Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
.. Taas Lyyti kijoittaa sanoi TukkuSirkka kun kirpparilta tantun haki...
...Onko näyttöä...vai onko vain sana sanaa vastaan?...
Tampereen uudet bussiaikataulut. Ratikka tuli, suora yhteys keskustaan meni. Minun bussini eivät kulje edes niin, että siihen hehkutettuun ratikkaan olisi missään kohtaa helppo vaihtaa.
Myös rautatieasemalle kävelymatka pitenee. Sillä on sikäli väiä, että junalle mennessä tapaa olla matkatavaroita mukana, eikä niiden kanssa haluaisi kovin pitkään kävellä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä tätä tuota korona.
Sinne tänne tuonne korona.
Siellä täällä tuolla korona.
- niin ja sitä tätä tuota ilmastonmuutos
Sinne tänne tuonne ilmastonmuutos
Siellä täällä tuolla ilmastonmuutos
Uusia korona tapauksia yli 800.Korona on lähtenyt leviämään taas.
Työpaikassani ei kuunnella minua eikä noteerata. Olen puhutnut esimiehen kanssa tässä työpaikassa olevasta työvoimapulasta jota voisin paikata pidemmänkin jakson kuin vain max. 10 päivää kerrallaan. Mutta ei. Se laittaa mielen matalaksi, itsetunnon maanrakoon ja oman ammattitaidon kyseenalaiseksi.
Joudun töissä tekemään yksin kolmen ihmisen työt. Mahdoton yhtälö. Tekemättömien töiden määrä vain lisääntyy kun ei kerta kaikkiaan ehdi. Onneks ei ole sentään ihmishenkiä vaarassa tän takia. Vuokratyöfirmasta sanottu kaksi viikkoa ei-oota: ihmiset haluaa vielä lomailla eikä ketään näihin hommiin sopivaa ole vapaana edes yhtä päivää. Vasta ens viikolla sieltä saa kaks tyyppiä töihin joten ehkä sitten vähän helpottaa.
Yli 100 uutta koronatartuntaa.
Se, että ulkona kävelee näitä sauva kävelijöitä täällä päin ihan joukolla. Nykyään jopa jotkut 50 vuotiaat wanna be eläkeläiset käyttää niitä. Koirani pelkää niitä.
Toinen ärsytys on "missä hyvännäköiset lenkkeilijät" . Täällä päin lähinnä vain jotain kaljuja tai puolikaljuja, hinteliä keski-ikäisiä tai sen ylittäneitä hissukka miehiä.
Korona leviää sinne tänne tuonne.Koronaa siellä täällä tuolla.Korona sitä tätä tuota.
Aloitin loppukeväällä uudessa työssä. Pidin palkattoman kesäloman eli olen ollut n. 2,5 kk yhteensä töissä ja koronan takia kotona. Mitään perehdytystä ei ole ollut, olen itse opetellut käyttämään ohjelmia/ sovelluksia ja ottanut selvää tehtävistäni. Toimistolla ei ole ketään ollut auttamassa. Työalueeni on tosi laaja ja ennen lomaa esimies kehui, miten paljon olen saanut aikaan. Nyt loman jälkeen toisen osaston päällikkö suunnilleen hyökkäsi kimppuuni online, en ollut hoitanut yhtä työtä kuten edeltäjäni. Edeltäjä oli jäänyt 4 kk minun aloittamistani eläkkeelle, joten miten olisin voinut tietää... Lopulta kaikki oli kuitenkin ok, harmitti tämä hyökkäys heti ensi tapaamisella ja vaikeaa suhtautua tähän ihmiseen nyt ennakkoluulottomasti.
Imettäminen. Kaksoset ja jatkuvasti vauva tissillä. Siltä ainakin tuntuu. Teen nykyään kaiken imettäessä. Oli se vanhempien lasten kanssa olemista tai ruuanlaittoa tai vaikkapa palstailua.
Rahat loppu. Tekee tiukkaa maksaa oma puolikas kesäloman kuluista, mutta tähän saakka olen onnistunut. Aika paljon riidelty parin viikon aikana miehen kanssa, siitä vähän surullinen olo. Ei rahasta kuitenkaan, pidän huolen ettei siitä tule koskaan sanomista
Ihmiskokeena olen tahtomattani.
Pyydäpä näyttöä sekä opetusta mieheltäsi hyvästä työjäljestä...Niin kyllä se siitä.