Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Ministeri siirsi lakkoa kahdella viikolla eteenpäin. Varhaiskasvatuksen epäkohdat olisi vihdoin aika saada kuntoon.
Tää ikuinen keskustelujen poisto.Itse kirjoitin parit aloitukset jotka otti aikaa ja nyt häipyivät noin vaan. Jävla trollit ,
Vierailija kirjoitti:
Tää ikuinen keskustelujen poisto.Itse kirjoitin parit aloitukset jotka otti aikaa ja nyt häipyivät noin vaan. Jävla trollit ,
Sama asia harmittaa! En kyllä kirjoittanut mitään provosoivaa, tekstit vaan katoavat!
Oharin tehnyt ystävä harmittaa. Tänään piti tavata, mutta sitten tuli jotakin jännempää jännemmän henkilön kanssa.
Sotiminen harmittaa ja koronan jälkimainingit. Koronatodistusta kysellään ilmeisesti edelleen, eikä tee mieli matkustaa.
Se että huomenna on työpäivä, ja ällöttävän rasittava oravanpyörä pyörähtää jälkeen käyntiin.
En saa töitä, vaikka mistä haen. Aina liikaa tai liian vähän koulutusta tai kokemusta. Hävettää olla työtön ainoana tuttavapiirissä. En kehtaa osallistua enää mihinkään yhteisiin ajanviettoihin, ei ole rahaakaan. Harmittaa niin hirveesti. Hävettää myös, että tämmönen hävettää ja se harmittaa myös.
Ukrainan sodan aikana
ILTAPASKASSA NEUVOTAAN: pomminvarma pääsiäisruoka.
Mehiläisen hammaslääkäri mainos.
Itselläni on herkästi reikiintyvät vinot keltaiset hampaat.
Vasta viimeksi hammaslääkäri TERVEYSTALOSTA
lohdutti ja sanoi:
Perimä vaikuttaa suun kuntoon..vaikka harjaisin tunnin välein
takahampaat hinkkaavat toisiaan vasten kun puren ja paikat ei pysy.
Väri on perinnöllinenm.
Äiti ei välittänyt hampaistani eikä minusta.
Lihakset kiristyy kun ajattelen MEHILÄISEN MAINOSTA!!
Iltalehden juttu: AKATEEMISESTI SUUNTAUTUNEESTA mt-potilaasta.
Luen itse paljon kirjoja ..myös tietokirjallisuutta.
Olen duunari..
siis mitä ..mitä
Työtön moni-ongelmainen on siis AKATEEMISESTI SUUNTAUTUNUT???
Krapula.
Tulipahan juotua eilen oikein kunnolla.
Ja huomenna töihin.
Vierailija kirjoitti:
Krapula.
Tulipahan juotua eilen oikein kunnolla.
Ja huomenna töihin.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Harmittaa kun sodasta ei saa objektiivista tietoa käytännössä mistään, pelkkää molempien puolien paskanjauhantaa joka tuutista.
Hirvittäviä asioita tapahtuu nyt eikä kukaan voi tehdä mitään.Kukaan ei nyt voi autaa Ukrainaa.
Se kun en löydä uutta asuntoa!
Yläkerran kakara kiljuu ja juoksee 7.30 😠