Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2931)

Vierailija
621/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kukaan ei auta. Olen sinkku. Kavereilla miehet. Ois mielestäni pieni remppahomma. Ei apua. Pakko palkata remonttiapua 50 euroa tunti tai yritettävä itse. Usein näin. No loppuu minunkin talkoilut tähän.

Vierailija
622/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä alkoi ärsyttämään suunnattomasti sotealan loputon kitinä, kuinka kauheaa kaikki on ja palkkakin on paska. Terveyskorttia heilutetaan häikäilemättömästi - kaikki kritikiikki on misogyniaa ja työnantajan vika.

Olen todella vilpittömästi huolissani esim. perusterv.huollon tilasta. Suu/mt/lääkärille pääsy?!?

Toivon kaikkea hyvää kaikille, mutta 90-luvun alusta mediavälitteinen krooninen valitus on ainakin kohdallani vaihtunut syvästä empatiasta näemmä ärsyyntymiseen. Tod.näk. seuraavaksi välinpitämättömyys, mikä on aina valitettavaa.

Suomen "korkeakoulutus" - opistotasoista puuhastelua, jossa jenngi on joka toinen päivä krapulassa.

En lainkaan pidä tästä suuntauksesta, johon esim. YO-maailma on ajautunut mm.rahoituspoliittisista syistä.

Joopajoo. Jos ihmiset olivat itsereflektiivisiä ja rehellisiä itselleen, niin kaikkien olisi helpompi olla, jos myönnettäisiin, että moni AMK-koulutus ei täytä tiettyjä kriteerejä, eikä ole akateeminen loppututkinto.

Toki on olemassa hillittömän mainioita opinahjoja, jossa nämä ovat hallussa. Opettajatkin ovat osittain samoja.

Mua ei juuri koskaan ärsytä mikään - maailman epätasa-arvoisuus ehkä. Nämä asiat pyörivät aamusta asti mielessä - kiitos ylläpidolle palstasta.

Ai niin - woke-kulttuuri.  Mun täytyy oikeasti opiskella lisää aiheesta, että ymmärtäisin - mutta vaikuttaa päällisin puolin todella absurdilta, ristiriitaiselta ja vihamieliseltä. En saa otetta ajamistaan asioista täysin. 

Olen 70- luvulla syntynyt feministin kasvattama mies, jolle em. kasvatusmetodi ei välttämättä tehnyt mitään positiivista.

Kiitos Teille lukemisesta - olihan tämä  setämies- klassikko jo valmistuessaan, mutta ärsytti suunnattomasti aamusta asti ja oli puhdistavaa saada tämä shitsteemistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade ja harmaa, pilvinen päivä.

Vierailija
624/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusuomalaisten 2000 hengen kokoontuminen; ei turvavälejä ja ei kaikilla edes maskeja. Oisivat vieneet kokouksen keskelle mehtää jos eivät käyttäytyä osaa.

Kohta on taas tartunnat nousussa.

Vierailija
625/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni.

Vierailija
626/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että murehdin ja lääkitsen pahaa oloa karkeilla vaikka tiedän, että se on epäterve selviytymiskeino. Koska tiedostan sen ja minulla olisi rakentavampiakin tapoja päästä murehtimisesta niin harmittaa vieläkin enemmän. Onneksi karkit on hyviä karkkeja kuitenkin eikä niitä voi ylenmäärin syödä. Aina ei vaan jaksa toimia fiksusti...

Vierailija
627/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät itsekeskeiset, neuvontahaluiset, uteliaat, vit tui lunhaluiset, kaksinaamaiset ihmiser.

Muutin entisestä asunnostani ja nyt naapureilla kova hätä ja halu saada selville mihin. En ole kertonut lähtiessäni enkä kertonut edes suunnittelevanu muuttoa eikä nykyistä osoitetta tiedä kuin pari henkilöä. Tein myös osoitekiellon dvv:ssä.

Olin jatkuvan silmälläpidon alla, kaikki tuloni ja menoni rekisteröitiin ja vielä kyseltiin missä kävin! Ahdistuin. Olin niin mielenkiintoinen.

Pari ihmistä yrittänyt soittaa mutta en vastaa. En ole tilivelvollimen kenellekään! Ihan outoa! Täällä uudessa paikassa en aio alkaa juttusille kenenkään kanssa, korkeintaan heippaan.

Vierailija
628/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se harmittaa kun siitä eurojackpotista ei päsähtänyt minun tililleni mitään!

Vierailija
629/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo bissee🍺🍺

Kai sitä pitää lähteä ostamaan.....🍺🍺🍺🍺

Vierailija
630/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät itsekeskeiset, neuvontahaluiset, uteliaat, vit tui lunhaluiset, kaksinaamaiset ihmiser.

Muutin entisestä asunnostani ja nyt naapureilla kova hätä ja halu saada selville mihin. En ole kertonut lähtiessäni enkä kertonut edes suunnittelevanu muuttoa eikä nykyistä osoitetta tiedä kuin pari henkilöä. Tein myös osoitekiellon dvv:ssä.

Olin jatkuvan silmälläpidon alla, kaikki tuloni ja menoni rekisteröitiin ja vielä kyseltiin missä kävin! Naljaillen useimmiten. Ahdistuin. Olin niin mielenkiintoinen. Uudet nuoret naapurit, joiden koirankusetuksesta pihatielle jouduin ilmoittamaan. Ottivat nokkiinsa niin, että valmiina tekemään jotain kiusaa jatkuvasti. Esim klo 23 porataan reikää olkkarissa ... en reagoinut. Röökiä polttavat vieraat ohjattiin väliaidan luo ... Kerran haukkuivat minua lapselliseksi kun en ollut tervehtinyt heitä. Itsellä oli paha mieli eräästä asiasta enkä katsellut keitä nyt on ulkona.

Eräs naapuri aina neuvomassa minua, oli kyse mistä vain. Aina osoittamassa kuinka väärässä olin. En ollut kysellyt neuvoja.

Pari ihmistä yrittänyt soittaa mutta en vastaa. En ole tilivelvollimen kenellekään! Ihan outoa! Muistutti vainoamista. Täällä uudessa paikassa en aio alkaa juttusille kenenkään kanssa, korkeintaan heippaan.

Vierailija
631/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa ihan älyttömästi, kun ystävä on suuttunut, eikä vastaa mitään viestiini, jossa kysyin häntä lähtemään pizzalle. Hyvä ystäväni ja nyt täysi hiljaisuus. Pakko päästä yli tästä pettymyksestä. Aiemmin soitin hänelle, ei vastaa eikä soita takaisin. Ja nyt tämä viestiasia. Surullista.

Vierailija
632/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ylipäätään veetuttaa. Kontrollinhaluiset, holhoavat, toista kunnioittamattomat, kiusaavat. Ja siis ihan aikuisista puhun.

Toisena liian lämpimät säät, helteet. Kerrostalossa jatkuvasti sisällä 6. kerroksessa +26 tai +28. En ole nukkunut pariin kuukauteen hyvin ja koko pää ja ajattelu on tahmeaa. Lasitetulle parvekkeelle lämpö kerääntyy, ei auta tuulettelu, sieltä hohkaa.

Vierailija
633/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.nyt harmittaa.Riikka Purra on uusi Persu puheenjohtaja.

Vierailija
634/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä avioliitto, jonka ainoa tarkoitus on lapsen hankkiminen.

Vierailija
635/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten mulla sama. Määräaikaisena olin ja sain paskaa päälleni runsaasti. Joka päivä v-tti niin että soi.

Ei tietenkään mitään läksiäislahjaa, en edes odottanut.

Siitä jäi hyvä mieli, etten itse tarjonnut lähtiessäni keksiä/karkkia. En yhtään mitään, vaikka olin niin ajatellut. Yksi lisäjippo muutti onneksi ajatukseni tarjoamisten suhteen.

Sanoin vain adios ja lähdin.

Vierailija
636/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että suurin osa ihmisistä vaeltelee aivottomana läpi elämänsä, eikä mikään koskaan muutu paremmaksi tämän debiilin massan takia. Mikään ei ole tylsempää kuin vähämielisen keskivertopulliaisen turhat jorinat.

Vierailija
637/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että suurin osa ihmisistä vaeltelee aivottomana läpi elämänsä, eikä mikään koskaan muutu paremmaksi tämän debiilin massan takia. Mikään ei ole tylsempää kuin vähämielisen keskivertopulliaisen turhat jorinat.

Todellisuudessa maailma muuttuu koko ajan paremmaksi tieteen ja teknologian kehityksen myötä. Suurten massojen ansiota tämä ei toki ole, ja tähän massaanhan kuuluu suurin osa niistäkin, jotka pitävät itseään muita fiksumpana.

Vierailija
638/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että lapsuus ja nuoruus ja aikuisuus meni kynnysmattona.

Ei koskaan yhtään ainutta ihmistä, joka olisi auttanut. Ei edes sattumalta mitään kannustavaa mistään. Ymmärrän kyllä että vanhempien pahuus oli osin tyhmyyttä, eivät he vain tajunneet. Että piti saada joku venttiili mihin vihansa purkaa. Sama osa jatkui koulu/työkiusattuna ja kumppaneiden kanssa. Aivot voi vaurioitua kaltoinkohtelusta lapsena ja viedä aikuisuuden.

Nyt vanhana olen lukenut paljon eikä enää ole käytännössä kiusaajia. Mutta toista mahdollisuutta ei tule, olen jo vanha.

Sympatiaa Sulle! Mulla on sama kohtalo. Aina kaikkien haittana. Nyt vielä taloyhtiön pj alkoi kiusata, syystä en ole perillä. Näytän kai ihmiseltä, jonka kimppuun voi hyvin käydä.

Lämpöä Sulle ja halauksia! Seuraavassa elämässä sitten. Mä vaan hoen mielessäni monta kertaa päivässä itselleni lohdutukseksi: kyllä Jumaka näkee ja Hän auttaa.

En ole edes uskovainen. Avustin n 10 vuotta erästä kirkkoa, mutta sieltäkin tuli vettä niskaan aika rumasti.

Vierailija
639/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahantuulinen kämppäkaveri - itsellekin tulee kurja olo kun toinen koko ajan valittaa ja töksäyttelee vaikka itse koitan olla ystävällinen ja ymmärtäväinen.

Vierailija
640/2931 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

töykeä, innoton kiinteistövälittäjä vei jo puhelimessa ilon tulevasta asunnonkatsomisesta ja nyt en haluaisi mennä katsomaan sitä asuntoa ollenkaan :(

Joo täysi kusipää. Ei tehtäviensä tasalla, tarpeeksi rahaa hänellä ennestään.

Mulle kävi niin, että olin myymässä kesän alussa rivarikämppääni. Kiinteistönvälittäjät 2 kpl sanoivat etteivät ota listoilleen, koska home kuulemma haisee.

Isännöitsijä pallotti asiaa yhdessä hallituksen peejiin kanssa ensin kuukauden tekemättä mitään, vaikka patistin ja kyselin.

Lähti lomalle ja orun yhteyttä tuuraajaan, joka sai tekn. isännöitsijän paikalle samana päivänä. Raportti on ympäripyöreä.

Hallitus kieltäytyi käsittelemästä asiaa heinäkuussa, kuulemma aikaisintaan elokuussa käsittelevät. Olen ottanut yhteyksiä asumusterveystarkastajaan ja joka mahdolliseen paikkaan mutta kun on kyse yksityisestä taloyhtiöstä, niin saavat tehdä tai olla tekemättä miten haluavat.

Me vaan maksetaan yhtiövastiketta tyhjästä kämpästä

Emmekä tiedä kuinka edetä. Ilmeisesti pitää kustantaa sisäilmatutkimus, koska hometta ei näy.

Vi🔊tuttanut koko kesän. Hermog menneet. Syön Diapamia jo. Asia seisoo. Helteellä en edes osannut ajatella selkeästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi