Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Kommentit (2931)
Vierailija kirjoitti:
Sanna saa 300€/kk ruoka-apua.Minä en saa mitään.
niinhän se kuuluukin mennä, koska sannan palkalla voi ostaa mitä tahansa aamupalaa ja sinun palkalla saa vain puurohiutaleita ja vettä
Ihmisten pahuus:( Harmitus on kyllä todella lievä ilmaus tunteelle...Korjaispa korona
Kyllä se tää korona harmittaa, kun aina pitää miettiä , onko ihmisiä paljon jos johonkin aikoo mennä , vaikkapa kauppaan vain. Vaikka on maski ja hansikkaat , desit ,niin silti. Masentavaa kun nuoret tykkäävät hakea sitä virusta festareilta , kapakoista . Haluavat ilmeisesti sairastaa. Onneksi hallitus edes vähän laittoi rajoituksia .
En ole Tehnyt Päivääkään oman alan töitä , Kaupan ja Hallinnon sekä olen suuratlouskokki.
Myin erään vähän käytetyn tavaran vahingossa törkeään alihintaan :( kyse harvinaisesta, vaikeasti saatavissa olevasta tavarasta.
Pissahätä, en jaksais mennä vessaan. Montako kertaa päivässä tämä riesa, miksi ihminen on suunniteltu näin huonosti. Ja menkat, siinä toinen suunnittelun kukkanen. Ja löysät nivelet, ei toimi nekään. Ihminen on liian monimutkainen vekotin, aina joku sakkaa.
Lähes kaikki. Valokuvia pitäis käydä läpi (20 vuoden kerrostuma). Huonot välit sinne ja tänne. Se, että eräät kyykyttää ja kiusaa aikuista ihmistä.
Ihmisten huono käytös. Jos haukut minua h*oraksi, et saa sen parempaa palvelua, eikä tilaamasi tuote maagisesti ilmesty eteesi.
Korona sitä ja korona tätä, rokotus sitä ja rokotus tätä, passi sitä ja passi tätä, korona siellä ja korona täällä, maskit sitä ja maskit tätä.
Alkaa jo pikkuhiljaa ahdistamaan jokapaikassa vaan korona korona korona.