Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
[quo
te=Vierailija]Toisten tuomitsijoiksi itsensä ylentäneet tekopyhimykset. Itse ovat rikoksia tehneet.[/quote]
Tämäkun ei tiedetä asioioden todellista tilaa, kunoletetaan vaan, En nyt laita tähän konkreettista asiaa. seon itsellä kyllä, Yleensä ihmisten luokittelu ja asioiden ehdottomuus. Ja itsensä parempana pitäminen
Koko kesä töissä ilman lomaa. Vain viikonloppuina jotain elämää kun arjessa ei jaksa iltaisin.
Viikonloppuna poimimaan mustikoita ja tosta yhdestä aiemmasta kirjoutuksesta alkoi vit&tus jos en oikeasti ovat pieniä ja kuivia kuten uutisissakin sanottu...
Vihervassariajattelun ja intersektionaalisen feminismin tyrkyttäminen liian monessa paikassa.
Haluan mieluummin ajatella itse.
Kyllä taas harmittaa ei voi mitään.
Lapsuudenystävät ovat kääntäneet selkänsä viime vuosien aikana ja lähipiirissä on muutenkin ollut todella paljon ikävää käytöstä minua ja perhettäni kohtaan. Harmittaa se ihmisten ilkeys, julmuus ja kylmyys. Perusturvallisuus on kokenut todella kovan kolauksen.
Kun ajattelee niitä asioita mitkä harmittaa.
Taas harimittaa se että taas harmittaa se että taas harmittaa.
Se että kaikki ihmiset eivät usko Jeesukseen eivätkä tule uskomaan.
Myös se että en voi asialle mitään tehdä. En saa ketään ihmistä uskomaan koska usko on lahja.
Tämä ihmisten uskomattomuus on todellinen murheeni nyt ja aina.
Se on harmittanut lapsesta saakka.
Ei niinkään maalliset murheet vaan iankkaikkiset.
Harmittaa, kun on vähän ulkopuolisuuden tunne tiettyjen kavereiden osalta, vaikka tiedänkin, että asia taitaa olla lähinnä omassa päässäni. On krapula, nälkä ja mahaan sattuu koska menkat. Ja kämpässä ei yhtään särkylääkettä.
Oon tyhmä enkä osaa mitään ja siis aviopuoliso on tätä mieltä.
Korona siellä täällä tuolla.Korona sitä tätä tuota.Korone sinne tänne tuonne.
Harmittaa etten sijoittanut kryptoihin viime vuoden keväällä kun kaveri niitä suositteli, lähti itse kelkkaan ja keräsi hyvät voitot.
644 uutta korona tartuntaa.Korona leviää taas.
Koronatilanteen heikkeneminen taas. Kaipaan normaalia arkea ja työkavereiden näkemistä ihan kasvotusten. Etätyöt alkaisi todellakin jo riittämään.
Koirien räksytys.