Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
En sovi nykyiseen työtiimiini. Rakastan itse työtä, mutta muutaman hengen porukassa on kaksi joilla on ollut alusta asti tavoitteena painaa mut mahdollisimman alas. Tervehdyksiini ei vastata, jos kysyn jotakin niin saan vastaukseksi yleensä nälvimistä (jos sitäkään), kaikki ehdotukseni torpataan vittuillen, jos kahvitauolla kommentoin tai yritän avata keskustelua jostakin niin lopputuloksena on yleensä kiusallinen hiljaisuus, jos teen pienenkin pilkkuvirheen jossakin niin siitä nostetaan esimiehille iso haloo (samalla kun jos nämä kaksi töpöilee jotakin niin "oho uppista") jne. jne.
Olen koittanut kasvattaa kovempaa nahkaa mutta vieläkin osa noista jutuista livahtaa joskus ihon alle :(
-ihmiset.
-mikään ei koskaan onnistu.
-kaikki on hekutin hankalaa.
Vit..... Kun avaa telkun..... Korona korona korona korona ja painostus piikille!! Uutiset jankuttaa samaa aaaa kokoajan vaikka kaikki ei ota koska vakavia vaikutuksia. Lekurit jaksaaaa..... 😡
Harmittaa se, että tajuaa sen ettei koskaan ole ollut lapsuuden jälkeen enää ystäviä ja nyt aikuisena niiden saaminen vieläkin hankalampaa. Harmittaa, kun on aina yksin ja ei ketään jakamaan asioita. Harmittaa, kun ei ole kokemuksia monistakaan asioista ja ei ole käynyt juuri missään. Ja se, että on ollut hyvin onneton nuorempanakin. Myös se harmittaa jos kuuntelee musiikkia tai tekee jotain muuta mihin joskus kaipaisin toisen mielipiteen. Onko tämä kiva biisi sinusta, tai tämä vaate parempi kuin, entäs se kirja tai elokuva piditkö siitä tai se ruoka miltä se maistui jne. Itseltään voi kysyä, mutta kukaan ei ole kommentoimassa mihinkään mitään. Jollekin voi olla hyvä juttu, mutta itse kaipaisin keskustelua. Itsellä myös kestoaiheet eli työ ja töihin pääseminen, opiskelut ja niissä pärjääminen sekä yleensäkin jaksaminen mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta kai sataa ja ukkostaa.
Kohta kai sataa räntää tai lunta.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa se, että tajuaa sen ettei koskaan ole ollut lapsuuden jälkeen enää ystäviä ja nyt aikuisena niiden saaminen vieläkin hankalampaa. Harmittaa, kun on aina yksin ja ei ketään jakamaan asioita. Harmittaa, kun ei ole kokemuksia monistakaan asioista ja ei ole käynyt juuri missään. Ja se, että on ollut hyvin onneton nuorempanakin. Myös se harmittaa jos kuuntelee musiikkia tai tekee jotain muuta mihin joskus kaipaisin toisen mielipiteen. Onko tämä kiva biisi sinusta, tai tämä vaate parempi kuin, entäs se kirja tai elokuva piditkö siitä tai se ruoka miltä se maistui jne. Itseltään voi kysyä, mutta kukaan ei ole kommentoimassa mihinkään mitään. Jollekin voi olla hyvä juttu, mutta itse kaipaisin keskustelua. Itsellä myös kestoaiheet eli työ ja töihin pääseminen, opiskelut ja niissä pärjääminen sekä yleensäkin jaksaminen mielessä.
I feel you! Ihan täysin sama tilanne ja fiilikset täälläkin. Vitsi kun tutustuttaisiin jossakin. Mahdollisimman kivaa syksyä sulle joka tapauksessa.
Harmittaa, että osakesalkkuni ja osinkojen kasvu eivät ole vielä ylittäneet tämän vuoden tavoitteita kuin hitusen! Onneksi vuotta on vielä jäljellä, joten eiköhän tavoitteet ylity kunnolla.
harmittaa se kun tajusin olevani kamala rassisti kun olen pelannut lapsena afrikantähteä...itkettää :(
Mua harmittaa aika moni asia, mutta ei voi mitään.
Uskomaton haloo Afrikan Tähti pelistä. Eihän tässä näillä perusteilla kohta uskalla edes ostaa kahvia/alkoholia, koska molemmat sanat juontuvat arabian kielestä. Jotain rasisimia siihen kumminkin sisältyy, pahoin pelkään.
Vierailija kirjoitti:
harmittaa se kun tajusin olevani kamala rassisti kun olen pelannut lapsena afrikantähteä...itkettää :(
Minustakin se oli lapsena, siis hyvin kauan sitten, hauska peli, joka nyt on pilattu niin sanotusti lopullisesti. Eihän tässä kohta uskalla tehdä mitään, kun pitää pelätä, että joku etsimällä etsii rasistista otetta -ihan mistä tahansa. Vaikka arabialaisista numeroista.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin tosi sosiaalinen vielä kymmenen vuotta sitten sain ystäviä kaikkialta.
Sitten tapahtui jotain ja sairastuin vaikeaan masennukseen ja en uskaltanut poistua edes kotoa, kaikki ahdistaa, Terapiassa käyty jo kolme jaksoa ja nyt ahdistaa että olisi mentävä sinne terapiaan jotta pääsen johkin kauhuryhmään!
Poistin kaikki ystäväni elämästäni ja käperryin sohvannurkkaan..jätin yhden ystävän jolle voin kertoa kaikkea ja hän voi kertoa mulle, mutta en halua tavata häntä.
Tajusin että mulla on kiltintytönsyndroma ja se sekotettuna siihen että olen alkanut vihaamaan kaikkea.
Ihmiset ottaa päähän ja idiootit..kuten töissä oli yks joka sai mut jäätymään, onneksi se sai potkut.
Olen siis kevääseen asti sairiksella.
Paras ystäväni kuoli ja liian varhain, suren sitäkin ja sitä että mulle läheinen myöskin kuoli,
Aikaiset aamuherätykset, oma saamattomuus ja jaksamattomuus
Harmittaa se, kun kuvaat itsestäsi videon opiskeluja varten, koska on pakko tehtävään liittyen. Videota ensin vaikeaa saada sopivaksi ja puhut väärin. Sitten tankkaat sitä kymmeniä kertoja ja sitten kyllästyt ja päätät, että nyt saa riittää ja hyväksyt videon jossa sanat joten kuten oikein. Samalla kuitenkin huomaat, että video on kauhea kaikin tavoin. Syitä siihen se, että sinulla jo valmiiksi r-vika ja se vielä korostuu videolla. Samalla sössötät kuten tapanasi on, vaikka yrität puhua reippaasti.
Näytät kauhealta ja naamasi on kuin turvonnut ja posket punoittavat, hiukset kauhean näköiset, silmäsi ovat kierossa ja lasit tekevät sinusta vielä pöllömmän näköisen. Näytät hassulta ja hupaisalta sekä samalla hyvin rumaltakin. Ainoa onni on, että vaan opettaja saa "nauttia" videosta. Muuten häpeisit itseäsi niin paljon, ettet voisi videota minnekään edes lähettää. Samalla jälkeenpäin tajuat, että videolla liian vähän valoa ja sinulle unohtui se kamala paitakin päälle sekä heilutat itseäsi sekä kameraa, kun sinua jännittää ja on pakko liikkua. Tämä tänään 😅
En ole kyllä minkään omien videoiden fani ja kauhistuttaa kaikki videot esim työnhakuun liittyen. Onneksi en ole kovin pinnallinen ihminen, että kestän jotenkin omaa ulkonäköäni. Tätä ei meikki pelasta joten en meikkaa ja ei tosin muutenkaan ole oma juttuni. Tämä vahvistaa ajatusta siitä, että pysyn kamerasta kaukana. Video on vielä kauheampi kokemus kuin passikuva koska siinä vielä ääni ja olemus korostuu.
Joo. Tylsyys harmittaa. Elämänsisältö heti nollassa kun ei oo koko viikonloppuna mitään. Ei treenejä, turnauksia, ei mitään. Ja sekös ahistaa. En todellakaan keksi tekemistä koska lapset on tässä anyway ja mä en nyt jaksa puuhastella niiden kanssa. Tarviin breikin. Kun ois ees joku lasten turnaus viikonloppu edes ni ois tekemistä.
Kusipäinen äijä. Olin viikonlopun ja eilisen töissä, mies oli kotona ja minä tulin sekaiseen kotiin tiskaamaan ja pyykkäämään. Tänään mulla oli vapaapäivä, nukuin pitkään, ulkoilin ja laitoin ruokaa. Sitten aloin siivota. Kun mies tuli kotiin, alkoi huutaa että mun olisi pitänyt siivota sillä aikaa kun hän oli poissa.