Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Jopa 14000 Venäjän olisi kuollut.Tämä on aivan kamalaa.
Mistä löytäisin itselleni kivoja kavereita? Se harmittaa ja että ruokkis on ohi
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytäisin itselleni kivoja kavereita? Se harmittaa ja että ruokkis on ohi
Se sis harmittaa kun kavereita oikein ole ja ainoa joka on on naimisissa oleva mies, nice.. miten voi perseelleen oikein elämän elää :D
Venäjän surkutila. Mahtava Neuvostoliitto on vajonnut noin alas. Nyt jo sotajoukotkin joutui naurunalaiseksi. Tarvitaan uusi johtaja pian kansalle.
Kyllähän se harmittaa kovasti.
Harmittaa kun en uskaltanut tehdä mitään työpaikkaihastuksen suhteen. Oli todella mukava juttutuokio, oli jopa tilaisuus koskettaa, mutta mukana oli muitakin. Koko ajan oli fiilis että on molemminpuolista flirttiä. Sen jälkeen ei olla törmätty ja harmittaa todella paljon pelkuruus silloin aiemmin! Pari vuotta ihastusta ja yksi tilaisuus.
Venäjän hyökkäyssota ja diktaattori ja tämän valheet
Yksinäinen elämä, vaikka perhe on. Mies, joka vähättelee, sivuuttaa, ei sano koskaan kiitos minulle mistään tai juurikaan osoita arvostusta... Hyviäkin asioita liitossa on, mutta tunnepuolella tunnen olevani aina yksin.
Se että olen hyppyrimäellä ja kohta kaikki on ohi.
Harmittaa tämä ketju! 90% trollailua.
Työelämä, epäreiluus työelämässä, työpaineet
Vierailija kirjoitti:
Naapurin idiootti
Naapuri ehkä ajattelee sinusta samoin.
Rahapula. Pino laskuja, jääkaappi aika tyhjä ja tilillä muutama euro. Itse pärjään mutta kun lapset. Kolme viikkoa vielä selvittävä. Eniten harmittaa, että tämä taitaa olla uusi normaali eli koko ajan yhtä kituuttamista.
Että huomenna pitää taas mennä töihin. Inhoan työtäni.
Ostin uuden kahvinkeittimen.Nyt kahvin hinta noussut paljon.
Kohta pitää keittää samoista puruista kahdet kahvit?
Vierailija kirjoitti:
Että huomenna pitää taas mennä töihin. Inhoan työtäni.
Työssä ei ole pakko käydä.Voit ottaa lopputilin.
Venäjän talouskriisi vain pahenee.Mistä Putin nyt saa kaalisoppaa?