Pitäiskö meidän yksinäisten tehdä oma porukka?
Tänään taas ollut todella yksinäinen olo, poistin vanhojen kaverien numerot kun ei kahteen vuoteen olla oltu missään tekemisissä.. puhelimeen jäi ainoastaan miehen, muun perheen ja fyssarin numerot. Jes.
Mutta ei hätää, tulin vauvapalstalle ja huomasin, että paljon yksinäisiä myös täällä! Mitä kuuluu? Kerro itsestäsi jotain niin tutustutaan!
Mä ite olen 28v kahden lapsen äiti. Ja ennen kun kukaan tulee urputtaa siitä, että et sä ole yksin niin kyllä mä oon! Voisin vaikka maksaa siitä, että edes kerran kuussa pääsisin käymään toisen aikuisen luona juttelemassa aikuisten asioista. Vaan ei, elämä pyörii ryhmä haun ja värikynien ympärillä....
Mutta joo, lava on teidän vielä 50min ennenkuin palsta sulkeutuu!
Kommentit (70)
Tuollahan on paljon ilmoituksia. Ei ole ennen tullut vastaan, kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Joku yksinäisyystutkija joskus aikaa sitte jo havaitsi ettei se oikein toimi niin että perustetaan nyt yksinäisten kerho.
Jostain syystä se ei toimi nii. Voi toki todistaa vääräksi väitteeni 😃.
Jep, kyllä siihen jokin syy on, että ihminen on vastentahtoisesti yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruhmä ei toimisi?
Koska yksinäinen ihminen on todennäköisesti aika ujo ja introvertti, ja ryhmä joka koostuu pelkästään ihmisistä jotka eivät koskaan tee sosiaalista aloitetta ei saa kovin tehokkaasti aikaiseksi tapaamisia. Jos yksinäisten ryhmän jäsenet olisivat hyviä tässä, he luultavasti pystyisivät tekemään uusia tuttavuuksia myös omassa arjessaan.
Tämän luulisin olevan ajatus siinä taustalla. Olen jokseenkin samaa mieltä, vaikka en niin ehdottomasti ettenkö näkisi ettei se VOISI toimia.
Mulla kaikkosi kaikki kaverit (osa minun aloitteesta, osa heidän) kun lakkasin käyttämästä päihteitä. Uskon että kyllä niitä varmaan uusia tulee, sitten joskus. Mutta vaikka nuorena oli kavereita niin en minä näin aikuisena osaa tutustua ihmisiin muuten kuin sellaisessa kontekstissa missä käytetään päihteitä. Tupakoinninkin kun lopetin niin sekin väylä on suljettu kaikissa paikoissa.
Ei näin 30+ olekaan enää niin simppeliä.
Ja tämäkin ketju hiljeni sillä sekunnilla, kun minä saavuin paikalle. Arvasin saatana.
Moi yksinäiset!
Vieläkö teitä on täällä?
Tämä ketju pääsi unohtumaan, yuossa alussa kirjoitin muutaman kerran.
Kavverihaku.net kuulostaa mielenkiintoiselta. Toimiikohan se oikeasti?
Jaa.. Tsekkasin kaverihaku.net ja ekat ilmoitukset ainakin on ihan kivan kuuloisia! :)
Kiitos!
Onko kaverihaku-palvelu teille tuttu, sietäkin voi hakea kavereita?
https://www.kaverihaku.net/