Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa kamalin lääkärikokemuksesi!

Vierailija
15.07.2025 |

Pahimmat kokemukset jakoon:

AP:n muisto liittyy hammashoitoon, ja tarkemmin ottaen juurihoitoon. Hammaslääkäri laittoi puudutuksen, mutta se ei vaikuttanut kunnolla ja tunsin kaiken mitä lääkäri teki. Pyysin lisää puudutetta, mutta lääkäri sanoi että "no et sä enää tarvi, ei kestä enää kauan" ja lopulta tärisin kivusta. Lähdin sieltä kipeämpänä kuin olin tullut. Pari vuotta myöhemmin kävi ilmi, ettei hammasta edes olisi tarvinnut juurihoitaa. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamien poisto polttamalla kun puudutus ei ollut onnistunut. Huusin ja itkin,lääkäri väitti vihaisena etten voi tuntea mitään kunnes jollain neulalla tökkäsi siihen viereen ja totesi että jaa näköjään ei olekaan puutunut. En suostunut enää jatkamaan  vaan päätin mielummin pitää pukamani.

Vierailija
2/16 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aika reiän paikkaukseen. Virolainen hammaslääkäri kysyy "mita me piti tehdä tänä?" ja hammashoitaja sanoo että poskihampaan paikkaus. Hoitaja ehdottaa, että otetaan röntgenkuva ennen paikkausta, mutta virolainen vastaa "ma kula näkee minka hampaan ma korja" 

Lopputulos oli se että paikka irtosi samana iltana, jouduin menemään särkypäivystykseen seuraavana aamuna ja siellä todettiin että hampaan reikä oli sellainen että hampaanpoisto olisi helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräpukamien poisto polttamalla kun puudutus ei ollut onnistunut. Huusin ja itkin,lääkäri väitti vihaisena etten voi tuntea mitään kunnes jollain neulalla tökkäsi siihen viereen ja totesi että jaa näköjään ei olekaan puutunut. En suostunut enää jatkamaan  vaan päätin mielummin pitää pukamani.

Ai helvetin perse. 

Vierailija
4/16 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hammashoidossa koulun hammaslääkärissä,,kipujen vuoksi. Hammaslääkäri oli ulkomaalainen. Siellä ei huomattu tulehdusta hampaissa. Ei tehty mitään Jouduin menemään pyhien aikaan taksilla päivystykseen, kun kun kasvot turposivat. Päivystyksessä poistettiin 3 hammasta ja annettiin antibioottikuuri. Myöhemmin sain tietää, että jos olisi aloitettu juurihoito ajoissa, hampaita ei olisi tarvinnut poistaa. Tämä Hakunilan Lehtikuusen hoitolassa.

Vierailija
5/16 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri hammaslääk.juuret jäi ,1,5h suu auki ,yritti poistaa katkas juuret porasi halki,sattuu niveliin vieläkin toki välil pieni lepo mut.Tulehtuu näkyy valkoista keskellä.hammas luuta..mut tulehtuu.Omat antib.döin kun antib.ei mitään antanut.Tuttu sama juttu sai ennalta antib.oton aikaan ja vielä jälkikuurin.Noin se pitäisi mennä.Ilen hiukan kipeä leikaluusta.Yriteyään kk.päästä uudestaan ,yleensä ei poistoissa ole  mennyt pari sekkaa.Oma terve.kesk.kohtelee minua täysin terveenä.Kivut on päänvika.Useita niveloireita kirjoitettu,!!!!25v ollu nivelrikko.Nivelet täysin paskana oletan ja sormet vinelisvonkelis.Kaikkia mun sairauksia mitätöidään..Kolme kertaa tkeläkettä haettu.Hylky huonot lääk.tod.Kivut talvella järkyttävät.Lämpö sopii..Ei anneta hermolääketyä,ei niskaan lääkettä uusita..Eletään 2tlukua eipä uskoisi.Näillä mennään..koitan selvitä elämästä silti.Dm hoitajalle kesäk koitin päästä,ei pääse, syksyllä vasta.Tetanus rokoite ei en saanut.Äidilläni ei ikinä ollut,oliko mitään rokotteita.Äiti maatalon emäntä.Mieyin noin ehkä tämäkään ei tartte enää.Sairaalan pili toimii kiitettävästi käyn siellä kahdella Erik.lääk.Niin mahtavia,osaavia Aina olleet vuosia siellä juossut.

Vierailija
6/16 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pili..poli..Känny kääntää päin pers.lauseet.Tämä on vakavaa.Toki kertoa pitää.Nyt loppuu juoksu kun hampaan kuntoon saisin...saakohan.Hammasvikaan voi kuolla,aivoihin..sydämeen menee bakteeri.Eipä näyttänyt lääk.oöevan vakavaa.Itse sanoi tulehduksesta.

Vierailija
7/16 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri käytti jotain pyörivää terää ja se osui mun huuleen. Ei anteeksipyyntöä, ei mitään. Huulesta tuli verta ja hammashoitaja anto jääpalapussin :D

Vierailija
8/16 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla mennä enää hammaslääkäriin näiden jälkeen :D

Vierailija
9/16 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaan, tämä ketju poistuu ja kukaan ei usko sitä todeksi. 

Vierailija
10/16 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli ehdottomasti peräsuolen tähystys.

Vierailija
11/16 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökkäsi sormella suoraan pillureiän kohdalle, kun tutki selkää. Tuli vähän puskista.

Housut oli jalassa mutta sain traumat. Olin niin nuori.

Vierailija
12/16 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua käsitteli aivan ihana mieslääkäri. Itse toimenpide oli aivan kauhea. En vaan pystynyt käyttäytymään asiallisesti, vaan noiduin koko toimenpiteen ajan. Tämä ei siis ole mitään kaksimielistä vihjailua. Lääkäri oli aivan wau. Voisinpa kahvitella hänen kanssaan, mutta se ei ole mahdollista. 

Vierailija
13/16 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ja vika gynekäynti. Mulla on todella ruma alapää jota häpeän todella paljon niin makaappa siinä sitten torttu levällään kun yks ronkkii sitä. Hirveä kokemus!

Vierailija
14/16 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne kerrat kun intissä joutu käymään lääkärissä.

Vierailija
15/16 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naikkonen tunki sormensa rektumiini.

Vierailija
16/16 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naikkonen tunki sormensa rektumiini.