Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Sairastaa tätä typerää koronaa
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan sota.
Kyllä harmittaa kun ei tule mitään muuta kuin huonoja uutisia.
Harmittaa, ettei koskaan tunnu löytyvän rauhallista asuntoa.
Gigantti tilaus noin 180€.Luvattiin toimittaa helmikuussa.Sitten tuli ilmoitus että toimitus onkin toukokuussa.
Nyt uusi ilmoitus toimitus kesäkuussa.Tilausta ei voi perua.Tietysti sen voi palauttaa asiakaspalautuksena sitten kun tuotteen saa.Olisin perunut kaupan ja ostanut Powerista toisen tuotteen.
Päivälleen kuukausi sitten Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Sen jälkeen on sodittu enempi tai vähempi huonojen uutisten saattelemana -
nuo siviiliuhrit, kodeistaan pakon edessä pois lähteneet ja kaiken jättäneet, Venäjän uhma.
Ei tätä kurjuutta saada loppumaan sotimalla.
Koronatilanne näyttäisi jälleen pahenevan...
Neljäs rokotekin taas tyrkyllä ikäihmisille.
SEISKAlehden "UUTISIA" spämmätään tänne koko ajan!
Huonot ja järkyttävät uutiset maailmalta.
Perjantai eikä mitään tekemistä!
Kahvi alkaa kohta olla jo liian kallista.Hinta noussut tosi paljon.Jopa 50%.
Yritin hakea osuuskaupan jäsenyyttä, mutta niiden nettisivut on rikki, en pysty tehdä hakemusta loppuun. En voi mennä asioimaan paikanpäälle, koska niille ei kelpaa ajokortti henkkariksi. Passihakemuksille on viikkojen jono. Asiakaspalvelun puhelinpalvelu on viikonloppuisin kiinni.
Kuolema. Perunkirjoitusten tekeminen.
Pelottaa. Liikaa tapahtunut pahoja asioita yhden päivän aikana.....
se että suomalaiset rahastetaan rutiköyhiksi ja pieni eliitti ja rikkaat vievät kaiken tileilleen... tätä on jatkunut jo kaksi vuotta, säälimätön rahastus on menossa...
Just nyt harmittaa (lievä sana), että olen lyhyen ajan sisällä lihonut paljon ja lihon edelleen enkä pysty / jaksa tehdä asialle mitään.
Harmittaa kun ei ole hyviä ystäviä. Kaikki ajattelee vain itseään ja tekee ohareita. Nykyään ei haluta olla yhteyksissä livenä vaan ainoastaan postailla someen. Tarvitsen uusia kavereita! Mistä niitä löytää ??
Se, että käytin tänään 9h päivästäni kodin siivoamiseen, pyykinpesuun ja ruuanlaittoon.
Ei kauheasti mikään, mutta takatalvesta luopuisin mielelläni. Olin odottanut tätä viikonloppua, jolloin kalenteri on tyhjä, mies mökillä, minä kissan kanssa kotona, mutta nyt olenkin sitten aika nuutuneena sohvalla, koska en halunnut mennä tuonne kylmään tuuleen ulkoilemaan ja piristymään. Mutta siis suht vähän kuitenkin harmittaa, pääosin on ollut sellainen viikonloppu kuin olen toivonutkin.
Tyttäreni voi psyykkisesti huonosti enkä osaa auttaa, vaikka ammattini puolesta pitäisi.