Pitäiskö meidän yksinäisten tehdä oma porukka?
Tänään taas ollut todella yksinäinen olo, poistin vanhojen kaverien numerot kun ei kahteen vuoteen olla oltu missään tekemisissä.. puhelimeen jäi ainoastaan miehen, muun perheen ja fyssarin numerot. Jes.
Mutta ei hätää, tulin vauvapalstalle ja huomasin, että paljon yksinäisiä myös täällä! Mitä kuuluu? Kerro itsestäsi jotain niin tutustutaan!
Mä ite olen 28v kahden lapsen äiti. Ja ennen kun kukaan tulee urputtaa siitä, että et sä ole yksin niin kyllä mä oon! Voisin vaikka maksaa siitä, että edes kerran kuussa pääsisin käymään toisen aikuisen luona juttelemassa aikuisten asioista. Vaan ei, elämä pyörii ryhmä haun ja värikynien ympärillä....
Mutta joo, lava on teidän vielä 50min ennenkuin palsta sulkeutuu!
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Sivustalukijana kuulostaa ehdottomasti hyvältä tää aloitus 👍
Mulla on jostain syystä aina ollut enemmän mies- kuin naispuolisia ystäviä. Kaveruudet haihtuu yleensä siihen, kun joko kaveri pariutuu tai minä pariudun.
Naisten välillä aina tuntuu olevan jotain katkeruutta, kateutta, mustasukkaisuutta ja muuta ja se on todella raskasta.
Miesten kanssa kaveruus on helpompaa, mutta ongelma on aina se että jossain kohtaa se mieskaveri kuvittelee ja haluaa jotain muuta kuin kaveruutta ja silloin on pakko tavallaan lopettaa se kaveruuskin.
Olis kiva jos olisi sellaisia frendit ja sinkkuelämää -tyyppisiä oikeita ystävyyssuhteita mutta todellisuudessa niitä ei taida monellekaan löytyä.
Aijaa, hauska. Mulla aivan toisenlainen kokemus, meinaa mulla oli myös nuorempana paljon miespuolisia "kavereita" koska opiskelin aika miesvaltaista alaa. Mutta ei se mun mielestä ollut mitenkään verrattavissa naisten väliseen ystävyyteen, harvemmin juteltiin mitään syvällistä, tosi pinnallisia juttuja ja huumorin täyteisiä. Ja sit oli inhottava olla ainoana naisena kun ne heitti välillä jotain seksistisiä kommentteja muista naisista, olin kai niiden mielestä "yksi äijistä"... :D
Moikka. Menipä myöhään tulla takaisin.
Ja nyt pitäis kai joku nimimerkki keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt pitäis kai joku nimimerkki keksiä.
Joo, itsekään ei sit kuitenkaan tänään kerennyt juuri täällä upitella vaikka eilen niin uhosin.. Taas kun kello lähestyy 23 niin on paremmin aikaa, tietty.
Oli kyllä työn ja tuskan takana toi nimimerkin keksiminen 😄 yllättävän vaikeaa!
No mikäs siinä jutellaan vaan. Kävin pyöräilemässä 2h iltapäivällä ja muuten lähinnä kattonu telkkaria.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jostain syystä aina ollut enemmän mies- kuin naispuolisia ystäviä. Kaveruudet haihtuu yleensä siihen, kun joko kaveri pariutuu tai minä pariudun.
Naisten välillä aina tuntuu olevan jotain katkeruutta, kateutta, mustasukkaisuutta ja muuta ja se on todella raskasta.
Miesten kanssa kaveruus on helpompaa, mutta ongelma on aina se että jossain kohtaa se mieskaveri kuvittelee ja haluaa jotain muuta kuin kaveruutta ja silloin on pakko tavallaan lopettaa se kaveruuskin.
Olis kiva jos olisi sellaisia frendit ja sinkkuelämää -tyyppisiä oikeita ystävyyssuhteita mutta todellisuudessa niitä ei taida monellekaan löytyä.
Mulla myös ollut samaa ongelmaa miespuolisten kavereiden kanssa eli lopulta sen toisen puolelta ei enää sovi vain kaveruus tai parisuhteiden takia ei pysty. Siitä en ole ihan samaa mieltä, että miesten kanssa olis helpompaa. Persoonasta se riippuu. Naisia kuitenkin haluaisin kaveriksi ja niitä ei ole helposti löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
No mikäs siinä jutellaan vaan. Kävin pyöräilemässä 2h iltapäivällä ja muuten lähinnä kattonu telkkaria.
Kuulostaa sunnuntailta! Mitäs huomenna? Jatkuuko sama meno vai onko paluu sorvin ääreen?
Oktonautti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt pitäis kai joku nimimerkki keksiä.Joo, itsekään ei sit kuitenkaan tänään kerennyt juuri täällä upitella vaikka eilen niin uhosin.. Taas kun kello lähestyy 23 niin on paremmin aikaa, tietty.
Joo, hetki tässä menee sen keksimisessä!
Mitä kuuluu tänään?
Mä olen käynyt pyöräilemässä, siivonnut, laittanut ruokaa...käynyt kaupassa ja syönyt jätskin :) enkä paljon muuta tänään. Nyt kun mietin niin päivä on mennyt nopeasti. Enkö muuta "ehtinyt". Tosi lämpimän tuntuinen päivä vaikka säätiedotuksen mukaan oli vain jotain 15-17astetta.
Vierailija kirjoitti:
Oktonautti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt pitäis kai joku nimimerkki keksiä.Joo, itsekään ei sit kuitenkaan tänään kerennyt juuri täällä upitella vaikka eilen niin uhosin.. Taas kun kello lähestyy 23 niin on paremmin aikaa, tietty.
Joo, hetki tässä menee sen keksimisessä!
Mitä kuuluu tänään?
Mä olen käynyt pyöräilemässä, siivonnut, laittanut ruokaa...käynyt kaupassa ja syönyt jätskin :) enkä paljon muuta tänään. Nyt kun mietin niin päivä on mennyt nopeasti. Enkö muuta "ehtinyt". Tosi lämpimän tuntuinen päivä vaikka säätiedotuksen mukaan oli vain jotain 15-17astetta.
Sulla on ollut ahkera päivä, oon kade. Mä en oo tehnyt mitään, en oo käynyt edes ulkona 😆 Ukko oli yllättävällä päällä ja vei lapset ulos ja toi jopa suklaata tullessaan, niitä varmaan kohta meen tuhoamaan kun palsta sulkeutuu.
Missä kaikki yksinäiset miehet on? Ja siis joo joo, jossain lätkäfoorumilla yms. Nähty.
Isä 32 eikä yhtään ystävää paitsi taapero. 😔
Aika loppuu. Koitan keksiä huomiseksi nimimerkin. Ehkä tää juttelu tästä lähtee vielä :) :)
Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikki yksinäiset miehet on? Ja siis joo joo, jossain lätkäfoorumilla yms. Nähty.
Isä 32 eikä yhtään ystävää paitsi taapero. 😔
Hyvä kysymys, en kyllä osaa yhtään sanoa. Varsinkaan semmoiset miehet jotka nimenomaan hakee vain ystävää toisista miehistä.. No, siihen asti kunnes löydät hengenheimolaisia niin oot tervetullut rupattelemaan tänne meidän kanssa, jos kelpaa. 😁
Vierailija kirjoitti:
Aika loppuu. Koitan keksiä huomiseksi nimimerkin. Ehkä tää juttelu tästä lähtee vielä :) :)
Hyvää yötä!
Jee, maltan tuskin odottaa mihin päädyt. :D
Tein saman jutun taannoin, pois kontaktit jotka oli joskus kavereita mutta heistä ei enää kuulunut. Nykyään olen lähinnä mieheni kanssa, lapsia ei ole. Olen muuten ihan perustyytyväinen elämään. Kolmekymppinen ja opiskelen toista ammattia varten nyt. Asun pk-seudulla. Itselle luontevaa on ollut aina jutella eka netissä ja sitten tavata joten jos haluaa perustaa vaikka telegram ryhmää niin olen mukana :D Telegram on vähän anonyymimpi kuin vaikka Whatsapp.
Mutta enhän minä sitten enää yksinäinen olisi. Menee pilalle hyvä syy olla huonotuulinen.
Vierailija kirjoitti:
Tein saman jutun taannoin, pois kontaktit jotka oli joskus kavereita mutta heistä ei enää kuulunut. Nykyään olen lähinnä mieheni kanssa, lapsia ei ole. Olen muuten ihan perustyytyväinen elämään. Kolmekymppinen ja opiskelen toista ammattia varten nyt. Asun pk-seudulla. Itselle luontevaa on ollut aina jutella eka netissä ja sitten tavata joten jos haluaa perustaa vaikka telegram ryhmää niin olen mukana :D Telegram on vähän anonyymimpi kuin vaikka Whatsapp.
Aijaa, pitääkin alkaa tutkia tota telegramia paremmin. Kuulostaa kyllä hyvältä, kiitti!
Heeei, liityn joukkoon. Ihana idea tämmönen ryhmä :) Mullakin pelkästään mies kaverina. Mitä teille kuuluu? Minäkin voisin keksiä jonkun nimimerkin vaikkapa -neili
Vierailija kirjoitti:
Heeei, liityn joukkoon. Ihana idea tämmönen ryhmä :) Mullakin pelkästään mies kaverina. Mitä teille kuuluu? Minäkin voisin keksiä jonkun nimimerkin vaikkapa -neili
Minulla on myös ollut aiemmin kavereita, muuttuuhan ne kaverisuhteet aina mutta harmittaa silti kun joillain on elämänmittaisia ystävyyssuhteita ja itellä ei onnistu :D Olen aika ujo, siinä varmaan suurin syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös ollut aiemmin kavereita, muuttuuhan ne kaverisuhteet aina mutta harmittaa silti kun joillain on elämänmittaisia ystävyyssuhteita ja itellä ei onnistu :D Olen aika ujo, siinä varmaan suurin syy.
Joo. Muistan nuorempana kun silloisen parhaan ystävän kanssa luvattiin, että ollaan ikuisesti yhdessä eikä yksikään ihminen tule meidän väliin. No, tässä sitä ollaan kuitenkin.. meillä taisi viimeinen tikki olla se kun sain ensimmäisen lapsen enkä enää päässyt pämppää. 🙄 Klassinen tarina.
Oktonautti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Muistan nuorempana kun silloisen parhaan ystävän kanssa luvattiin, että ollaan ikuisesti yhdessä eikä yksikään ihminen tule meidän väliin. No, tässä sitä ollaan kuitenkin.. meillä taisi viimeinen tikki olla se kun sain ensimmäisen lapsen enkä enää päässyt pämppää. 🙄 Klassinen tarina.
Näin siinä tuntuu käyvän, jos ei liiku noissa porukoissa.. Ehkä pitäisi yrittää hankkia jonkunlaisia harrastuksia, voisi löytyä ihmisiä joiden kanssa jutella muista aiheista.