Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Se eilinen MOT ohjelman aihe. Raivostuin tosissani mikä epäoikeudenmukaisuus tässä maassa on.
Se, että kohta viilenee. Terassilla oilisi kiva jatkaa vielä hetki t- paidassa...
Firman palkanlaskija laittoi virheellisen palkkatodistuksen Kelalle. Huonon minun kannalta katsottuna. 😑
Ostan itselleni jääkaappiin jotain ja mies syö sen. Nyt oli syönyt protskujuoman.
En ole saanut vielä haastattelukutsua hakemastani työpaikasta. Haku päättyi eilen. Haku oli suunnattu sisäinen haku, eli ulkopuoliset eivät voi hakea ja minulla on sopiva koulutus työhön -itseasiassa valmistuin juuri ja aihepiiri on lähellä kiinnostuksenkohteitani. Työ olisi yhdellä tapaa erään haaveen täyttymys. Toki haastattelukutsu voi vielä tulla, mutta hieman vähemmän todennäköiseltä se nyt näyttää. Se harmittaa. Haaveissani on myös kesäpaikan osto, johon työnsaanti myös kytkeytyy. Noh, eteenpäin. Uusia tavoitteita ja uusia mahdollisuuksia. Vanhasta oppineena.
Liitto pakottaa irtisanoutumaan. Menetän pitkät lomat. Miten liitto muka voi luvata että ne saadaan neuvottelemalla takaisin? Onko Tehyllä samat ohjeet?
Aivan tyhmä juttu mutta toivoin että olisin synnyttänyt tänään niin kahden nuorimmaisen ikäeroa olisi ollut tasan vuosi. Toisaalta positiivisena asiana se ettei pian syntyvä jää viimeiseksi jos vain meistä kiinni joten ehkä seuraavilla vuoden ikäero täsmäisi.
Harmittaa, ku olen niin saamaton, aloin kouluttautumaan uudelle alalle, tuntuu ettei suju. Ala kiinnostaa, vaan en saa mitään tehtyä,ku ahdistaa. Pitäisi hakea elareita oikeuden kautta, ei jaksa,ku ahdistaa, toimeentulotukea pitäisi hakea,en jaksa ,lapsille pitäisi saada rahaa, jääkö niiden tulevaisuus roikkumaan mun saatanan saamattomuuden takia? Vai olisko mun vaan parempi luovuttaa, ja rupee ryyppäämään. Pää on täynnä asioita mitä pitäis tehdä, ja haluaisin vaan nukkua ja unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostan itselleni jääkaappiin jotain ja mies syö sen. Nyt oli syönyt protskujuoman.
Mitä?Kylläpä on törkeä mies.Moro ja näkemiin?
"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen." Eli ei julkaista ikinä. Oot ensin kirjoittanut pitkän ja hyvän tekstin tänne ja sitten se menee sensuurin syyttä suotta. Kyllä ottaa pattiin.
Se että mies halusi eron ja ei ole tehnyt mitään muuttaakseen ja asunto pitäisi luovuttaa ensi viikolla. Kuvittelee ilmeisesti muuttavansa yhdessä päivässä. Viime muuton hoidin yksin, kun sama tyyppi oli sairaalassa ja ei ilmeisesti ole tosiaan mitään käsitystä paljonko vie aikaa.
Potuttaa, että tässä sydänsurussa ja masennuksessa joutuu vielä stressaamaan tästäkin asiasta, mitä en itse edes halunnut tehdä.
Huomasin juuri twitteristä että Nightwish liputtaa Ukrainalle. Oliko yhtyeen oma päätös ja miksi? Oliko levy-yhtiön, keikan järjestäjän käsky? Glojen asialla. Eivätkö tiedä asioista. Ketä ne tukee,on maine haitta ja boikotteja jatkossa. En halua kuunnella enää. Muutama levy on,viimeisiä ei ole. aina ne paljastaa itsensä. Onhan se videoilla nähty ketkä käskee. Olisivat jättäneet tekemättä ja pysyneet neutraalina.
Tulee olemaan lisää roskiin meneviä levyjä.. Hyvä että tietää. Eivät ole tajunneet vielä.
En tiedä enää miten jaksaa elämää. Olen voinut aika huonosti jo vuosia. En edes muista koska olisi ollut pidempi hyvä jakso. Nuoruudessa olin jo yksinäinen ja ulkona porukoista. Kiusattiin paljon. Nyt myöhemmin vuosien päästä en ole pystynyt muuttamaan elämääni paljonkaan. Tosin minulla ei ole diagnoosia ja samalla en halua mitään lääkkeitä. Terapiasta moni sanoo ettei sekään auta. Pitää itse jaksaa muuttaa elämäänsä. Minusta ei vaan oikein ole siihen. Olen vaan niin väsynyt elämään. En tiedä kumpi pelottaa enemmän se, että pitäisi elää vanhaksi vai se kuinka vähän halua on yleensäkään elää vanhaksi. Tai se että ymmärtää liian hyvin täältä lähteneitä. Joku kirjoitti niin hyvin johonkin keskusteluun, että ihmettelee kuka tässä maailmassa voi enää hyvin. Minäkin mietin sitä usein. En samaistu hyvin voiviin. Kirjoitan nyt tänne, kun olen taas kerran niin väsynyt tähän kaikkeen.
Keskenkasvuiset pikkusieluiset käryttäjät joita
viranomaiset suojelevat. Ilmoittelevat nimettömänä aikansa kuluksi milloin mitäkin ja etsivät kadonnutta itsetuntoaan. Jokaisen ilmoittajan kohdalla kun vielä tarkastettaisiin
asiat molemminpuolisesti niin tulisi vähän värinää elämään. Eipä käy kateeksi näitä janttereita.🙂
Verkossa tapahtuva kiusaaminen intersektionaalisen feminismin varjolla.
Sain juuri päätöksen vakuutuskorvauksista. Viime viikolla sain päätöksen että kelan tuet ois nyt kuosissa. Nyt menee pakka taas uusiksi. Stressaa niin saa**tanisti.
Kolme kertaa rokotettu. Sain koronan. Yhä huippaa, puristaa keuhkoputkista, on limaista köhää ja räkää kaikki röörit täynnä. Lääkärille ei pääse, sanoivat suoraan, että ambulanssilla jos tulet, niin pääset lääkärille. Koska ei ole bakteeritulehdus, niin pelkäävät jotain virusta ja siksi eivät ota vastaan. Koronan alusta on jo yli kolme viikkoa.
Tulevaisuus näyttää aika huonolta lapsille. Soditaan ja tuhotaan kaikki.
Tuli lomalla kännättyä ihan urakalla :/