Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krapula.
Tulipahan juotua eilen oikein kunnolla.
Ja huomenna töihin.Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Tyhmästä tai sitten synnynnäisestä päihderiippuvuudesta. Joskus hetkellisestä esim erosta johtuvasta turruttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja vielä siemenet perään!
http://uus1.com/cdn/i/295f9c610c3dab6b957584742088338a/5.jpg
Olisi elämäni paras hetki kun tuon kanssa saisi piehtaroida pitkään ja kunnolla.
Kun ei oo mökkirantaa jossa istua, kuunnella laineiden liplatusta:).
Yksin yksin yksin yksin. Ja pieru pääsi justinsa. Mulukku ei toimi.
Ei minkäänlaista ihmiskosketusta koko koronan aikana.
Koronan takia kadonnut haju ja makuaisti.
Se että täällä eiylä ja alapeukun lisäksi voi reagoida kysymysmerkillä täysin käsittämättömiin viesteihin
Eniten harmittaa se,että mode siivoaa joka tunti kaikki vähänkään asiallisemmat ja todelliset keskustelut tai avaukset pois ja tilalla on näitä varhaisteinien lässytyksiä ta muuta yhdentekevää.
Harmittaa että en voi enää olla yhteydessä ihmiseen ketä rakastan. Harmittaa että pitäisi jotenkin alkaa päästä yli hänestä, vaikka en todellakaan halua. Haluan hänet enemmän kuin mitään muuta koko maailmassa, mitään muuta en tarvitsisi, hän riittäisi ja olisin onnellinen.
Lääkäri juurihoiti ja poisti 3 hammasta ennen kun oikea syy kivulle löytyi.
Lievä ketutus... Nykyaikana tälläinen hoito mahdollista ja kukaan ei myönnä mitään virhettä. Nyt 4 hammas auki ja kipu alkoi vähenemään. Pidettiin hulluna myös.
Kaikkea sitä joutuu kokemaan kun lääkäri ei kuuntele potilasta.
Rahaa mennyt 10 000 ja kukaan ei edes pyydä anteeksi.
🦷🦷
Koronayskä ja -lima kestänyt 3vkoa.
Riittää tää tukehtuminen ja, varsinkin öisin.
Lisäksi auto hajoo hetkenä minä hyvänsä ja sitä on turha korjata.
Uuden siis "uuden" pystyn ostamaan vasta 4vkon päästä, ei paljon lomalla ajella =(
Minua harmittaa se, että en näe puolisoani lähes koskaan kunnolla. Itse olen aamupäivät töissä ja hän illat. Meillä on viikossa tasan 1 päivä, jolloin olemme molemmat vapaalla yhtä aikaa..
Ukrainan sota ja loppua ei näy😥
Miesystävä kiirehti "laittamaan puhelimen lataukseen". On nyt vasta ollut facessakin tapansa mukaan, vaan ei viesti minulle. Syyllistää minua siitä etten tule hänen luokseen, vaan eipä viitsi tulla minun luokseni.
Minun vaan pitäisi, ja olen kipeänä.
Hän on kovakuntoinen, eikä tuo matka pyörälläkään ole hänelle mitään. Minulle on.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri juurihoiti ja poisti 3 hammasta ennen kun oikea syy kivulle löytyi.
Lievä ketutus... Nykyaikana tälläinen hoito mahdollista ja kukaan ei myönnä mitään virhettä. Nyt 4 hammas auki ja kipu alkoi vähenemään. Pidettiin hulluna myös.
Kaikkea sitä joutuu kokemaan kun lääkäri ei kuuntele potilasta.
Rahaa mennyt 10 000 ja kukaan ei edes pyydä anteeksi.
🦷🦷
Minulle sattui kanssa hammashoidon kanssa josta jäi lopun elämää haittaava vika. Kukaan ei ota vastuuta ja hoetaan vaan että välillä käy näin. Tsemppiä sinulle kohtalotoveri
Saamani huono asiakaskohtelu kaupassa. Olin huonosti nukutun yön jäljiltä vähän toistaitoinen, niin tilannetta käytettiin hyväksi. Pieni harmi näihin tässä ensin lukemiini verrattuna.
Hammaslääkärinä harmittaa se ettei kaikki ymmärrä hoitovirheen ja komplikaation eroa. Siis että joskus tekee kaiken ns oikein oppikirjan mukaan mutta silti vaan käy huonosti. Oikeista hoitovirheistä kannattaa hakea potilasvakuutuskeskuksesta korvausta.
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkärinä harmittaa se ettei kaikki ymmärrä hoitovirheen ja komplikaation eroa. Siis että joskus tekee kaiken ns oikein oppikirjan mukaan mutta silti vaan käy huonosti. Oikeista hoitovirheistä kannattaa hakea potilasvakuutuskeskuksesta korvausta.
Vaikka tietysti se harmittaa jokaista kun huono tuuri osuu omalle kohdalle. /sama
En pääse lukemaan Iltiksen sairaalan hierarkia - juttua. Mitä kirurgi vastasi huomenen toivotukseen??