131 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lähtisitte etsimään noin 185 cm ruskea hiuksista suomalaista miestä joka puhuu Turun murretta niin ei varmaan löytyisi.

Nainen joka on lähtenyt Turun murretta puhuvan miehen matkaan saa kyllä syyttää ihan itseään.

Vierailija
105/131 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen järkikin sanois, että kun yhden illan juttu on lettu levällään ja sanoo ettei tarvii kortsua, niin just silloin enemmän ku koskaan todellakin tarviis sen kortsun. Valitettavasti järki on yleensä siinä vaiheessa ehditty laittaa jo mutelle.

Kyllä mä näin abstraktisti ajatellen mielelläni yleensä tossa tilanteessa käyttäisin, mutta loppupeleissä aika harvoin olen käyttänyt. Joskus toki, mutta harvemmin. Sitten kun muistaa sen kortongin niin on valitettavasti jo myöhäistä. Lapsia ei ole tullut mutta pari tautia kyllä.

Naiset ei yleensä vaadi ja osa on itse yhtä innokkaita painamaan paljaalla. En mä kehtais lähteä haraamaan vastaan jos tulisi puheeksi mutta eipä sitä nainen ole koskaan pyytänyt tai kysynyt, joko olen omatoimisesti ottanut kumin esiin tai sitten ollaan menty ai naturel.

Vierailija
106/131 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen ihan samaa naisista. Viimeisen parin vuoden aikana ne on ollut naiset, jotka eivät ole kumia halunneet.

Yksi hetken halusi kumin, muttei sitten kuitenkaan. Tilanne tuli hieman yllättäen ja minulla ei ollut kumeja mukana. Kun asiasta huomautin, niin oli ensin sitä mieltä, että sitten jää yhdyntä väliin. Todettiin, että onhan sitä muitakin tapoja ja kohtahan tuo halusi munaa kuitenkin.

Vierailija
107/131 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen ihan samaa naisista. Viimeisen parin vuoden aikana ne on ollut naiset, jotka eivät ole kumia halunneet.

Yksi hetken halusi kumin, muttei sitten kuitenkaan. Tilanne tuli hieman yllättäen ja minulla ei ollut kumeja mukana. Kun asiasta huomautin, niin oli ensin sitä mieltä, että sitten jää yhdyntä väliin. Todettiin, että onhan sitä muitakin tapoja ja kohtahan tuo halusi munaa kuitenkin.

Sinä viimein uhrauduit ja päästit syntisen naisen pälkähästä

Vierailija
108/131 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa naisista ei tosiaan ota kumia puheeksi ja siinä tilanteessa tilaisuus tekee miehellekin varkaan.

Nekin kaksi tapausta jotka ovat ekalla kerralla kumia vaatineet, heistäkin molemmat antoivat jo toisella kierroksella samana yönä panna paljaalla. Yksi sen kun vain hyppäsi ratsaille ja ohjasi munan pilluun, ja toinen vastasi toteamukseeni että tekisipä hyvää paljaalla: ”no okei hyvä on, mut vedä sit ulos jooko?”

Vierailija
109/131 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa naisista ei tosiaan ota kumia puheeksi ja siinä tilanteessa tilaisuus tekee miehellekin varkaan.

Nekin kaksi tapausta jotka ovat ekalla kerralla kumia vaatineet, heistäkin molemmat antoivat jo toisella kierroksella samana yönä panna paljaalla. Yksi sen kun vain hyppäsi ratsaille ja ohjasi munan pilluun, ja toinen vastasi toteamukseeni että tekisipä hyvää paljaalla: ”no okei hyvä on, mut vedä sit ulos jooko?”

Tulisipa nyt sellainen hi-virusmuunnos, johon ei lääkityskään auttaisi. Idiootit ansaitsisivat sen. En vaan voi tajuta ihmisten tyhmyyttä.

Vierailija
110/131 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin meille selvisi, miten niitä miehiä "huijataan" isäksi...

Vierailija
111/131 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ainoastaan, eivätkö miehet lainkaan välitä omista mahdollisista lapsistaan? Televät niitä minne sattuu, ihan mihin olosuhteisiin vain. Kunhan saavat tyydytyksensä.  Tosi halveksittavaa,

Vierailija
112/131 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanoo että on tehnyt vasektomian niin aina on saanu painaa paljaalla. Sitä ennen nainen sanoi monesti itse, että sillä on ehkäisy hoidossa.

En ole useinkaan asiasta keskustellut (kun se keskustelu on ollut tasoa "eihän sulla oo tauteja, no hyvä" joka monesti kysytty seksin JÄLKEEN) mutta jos siitä on keskusteltu niin yleinen näkemys on että herpes nyt on kaikilla ja voi saada kortsunkin ohi eikä kukaan nyt ainakaan suikkarissa sitä käytä, ja muut taudit voi hoitaa pois.

Itsekin kyllä vähän yllätyin että ihmiset on näissä asioissa ilmeisesti aika eläimiä. Lapsia siinä enemmän mietitään, tauteja tulee jos tulee (ja "ei sitä mun kohdalle kuitenkaan"). Ei oo kyllä varaa arvostellakaan, kun en ole itsekään ollut kiinnostunut suojaseksistä. Mutta ennen kuin kokemusta kertyi olisin odottanut, että se että käytetään olisi normi.

Vierailija
113/131 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ainoastaan, eivätkö miehet lainkaan välitä omista mahdollisista lapsistaan? Televät niitä minne sattuu, ihan mihin olosuhteisiin vain. Kunhan saavat tyydytyksensä.  Tosi halveksittavaa,

Ja naiset on siinä touhussa täysillä mukana.

Vierailija
114/131 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita itse ruokasi muovikassiin ja syö ruoka muovikasseineen.

Varmasti maistuu hyvältä.

Hölmö! Älä syö pikaruokaa, vaan kokkaa vakiseurassa.

Vierailija
115/131 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinto ja huuma ajaa kaiken edelle! Kyllä nainenkin nauttii, kun saa lastit sisälleen. Seuraukset pelottaa, mutta täydellisen nautinnon takia ottaa vaikka vähän riskiä 😎

Vierailija
116/131 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset on siinä touhussa täysillä mukana.

Juu täysillä hoitavat yksin.

Miestä hatin tatit (hyvä sana muuten,,) kiinnostaa oma lapsi! Kyllä kertoo miehestä paljon.

Vierailija
117/131 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautinto ja huuma ajaa kaiken edelle! Kyllä nainenkin nauttii, kun saa lastit sisälleen. Seuraukset pelottaa, mutta täydellisen nautinnon takia ottaa vaikka vähän riskiä 😎

Mikä ihmeen täydellinen nautinto? Ehkä luulo siitä että sen sais.

Vierailija
118/131 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka imbesilli saa nautinnon siitä, että saa lastit sisälleen.  Yksistään mies!

Vierailija
119/131 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana oon pokannut jotain 30 naista Tinderistä. Kaikki on huolehtinut vaan  koronasta, kukaan ei välitä kumeista. Oudoin oli se, joka halusi Järvenpäässä kahvilan vessassa paljaalla doggistylea niin, että piti säilyttää naamojen välillä turvaväli. Muuten sai vetää paljaalla, kun naista niin panetti.

Vierailija
120/131 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut varsinkin on välinpitämättömiä kumista. Jos tulee raskaaksi on joku joka huolehtii lapsesta. Jos varattua pääsee paljaalla naimaan ei kumi tule kysymykseen. Tuntuisi jo hölmöltä. Pääset paikkaan jonne vain puolisolla pitäisi olla pääsy. Kiihottavaa puolin ja toisin. Omaa vaimoanikin on naitu useamman miehen toimesta paljaalla enemmän avioliiton aikana kuin ennen sitä. Useampi häntä on muutenkin nainut avioliiton aikana kuin ennen sitä. Kaikki ovat olleet lipsahduksia. Vaimolle sattuu niitä aika helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi