Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Sairastelut, korona, sota ja koko elämä oikeastaan. Ei ole iloa näkynyt eikä ole näkyvissäkään.
Harmittaa naapurissa sijaitseva rikollisvaltio, joka tulee uhkaamaan meitä ikuisesti.
koska puolisoni ei enää rakasta minua fyysisesti, olen siis ilman vaikka olemme yhdessä. Itken sitä usein.
Minua ahdistaa tämä maailman tilanne sekä ihmisten kärsimys. Korona aikakin myös ja tieto siitä, että voi olla vakavaa jos sen saa jos miettii esim hyväkuntoista tuttuani joka ei meinannut selvitä siitä. Kaiken lisäksi voimat muuten melko lopussa. Olen yksinäinen, surullinen ja ahdistaa. En näe aina itselläni tulevaisuutta. Sitten jaksan taas vähän aikaa eteenpäin kunnes mieliala romahtaa.
Pudotin kahvakuulan varpaalle
Harmittaa se, että tilasin urakoitsijalta remonttia, jonka hinta-arvio oli aluksi 5000. Ainahan ne muuttuu, mutta tämä urakoitsija lähti slarvailemaan siten, että olemme maksaneet jo n 2000.
Irrottauduimme tästä, koska hän ei kuullut eikä kuunnellut - ilmeisesti kiireisiin vedoten - sotki meidät johonkin toiseen remonttiin. Työ on keskeytetty nyt muistakin syistä.
Laskua tuli vielä yli 700. Toiseen kertaan laskutettua työtä 250e, ja itselleen ostettu 100 euron hintainen työkalu, jotka myönsi virheiksi.
Meillä oli urakkasopimus, jossa ei esim mainittu varastointi- ja kilometrikuluja, joita velkoo.
Se nyppii myös, että väittää minun riitelevän. Korjasin jo, että minä neuvottelen, en riitele. Minkä voin sille, että odotan totuudenmukaisia laskuja ja olen luonteeltani hyvin tarkka.
Pitäisi siis pistää melkein 500 tyhjästä hänelle. Kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Pudotin kahvakuulan varpaalle
Toivottavasti ei käynyt kovin huonosti varpaalle.
Kyllä se on tuon Putlerin sekoilu mikä harmittaa kovasti.
Koronarokotteen otto harmittaa. Tulen vammautumaan/kuolemaan piakkoin, mikä on piikin tarkoitus. Itsemurha houkuttaa...
Käsi murtunut, työtapaturma ja silti joutuu tekemään töitä, käsi on myös kipeä, mut ei auta, olen niin korvamaton tälle firmalle. En siis saa sairaslomaa, vaikka en kivun takia pysty tekemään töitä. Kyllä muuten ottaa päähän ihan sikana.... Käyrä on korkealla.
Etätyö! Miksei työnantajat jo pakota ihmisiä töihin työpaikoille..
Vierailija kirjoitti:
koska puolisoni ei enää rakasta minua fyysisesti, olen siis ilman vaikka olemme yhdessä. Itken sitä usein.
Vähän sama tilanne täällä. Mies on kylmä, ei halaa, eikä pussaa. Seksiä vain jos minä teen aloitteen (nyt en enää tee). Oikein mitään yhteistä ei ole muuta kuin koiran kanssa satunnaiset yhteiset lenkit. Olen näkymätön ja omissa oloissani kotona. Onneksi on iso kaunis koti. En jaksa erotakaan kun en usko että elämä muuttuisi paremmaksi. Itse pitää tehdä asioita yksin tai ystävien kanssa jos haluaa olla onnellinen. Tavallaan harmi koska veikkaan että olen aika monen mielestä viehättävä ja hauskaa seuraa.
Sm-liiga.. jääkiekko yleensäkin arkisin. Viikonloppusin pienessä simassa voin sitä toisella silmällä teeskennellä katsovani, mut nää arkipelit on ihan syvältä. Isäntä niitä vahtaa töllö täysillä eli mulla menee Emmentaalin ja Salkkareitten kattominen ihan persiilleen ku olkkarist kuuluu tuplaselostus.. Ja onko pakko vielä kannattaa Ilvestä ku ei asu Treella päinkään.
Voi venäjä no voi venäjän venäjän venäjä että harmittaa kovasti.
Jopa 9000 Venäläistä sotilasta kuollut?
Se, että tarvitsisimme kipeästi jalkaväkimiinoja
Kaikki jotka pelkää venäjän hyökkäävän Suomeen, voisivat pienellä eleellä muutamassa minuutissa tehdä Suomalaisten henkiä säästävä eleen.
Käykää antamassa tukenne ottaa uudelleen käyttöön jalkaväki miinat kansalaisaloitteessa, mene heti, niin saadaan asia nopeasti etenemään.
Enää muutama tuhatta ääntä ja moni suomalainen henki säästyy, jos idästä hyökätään.
P.S. venäjällä on käytössä nämä miinat, miksi ei siis Suomella.
Ne ovat halpoja, tehokkaita ja nopeita asentaa hidastamaan etenemistä.
Linkkiä ei saa tänne laittaa, mutta copy paste vie lähelle
kansalaisaloite jalkaväkimiinojen palauttamiseksi 2954
Tänään toinen koronarokotus ja koko vkl menee taas hirveiden kipujen kourissa ja vasemmalla kädellä en pysty tekemään yhtään mitään. Edes puurolautasta saa nostettua. Ja hirveä piikkikammo ja luultavasti oksennus lentää tänään taas, koko aamu ravattu ripulilla ja hirveä olo kun jännittää.
Minua harmittaa ilkeät ihmiset jotka eivät osoita minkäänlaista empatiaa toisia kohtaan.
Sain niin paskamaisen kommentin että en voi käsittää..
Nyt enemminkin suututtaa ja pelottaa tuo HULLU PUTIN, se pitäisi ELIMINOIDA kokonaan pois maailman kartalta!
Kyllä ja vielä siemenet perään!
http://uus1.com/cdn/i/295f9c610c3dab6b957584742088338a/5.jpg