Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Vierailija kirjoitti:
Ai kun elämä on ihanaa!
Tämä on mukavaa ken elämä on ihanaa.Eikä harmita mikään.
En päässyt haluamaani kouluun
Kesäkuu 2.Pilvistä harmaata.Pientä vesisadetta.Ei ole mitään tietoa kesästä tällä säällä.
Vierailija kirjoitti:
En päässyt haluamaani kouluun
Tämä varmasti harmittaa nyt kovasti.
Ihan jatkuvat pienet ja joskus vähän isommatkin vastoinkäymiset.
Yhden kun saan kuntoon tai pois päiväjärjestyksestä niin päin näköä läsähtää joku muu.
Ihan kun joku heittelisi kapuloita rattaisiin tietoisesti.
Nyt kun ei ole just muuta akuuttia ja sain hoidettua ison ja kalliiksi tulleen mieliharmin pois ja ajattelin ehkä jopa 2 päivää, että hitsi, nyt on kaikki hyvin ja olin iloinen ja pirteä, niin tulin kipeäksi.
Nyt olen jo toista viikkoa tosi puolikuntoinen enkä jaksa mitään. Vaikuttaa siltä että lääkärireissu taas edessä.
Harmittaa kun ystävättärelleni ei käy mikään mitä ehdotan. Ei juuri missään asiassa, hän haluaa sanoa aina viimeisen sanan ja tehdä päätöksen.
Jos sanon esim että nähdäänkö tänään klo 14.30, häneltä tulee viesti, että 14.45 ois parempi, vaikka tulemme omilla autoillamme eli siis emme ole sidottuja esim bussiaikatauluun.
Esimerkkejä eri tilanteista olisi kymmeniä, jokainen varmaan ymmärtää asian pointin tuon yhdenkin esimerkin pohjalta.
....ja huom olemme jo keski-ikäisiä, emme mitään teinejä.
Viimeisillään raskaana ja halut (luonnollisesti) kadonneet. Mustasukkaisuus ei kadoksissa. Mies kävi nais hierojalla. Kyllä minulla olisi kädet toiminut, olisin voinut ilmaiseksi kotona hieroa. No ei ne kädet kyllä toimi kun turvoksissa mutta olisin voinut vaikka harjalla tökkiä. Pirun hieroja.
Harmittaa kun luotin kolleegaani ja annoin hänelle kuin tarjottimella mahdollisuuden vetäistä puukon selkääni (kuvannollisesti).
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun ystävättärelleni ei käy mikään mitä ehdotan. Ei juuri missään asiassa, hän haluaa sanoa aina viimeisen sanan ja tehdä päätöksen.
Jos sanon esim että nähdäänkö tänään klo 14.30, häneltä tulee viesti, että 14.45 ois parempi, vaikka tulemme omilla autoillamme eli siis emme ole sidottuja esim bussiaikatauluun.
Esimerkkejä eri tilanteista olisi kymmeniä, jokainen varmaan ymmärtää asian pointin tuon yhdenkin esimerkin pohjalta.
....ja huom olemme jo keski-ikäisiä, emme mitään teinejä.
Joo toi on kyllä ärsyttävää, joidenkin pitää vaan saada se viimeinen sana
En pääse treffeille naisten kanssa :(
Harmittaa kun elämässä ei nyt oikein mikään tunnu menevän eteenpäin, poljen paikoillani. Lähes kaikki mitä tapahtuu on joko neutraalia tai negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
En pääse treffeille naisten kanssa :(
Hö, toi syö. Entä tinder? Laita että tarjoat kahvit ja kakut niin johan tärppää
Harmittaa, ettei poika saanut lakkia uusintakirjoituksesta huolimatta, äikästä jäi kiinni (puheentuottamisessa ongelmia, ehkäpä sillä merkitystä?)
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa että tilasin herkkuja miesystävälle, ja nyt huutaa inhottavalla äänensävyllä ettei ole niitä mitä piti, eikä saa lähetyslistaa auki. Eikä viitsi tarkistaa tuliko kaikki tilaamani.
Eiköhän tämä ole tässä, ei kiinnostanut enää muutenkaan saapumiseni, eilen vielä kiinnosti kun oli rahaton. Nyt voi ryypätä, ja kaipaa minua sitten kun tili on tyhjä. Ei viitsinyt tulla luokseni, kun itse olen kipeä.
Jätä se. Täällä olis yks sinkkumies joka tarjoaa kahvit ja kakut
Vierailija kirjoitti:
Piti laihtua tänä vuonna vähintään 10 kg, mielellään 20 kg. Nyt 5 kk tätä vuotta takana enkä ole laihtunut grammaakaan :( Paino tismalleen sama kuin 1.1.22.
No ihan samat sanat! Kyllä ärsyttää!
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa, ettei poika saanut lakkia uusintakirjoituksesta huolimatta, äikästä jäi kiinni (puheentuottamisessa ongelmia, ehkäpä sillä merkitystä?)
Menikö muut läpi? Pidä nyt pojalle juhlat, toinen yrittänyt kuitenkin
Lehtokotilot.