Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2931)

Vierailija
161/2931 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihaan tuli ambulanssi.Naapurin nainen kannettiin autoon.Toivottavasti ei nyt ole kovin vakava tilanne.

Vierailija
162/2931 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa olla kalkkilaivan kapteeni.Palan sekunnissa ja aurinkorasvoilla läträäminen ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/2931 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun olen keskellä kahta rikosoikeudenkäyntiä ja parissa siviilioikeudenkäynnissä asianomistajana eli uhrina eikä minulla ole lakimiestä.

Sain maksuttoman oikeudenkäynnin, mutta kukaan ei ryhdy avuksi vain sen myöntämällä 11o euron tuntipalkalla. Juristien palkkiot ovat nykyään 300 - 500 euroon tunti.

Oikeusaputoimistosta en apua saa taas muista syistä.

Ihan yksin olen ja vastapuolina oikeustieteen emeritusprofessoreita ja oikeustieteen tohtoreita.

😭

Vierailija
164/2931 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat loppu ja juhannus tulossa

Vierailija
165/2931 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään ystävää.

Vierailija
166/2931 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+31 lämpö nyt.On kyllä liian kuumaa nyt.

Vierailija
167/2931 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus.Piti lähteä noin 20 hengen porukalla veneretkelle.Nyt sain tiedon että veneen moottoriin tullut ongelmaa ja veneretki on peruttu.

Vierailija
168/2931 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa että rappukäytävän siivooja ei koskaan imuroi rappukäytävää sillä tässä vanhassa talossa ei ole pistorasioita rapussa. Hän vain lakaisee ja luuttuaa. Rappukäytävä on tämän takia likainen, hiekkainen ja ötököitä ja seittejä kaikkialla.

Vierailija
169/2931 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävä. Minulla on ollut todella raskas työviikko ja hänellä tällä kertaa päinvastoin. Sanoin sen ja pyysin lähinnä kertomaan jotain hauskaa ja piristävää. Ei keksinyt mitään. Ei siis yhtään mitään, kun "en ymmärrä sun alasta mitään."

Olisi voinut ottaa edes mallia siitä, miten minä häntä piristän ja siitä, mistä hän ilostuu. Olisi vaikka ostanut minulle niitä iänikuisia kukkia tai vaikka hieronut. Tosi kömpelöä hän se olisi ollut, mutta yritys olisi piristänyt. En minä nyt mitään suureellista piristyspuhetta halua :D. Aamulla vieläpä skippasi tavalliset huomiset, ettei joutuisi sanomaan mitään. Miten tässä nyt sitten olla? Lähteä puhumatta asiasta viikonlopuksi kavereille. Se on hänen ratkaisunsa näköjään.

Vierailija
170/2931 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhuolia, jotka todennäköisesti seuraavat myös lomalle. Tulevaisuuden pelko.

Pitäisi tehdä kattoremonttia, mutta näin kuumalla ei palahuopakatteen asentamisesta tule oikein mitään. Maalaaminenkaan ei onnistu näin kuumalla. Rautakaupasta joka toinen tarvike loppu.

Harrastimme seksiä vaimon kanssa pitkähkön tauon jälkeen, enkä saanut orgasmia, vaimo kyllä sai hyvin nopeasti. Jäi vaivaamaan.

Vierailija
171/2931 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten uskaltanut sanoa Tiinalle miten paljon pidän hänestä.

Vierailija
172/2931 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätyöstä alkaa loma, mutta freelance-homma painaa päälle. Lopettaakaan ei kehtaa, kun se vetäisi tulpan koko projektilta. Toivon vain että joltain muulta pettää pokka ennen minua ja homma ajaa seinään.

Vierailija
173/2931 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kylmyys nyt. Oon ihan jäässä.

Vierailija
174/2931 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkkaa jomottaa, pari päivää sitten tuodut uudetperunat oli pilalle pehmenneitä, jouduin syödä itäneitä vanhoja perunoita.😩

Vierailija
175/2931 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen kehitysvammaisuus, nuorimmaisen epilepsia ja lukivaikeus, nyt toisellakin terveellä puhkesi epilepsis juuro kun autokouluun ilmoittautui.

Lasten vastoinkäymiset tahtovatolls liian raskaita kantaa.

Vierailija
176/2931 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry typot.

Vierailija
177/2931 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa, ettää kesäloma loppuu tänään!

Mutta oli lämmin kesäloma, jos helteistä tykkäsit.

Vierailija
178/2931 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Job kirjoitti:

Kahden lapsen kehitysvammaisuus, nuorimmaisen epilepsia ja lukivaikeus, nyt toisellakin terveellä puhkesi epilepsis juuro kun autokouluun ilmoittautui.

Jaksamista sinulle ja hyvää juhannusta.

179/2931 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona. Tai koronaan liittyvä pöpöhysteria.

Vierailija
180/2931 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Job kirjoitti:

Jaksamista sinulle ja hyvää juhannusta.

Kiitos!

Sitä samaa!

Koko perheellä vietetään perinteistä juhannusta, grillataan ja kokko poltetaan.