Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkärinä harmittaa se ettei kaikki ymmärrä hoitovirheen ja komplikaation eroa. Siis että joskus tekee kaiken ns oikein oppikirjan mukaan mutta silti vaan käy huonosti. Oikeista hoitovirheistä kannattaa hakea potilasvakuutuskeskuksesta korvausta.
Kyllä on aika virhe jos ei hmlääkäri erota ylä ja alahammas kipua. Poistaa 3 ylähammasta vaikka vika alahampaassa!
Toisia lääkäreitä suojellaan ja potilas menettää työkyvyn ja elannon moneksi vuodeksi. On hullu vaikka tulehdus suussa monta vuotta!
Suattaaha se olla jotta harmittaapi ja suattaaha olla jotta ei.
Meillä on/oli kotona luteita. Tää ludehelvetti pilannu monet suunnitelmat ja kesän odotuksen 😭
Vierailija kirjoitti:
Meillä on/oli kotona luteita. Tää ludehelvetti pilannu monet suunnitelmat ja kesän odotuksen 😭
Tämä ei kyllä ole yhtään mukavaa.
Juljus kirjoitti:
Se etten jaksa lähteä ajelemaan harrikalla vaikka on hyvä ajo ilma.
Vanha mies ja harrikka on etova näky. Ainakin naisen silmissä.
Taitaa olla ihan kelvollinen päivä kun oikeastaan muu ei harmita kuin huominen aamuvuoro vaikka voisi olla kultajuhlaakin illalla tarjolla! Mukavaa peli-iltaa kaikille ketä se kiinnostaa :)
Ex pomoni joka oli ihan hu....u eukko, ilkeä kuin mikä, suorastaan sadistinen luonne. Sai kyllä ikävää jälkeä aikaan, nyt puhalluttaa vielä pitkään, että saan terapoitua itseni kasaan. Ja siellä se nat...i nostaa varmaan 6-7 tonni kk palkkaa edelleen ja kyykyttää ja vähättelee muita. Kyllä harmittaa.
Pitäisi touhuta muuttoa, mutta tilanahtaus ärsyttää niin paljon, että ei oikein kiinnostaisi.
Piti laihtua tänä vuonna vähintään 10 kg, mielellään 20 kg. Nyt 5 kk tätä vuotta takana enkä ole laihtunut grammaakaan :( Paino tismalleen sama kuin 1.1.22.
Se harmittaa että olen vielä elossa, itsemurha ei ole kohdallani vaihtoehto. Positiivisena puolena elämää on taas päivä vähemmän jäljellä kun aamulla heräsin. En ole masentunut enkä ahdistunut. Sen verran on jo maileja mittarissa että olen nähnyt mitä oma elämä on ja kyllä tässä kuolemaa odotellaan jo kovasti. Joku päivä se vielä tärppää🥳
Tuo livekalaääninen " ME VOITIMME !"-käninä. Jos olisi toisin niin: " NE SAA**NAT MENI JA HÄVIS !"
Vierailija kirjoitti:
Se harmittaa että olen vielä elossa, itsemurha ei ole kohdallani vaihtoehto. Positiivisena puolena elämää on taas päivä vähemmän jäljellä kun aamulla heräsin. En ole masentunut enkä ahdistunut. Sen verran on jo maileja mittarissa että olen nähnyt mitä oma elämä on ja kyllä tässä kuolemaa odotellaan jo kovasti. Joku päivä se vielä tärppää🥳
Miten ajattelit kuluttaa odotteluhetkesi? Kai jotain hauskaa teet vielä?
Lätkävandaalit tuhosivat Helsingin historiallisia kohteita. Pistää niin vihaksi tuo porukka.!!!
Harmittaa, että olen joko laiska tai sairas, todennäköisesti sekä että. Piti mennä aamun menojen jälkeen takaisin töihin, mutta sen sijaan itkin tunnin kotona ja nyt ajattelin, että pinnaan loppupäivän. Huomenna aion olla tosi ahkera.
Vierailija kirjoitti:
Lätkävandaalit tuhosivat Helsingin historiallisia kohteita. Pistää niin vihaksi tuo porukka.!!!
Tuholaiset oli myös täällä Turussa vauhdissa. Kaupunki teki rikosilmoituksen. Boikotoin koko lajia nyt
Kesäkuu 1.Kylmä ja sateinen sää tänään.
Harmittaa, että normalilla ei ole verkkokauppaa, lisäksi se, ettei kelan rahat oo tullu.
Satutin selkäni, joutuu vaan makaamaan pari päivää, ei pääse hommiin.
Ei auta, pitäis muistaa etten oo enää 20-vuotias ja voi ryömiä auton alla kun vaihdetaan renkaita.