Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2938)

Vierailija
1401/2938 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sehän ei harmita yhtään. Putin saa mitä tilaa.

Vierailija
1402/2938 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt ihan pieni harmituksen aihe kaiken keskellä, mutta kyllä on surullinen olo kun eräs bändi josta olen pitänyt julkaisi vuosien päästä taas uutta materiaalia ja en pitänyt yhdestäkään biisistä. En sanoista, en tyylistä ja laulajan äänikin tuntui muuttuneen. Ei ollut enää ihan se sama "vanha" parempi ääni jossa tunnetta mukana enemmän. Biisit ihan sanoiltaan mitä sattuu, kun aiemmissa ollut hyvä ja jopa viisas sanoitus ja syvällisyyttä. Musiikki myös laskenut tasoltaan ja sellaista väkisin tehtyä "vahvaa" tyyliä, kun aiemmin oli myös herkkyyttä mukana. Nyt bändi ei enää erotu joukosta ja on tyypillinen metalcore bändi jolla ei enää ole niitä "herkkiä" biisejä joukossa. Yleensä ulkonäkö ei myöskään ole minulle tärkeä, mutta sekään ei nyt mieleeni ollut kun laulaja on pätkäissyt hienot pitkät hiuksensa ihan lyhyiksi. Oli ennen tyyliltään omanlaisensa ja minusta parempi. Näin en koe mitään hyvää enää koko bändissä. Odotin parempaa hyvien biisien jälkeen. Ennen sain miettiä mistä en pidä, mutta nyt en löydä uudesta tuotannosta mitään kuunneltavaa. Sori pitkä viesti ja onhan tämä pieni asia, mutta surullista että voi näin paljon bändi muuttua parissa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/2938 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruplan arvo laskee nyt kovasti.Venäjä pahassa pulassa nyt.

Tähän liittyen harmittaa se, kun tunnen pari venäläistä nuorempaa tyyppiä (lähinnä netissä ollaan juteltu) ja he ovat sotaa vastaan. Heillä elämä ollut köyhää jo ennestään ja nyt eivät meinaa enää pärjätä siellä. Tietysti tilanne on mikä on ja en itse ole pakotteita vastaan todellakaan. Silti vähän surullista on näiden nuorten vaikeudet siellä. Yksi menetti jo asuntonsakin ja muutti kimppakämppään. Taitaa hänen kissansakin käydä nyt huonosti jos ei saa tuolla niitä enää pitää. Harmi kun on pelastanut hylättyjä kissoja (esim yhden melkein sokean) ja nyt voi joutua luopumaan niistä. Se on surullista jos nämä 4 kissaa nyt kodittomia kun oli hyvä koti niillä. Tietysti ymmärrän kaiken mitä taustalla on ja Venäjän toimet, mutta yksittäisten ihmisten elämä silti mielessä ja nämä tutut tyypit sieltä. Toivoin aina heille parempaa.

Vierailija
1404/2938 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa yksipuolinen ihastuminen varattuun mieheen.

Vierailija
1405/2938 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto sammuu kesken ajon eikä pysty korjaamaan (ei rahaa) eikä ole oikein rahaa sähkölaskuihinkaan. 

Vierailija
1406/2938 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa tosi paljon se, että meillä ja muualla kerätään rahaa Ukrainan auttamiseksi, kun ainoa oikea auttamismuoto olisi se, että ne venäläiset, jotka ovat muka niin sodan vastaisia ja lekottelevat ties missä maailman metropoleissa keväisillä terasseilla (kun sitä ennen jotkut ovat sujuvasti matkustaneet esim. eräällä nimeä mainitsemattomalla junalla, jota ei saa täällä palstalla mainita, Pietarista Helsinkiin) pakotettaisiin antamaan osa varoistaan sodan uhreille ja myöhemmin maan jälleenrakentamiseen. Siinä voitaisiin suomalaisina muistella, että mitä kaikkea niillä sotakorvauksilla saatiinkaan aikaa.

Vierailija
1407/2938 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun olen ihastunut mieheen, mutta en tiedä hänen todellista statustaan. Nähdään toisinaan ja viestitellään päivittäin. Toisinaan soitellaan. Ollaan sovittu, että ei olla mitään ihmeellistä. Viikonloppuna päätin, että en enää mieti häntä samanlailla, vaaleanpunaiset lasit tippuivat. Nyt olen puhtaasti hyvän seuran ja seksin takia hänen kanssaan ja jatkan uuden miehen etsimistä. Harmittaa, miten yksi ihminen saa oman elämän ja ajatukset niin sekaisin.

Vierailija
1408/2938 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Medioiden tekemä pelottelu ja mässäily Ukrainan sodalla, väärin varsinkin lapsia kohtaan.

Itse olen jo lahjoittanut pois TV:n, lopettanut paikallislehden tilauksen, enkä enää osta iltaläpysköjä.

Ilma on niin sakeanaan propagandaa, että pelkkien otsikoiden lukeminen netistä riittää.

Vierailija
1409/2938 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kun olen ihastunut mieheen, mutta en tiedä hänen todellista statustaan. Nähdään toisinaan ja viestitellään päivittäin. Toisinaan soitellaan. Ollaan sovittu, että ei olla mitään ihmeellistä. Viikonloppuna päätin, että en enää mieti häntä samanlailla, vaaleanpunaiset lasit tippuivat. Nyt olen puhtaasti hyvän seuran ja seksin takia hänen kanssaan ja jatkan uuden miehen etsimistä. Harmittaa, miten yksi ihminen saa oman elämän ja ajatukset niin sekaisin.

Miten et tiedä hänen statustaan vai tiedätkö, ettei hän ole vapaa? Hyvä, että jatkat muidenkin miesten treffailua. Varattuun ei kannata jäädä koukkuun. Mies ei vaikuta reilulta. Selvästi ei välitä sinusta kovin paljon, koska pystyy roikottamaan sinua, vaikkei halua enempää.

Vierailija
1410/2938 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Medioiden tekemä pelottelu ja mässäily Ukrainan sodalla, väärin varsinkin lapsia kohtaan.

Itse olen jo lahjoittanut pois TV:n, lopettanut paikallislehden tilauksen, enkä enää osta iltaläpysköjä.

Ilma on niin sakeanaan propagandaa, että pelkkien otsikoiden lukeminen netistä riittää.

Suomessa ei ole mitään propagandaa Ukrainaan liittyen. Venäjällä on, kokeilepa lukea vaikka Tassin englanninkielisiä sivuja.

Vierailija
1411/2938 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri hiljattain tullut äidiksi ja vauvan isä ärsyttää. Tiedän, että varmasti todellisin ärsytyksen aihe löytyy sieltä, että en ole tyytyväinen elämääni tai itseeni. Joka tapauksessa haluaisin olla yksin lapsen kanssa, mutta se ei ole mahdollista tietenkään.

Vierailija
1412/2938 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei anna seksiä kuukautisten aikaan. Tekisi mieli heivata koko äijä mäkeen, kun tällaista on ollut jo monen vuoden ajan.

Vierailija
1413/2938 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielläkö se mun mies käy aina välillä p#nemassa? Mielelläni luovuttaisin sen sulle, jos vain tietäisin tästä.

Vierailija
1414/2938 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei anna seksiä kuukautisten aikaan. Tekisi mieli heivata koko äijä mäkeen, kun tällaista on ollut jo monen vuoden ajan.

Olisi heti suhteen alussa pitänyt tajuta miten paljon pahaa tämä minulle naisena tulee tekemään, kun kehon normaalin toiminnan takia joutuu säännöllisesti hyljeksityksi rakastamansa ihmisen taholta.

Vierailija
1415/2938 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi heti suhteen alussa pitänyt tajuta miten paljon pahaa tämä minulle naisena tulee tekemään, kun kehon normaalin toiminnan takia joutuu säännöllisesti hyljeksityksi rakastamansa ihmisen taholta.

Liian helposti sitä ajattelee tottuvansa johonkin, joka ei ole yhtään hyväksi. Ajattelee ison ongelman olevan ongelma vain toisinaan, kunnes se tarpeeksi usein toistuessaan alkaa vähitellen häiritä kaikkea muutakin yhdessäoloa.

Vierailija
1416/2938 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian helposti sitä ajattelee tottuvansa johonkin, joka ei ole yhtään hyväksi. Ajattelee ison ongelman olevan ongelma vain toisinaan, kunnes se tarpeeksi usein toistuessaan alkaa vähitellen häiritä kaikkea muutakin yhdessäoloa.

Lopulta huomaat että "ihan hyvä suhde, mutta..." ei oikeasti olekaan lainkaan hyvä suhde, vaan oikeasti se onkin huono suhde.

Vierailija
1417/2938 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopulta huomaat että "ihan hyvä suhde, mutta..." ei oikeasti olekaan lainkaan hyvä suhde, vaan oikeasti se onkin huono suhde.

Anteeksi yksinpuhelu. Elämässä on tällä hetkellä paljon vaikeuksia. Karille menossa oleva parisuhde tuntuu niistä suurimmalta. Lapsien voi olla eroon vaikea suhtautua.

Vierailija
1418/2938 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun perheessä mahatautia..

Vierailija
1419/2938 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riita miehen kanssa. Eilisestä alkaen puhumatta. On tosi paha ja kurja olo, oikein rintakehää painaa.

Vierailija
1420/2938 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Venäjä on maagoog ja P on goog.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi