Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2938)

Vierailija
1581/2938 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩maiset työkaverit, erityisesti eräs. Kelju, epäluotettava, edessäpäin jeejee, selän kun käännän, on ilkeämielinen, pahansuopa. Osoittaa mieltään vaikkapa tavaroitani kohtaan, kun minua ei uskalla lattiaan liiskata.

Vierailija
1582/2938 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun en näköjään osaa pitää hauskaa ilman viinaa. Oma vika, tiedän ja yritän, mutta aina sama toistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/2938 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä harmittaa ehkä ei.Joskus harmittaa joskus taas ei.

Vierailija
1584/2938 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajien ahneus, melkein puolet vuodesta lomalla, saikulla keskimäärin 2 vko vuosi ja mikään ei riitä.

Jos Helsingissä työt ei maistu nistejä ja matujoa paapoessa niin muuttais muualle.

Vierailija
1585/2938 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka ei tule oikein. Mahdotonta saada asiat kuntoon, kun paperit hukataan matkan varrella. Aivan kuin tahallista.

Vierailija
1586/2938 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka ei tule oikein. Mahdotonta saada asiat kuntoon, kun paperit hukataan matkan varrella. Aivan kuin tahallista.

Teetkö siivoustyötä?Täällä siivousfirma jossa aina palkaa maksettu liian vähän.Palkka ei aina tilipäivänä tilillä.Sanovat että kyllä  niitä virheitä sattuu palkanlaskussa.Koskaan ei vaan tapahdu virhettä että olisi maksettu liikaa.Aina puuttuu palkasta joitakin tunteja.Aivan jokaikinen kerta.

Vierailija
1587/2938 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa A) tulossa oleva EU direktiivi talojen lämmitys/eristys -tehokkuudesta. Jos sitä noudtetaan, pian on Suomessa muutama satatuhatta koditonta, koska kovin ikääntynyttä taloa on kallis kunnostaa, kun talo kuitenkin 10-20 vvuoden kuluessa jää kylmilleen ja purettavaksi.

Harmitaa B) se, että Suomesta ja Ruotsista on kiireellää tulossa Natoprospect-jäseniä, ikäänkuin HA:ssa. Sitähän se Naton tarkkailujäsen on. Ruotsikin hylkää 200-vuotsisen neutraliteettipolitiikan. Kyllä siinä menneiden sukupolvien haudoissa käännytään. 

Harmittaa C) se, että ukrainalaisille on vaikka mitä tarjottimella suomalaisten kustannuksella. Vai oletteko kuulleet, että joku syyttään hyvin vähävarainen tekisi turistimatkoja busseilla ilmaiseksi, matkustaisi ilmaiseksi julkisessa paikaillisliikenteessä.

Harmittaa D) se, että suomalaiset ovat niin hemmetin kehunkipeitä, että jos joku turisti jossakin tämän maan jorpakossa kehuu suomalaista ruokaa, siitä heti revitään otsikoita lehtiin. Turisti oli vain kohtelias eikä toisaalta uskaltanut sanoa, että suomalainen ruoka maistuu sellun raaka-aineelta, silloin kun se joltakin maistuu. Vasta luin, kuinka suomalainen kehui, kuinka jauhelihasta saa maittavaa vain ripauksella suolaa ja/tai pippuria.  Ei muuten saa!

Vierailija
1588/2938 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se harmittaa että tom yum - mamanuudelit on loppuneet kotoa Pitäisi mennä ostamaan lisää mutta ei vielä jaksa. Ehkä illalla jaksais lähteä

Vierailija
1589/2938 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tai sitten ei.

Vierailija
1590/2938 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa että tilasin herkkuja miesystävälle, ja nyt huutaa inhottavalla äänensävyllä ettei ole niitä mitä piti, eikä saa lähetyslistaa auki. Eikä viitsi tarkistaa tuliko kaikki tilaamani.

Eiköhän tämä ole tässä, ei kiinnostanut enää muutenkaan saapumiseni, eilen vielä kiinnosti kun oli rahaton. Nyt voi ryypätä, ja kaipaa minua sitten kun tili on tyhjä. Ei viitsinyt tulla luokseni, kun itse olen kipeä.

Vierailija
1591/2938 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuttaa kun kuljetus Budbee ei taaskaan hoida töitään. Olin jo unohtanut, ettei heihin kannata luottaa.

Harmittaa, kun hampaat tuntuu taas niin vihloville joka puolelta. Ei pitäis olla reikiä.

Se suututtaa, kun pesin kaikki ikkunat eka kertaa tässä asunnossa ja huomaan, että siellä on jotain pysyväisiä (?) kalkkijuormuja, jotka ei lähteneet ulkopinnoilta. Lasit jotenkin muka vielä pinnoitettu ja ei saa edes raaputtaa.

Ei sitten tullutkaan lämmintä, huijarit! Lenkillä aamulla olis tarvinnut hanskat.

Paino on taas noususuunnassa.

Pihatalkoot tulossa- kele .

Lähiomaisella alkanut muisti pätkiä ja vanhuus vaivaa itseäkin.

Vierailija
1592/2938 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetus.

Vierailija
1593/2938 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa

Vierailija
1594/2938 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ylipaino. Ja ihan turha vaivautua jankkaamaan kuinka ketään ei kiinnosta blaablaablaa miltä kukaan näyttää tai onko joku lihava, koska sillä ei ole mulle mitään väliäkään. Ongelma on se, että se haittaa minua itseäni enkä ole oma itseni tässä kropassa. Toki se oma peilikuvakin masentaa mutta enemmän mua ärsyttää se kuinka hankalalta tämä kroppa tuntuu.

Enkä marise asiasta tekemättä sille mitään, mutta ketuttaa kun mikään ei kuitenkaan näy missään.

Vierailija
1595/2938 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailin ohjelmatarjontaa ja osui silmiin "Viikinkien maihinnousu".

Ajattelin että kiva, katsonkin nyt tämän viikinkidokumentin, mielenkiintoista.

Ohjelma kertookin lesboista ja sinkkunaisista, jotka käyvät Tanskasta ostamassa spermaa tms. En todellakaan katso, sapettaa ja yököttää yhtä aikaa.

Onko pakko tehdä ohjelmalle NOIN HARHAANJOHTAVA NIMI?!!!!! 🤬😡😠

Vierailija
1596/2938 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

krapulapäänsärky

Vierailija
1597/2938 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kiltteys ystäviä kohtaan, joille olen suostunut kuuntelijaksi. Turha edes yrittää vastavuoroisuutta.

Vierailija
1598/2938 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa tuo The Naapurin Ukko !

1599/2938 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti- hetkista kyse koska hoitaja kutsuu...

Vierailija
1600/2938 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni ja kohta lähtö viikonloppukurssille. Kurssi on kiinnostava, mutta voisipa jättää päänsä kotiin lepäämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi