Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Kommentit (2931)
Kun ei ole kaljaa.
Enkä viitsi lähteä ostamaan kun sataa niin paljon.
No avaan sitten telkkarin ja tuijottelen sitä.
Elämäni on niin tylsää. Nytkin vain makaan sängyssä tekemättä mitään.
”Yli-ikäisyys”
Yt:t en kelpaa mihinkään vaikka mielestäni parhaassa iskussa.
Hallitus lässyttää sanktioista mut kukaan ei halua työllistää, tälläkin viikolla vääntänyt hakemusta TODELLA HARKITEN - täytän kaikki ehdot ja oon kiva vaan V A N H A !?!
Vanha ämmä? Alinta pohjasakkaa. Seuraavaksi?
En saa koulutustani vastaavaa työpaikkaa, vaikka olen hakenut ympäri maata neljä vuotta. Menen pian hanttihommaan, jota en edes osaa. Esitin vain työhaastattelussa, koska yksinkertaisesti pää hajoaa kotonakin. Pelkään katastrofia ja potkuja. Silti työttömyyskin on kauheaa.
Tämä palstauudistus😖
Ei enää pääse selaamaan katsomiaan juttuja.
Miksi tämmöinen tehtiin??
Nyt juuri harmittaa, että kesäloma loppuu ja työt alkavat maanantaina.
Elämä yleisesti
Loma loppui ja eka työviikko tosi tylsää
Ei tohdi suunnitella seuraavaa lomaa - voiko silloinkaan mennä mihinkään?
Lapsi muuttaa kohta pois kotoa - mitä ihmettä mä sitten teen?
Puolisosta tullut yhtäkkiä ’vanha pappa’ ja hänestä tulee vaari ensi kuussa - mihin elämä meni?
Täti kuoli (82v) ja hautajaiset edessä - itkun ja surkeuden hetkiä edessä.
Kun en tiedä uskallanko tämän deltavariantin vuoksi lähteä varaamalleni matkalle muutaman päivän päästä.
Loma ja aika mennyt tissutellen ja viikonloppuna tuli ryypättyä kunnolla. Vieläkin krapula ja päivät kuluu hukkaan :(oma vika toki.
Astuin lenkillä paskaan ja huomasin siinä pohjia pyyhkiessä että lenkkarit alkavat olla lopussa.
Muija lupasi antaa, mutta päättikin soittaa siskolleen. Puhui yli tunnin minkä aikana nukahdin ja fiilikset menivät.
Kokemus kaitsee ja palkitsee...Hmm...ja tuo lapselle leivänkin tullessaan...
Nuorena ja tyhmänä tuli tehtyä pahoja virheitä.Kaduttaa vielä yli 30 vuoden jälkeenkin.