Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Likaset sukanpohjat. Pitäs jaksaa pestä pyykkiä, mutta en viitsi.
Hankala raskausdiabetes ja juhannus. Olisi mukava voida syödä tai juoda edes vähän jotain hyvää näin juhlapäivänä, mutta verensokeriarvot heittäisivät heti häränpyllyä. Lääkityksen saan vasta ensi viikolla. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Hukkuneet tänä juhannuksena.Toivon ettei niitä olisi.
Juhannusaatto.Ikävä kyllä nyt jo 4 hukkunutta.
Juuri nyt?
'Olin juhannuksenviettoon lähtiessäni viskannut ilman kahta ajatusta sheivausgeelin ja vedenkestävän aurinkorasvan ilman korkkeja käsilaukkuun. Käsilaukku oli joutunut takakontissa puristuksiin, ja tämän aamun olen puhdistanut vaahdosta ja valkoisesta tahmaisesta mähmästä mm. käsilaukun silkkivuorausta, vastamelukuulokkeita, matkakaiutinta ja puhelinta.
Haluaisin sanoa, että tämäntapaisia asioita ei satu minulle juuri koskaan, mutta valehtelisin.
Harmittaa oma itsekurin puutos. Nyt lomalla on tullut juotua liikaa ja tähän ei kyllä auta kuin tuleva tipattomuus. Hauskaa kyllä oli, mutta kunto ei kestä.
Se, että lomarahat meni luottokorttilaskuun :( Itse törsännyt ennakkoon.
Se, että kun olisi edes hetken lähityöläisenä saanut yli vuoden jälkeen huokaista pandemiassa, niin Pietarissa kävijät nostivat riskin ihan uuteen ulottuvuuteen tuomalla entistäkin tarttuvamman version maahan. Elokuun lopulla vasta toinen rokotus. Monta monta viikkoa töissä epätoivoista viruksen välttelyä edessä. En jaksaisi enää. Harmitus on lievä sana tähän olotilaan.
Ostin elämäni ensimmäisen asunnon ja tässä onkin ihan hirveä naapuri.
Huonosti nukutun yöt.
Kaikki näyttää väsyneenä raskaalta kasalta pakkosiedettävää paskaa.
Pelkkä infernaalisen sietämätön helle ei ole vienyt unia, vaan lisäksi kesä-äänet; mopoilijat, naapurin bändiharkat pikkupöhnässä, miehen kuorsaus, pikkulintujenkin aamuöinen kesäonni alkaa vaikuttamaan henkilökohtaiselta v*ttuilulta maailmankaikkeudelta.
Muutamat kunnon yöunet ettei vaan kellee sattuis pahasti, pliis!
Harmittaa kun joutuu heräämään juhannuspäivän aamuna naapurin autistisen lapsenlapsen tuntia kestävään ruohonleikkuuseen. Mukavampiakin tapoja herätä olis.
Mua harmittaa ,kun tuli rintasyöpä joka on leikattu viimeviikolla. Olisi ollut kiva elää ilman sitä ja tulevia hoitoja.
Haluaisin viettää juhannusta mieheni kanssa mutta hän on fistannut eilisestä alkaen. Mitä teen?
Saan varmaan alapeukkuja, mutta ahdistaa vähän ajatus siitä, että jääkö rokotuspassi käyttöön ihan vakituisesti. En ole koskaan ollut ulkomailla ja haluaisin sinne vielä joskus. En kuitenkaan halua rokotusta ottaa. En myöskään ajatellutkaan, että pitäisi nyt päästä, mutta entä vuosien päästä. Ennen en ole paljon miettinyt, mutta nyt mielessä usein. Ymmärrän myös ajatuksen, että rokotus pitäisi ottaa ja moni varmaan sanoo, että ulkomaille pääsy rokotteen avulla on oikein jatkossakin. Silti se toisaalta rajoittaa ihmisiä. Pahoittelen samalla tätä viestiä ja ymmärrän jos ärsytän.
Hiukan minua harmittaa, ja olen surullinen , kun mieheni on luonteeltaan ajoittain kovinkin negatiivinen ja huolissaan pikku asiasta ( tyyliin, ,kun nuppineula putoaisi lattialle). Olemme terveitä ,hyväkuntoisia ikäihmisiä ,joilla on kaikki niin hyvin, kuin vaan voi olla. Olen siitä onnellinen ja kiitollinen ,kun ympärillä oleville ihmisille tapahtuu kaiken aikaa monenlaista ikävää.
Hän on ollut aina tuollainen .
Eräs ihminen johon tutustuin eilen ja oli oikein kivaa (selvinpäin) ei tänään enää melkein muistanut minua. Kyllä on huonomuistisia ihmisiä ja niin nuorena jo. Todella outoa käytöstä. Eilen kyllä vaikutti että hänkin viihtyi ja kiittelikin seurasta, pyysi ottamaan yhteyttä. Kiva olla näin mieleenpainuva tyyppi.
Pahemmassa vaiheessa oleva astma. Otan antihistamiinit ja tuplatut hoitavat. Puhallan per-pulloon. Siitä huolimatta yskittää ja ihmiset pelkäävät minua, koska eivät osaa erottaa toisistaan räkäistä ja kuivaa yskää.
Hukkuneet tänä juhannuksena.Toivon ettei niitä olisi.