Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2931)

Vierailija
441/2931 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma luonne. Olen liian pehmeä, annan periksi liian helposti.

Vierailija
442/2931 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastointilaitteet on enimmäkseen myyty loppuun nyt kun olisi vihdoin tulossa rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/2931 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen jahkaileminen. Asutaan kerrostaloyksiössä, koska asunnon vaihto esimerkiksi rivitaloon on kauhistus. Ollaan toki käyty katselemassa jopa omakotitaloja, mutta aina löytyy jokin vika tai "vika", ja aina palataan sinne vanhaan kerrostaloyksiöön.

Vierailija
444/2931 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjemmat säät tulossa juuri kun mun kesäloma alkaa. Oli ajatus viedä lapset kalajoelle jukuparkiin ja hiekoille, nyt näyttääkin että sataa vettä ja on tyylin +17. Koko kesä ollut muuta, mut vain 2vk lomaa.

Vierailija
445/2931 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeutumattomuuteni. Etten voi korvatulppienkaan kanssa nukkua kun runsas moniculttuurinen enemmistö kakaroineen rääkyy pihalla edelleen. Klo 05 herätys töihin, mutta mitäpä ne lapset tai niiden äidit sellaisesta mitään tajuaa.

Vierailija
446/2931 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanin huonot elintavat, erityisesti sokerilimsan päivittäinen juominen ja sitä kautta huoli hänen terveydestään pitkällä aikavälillä. Ei ole ylipainoinen, mutta muutakin sairautta liian rasvan ja sokerin saanti aiheuttaa. Ei aio myöskään lähiaikoina ottaa koronarokotetta, koska odottaa "parempaa". Nämä surettavat, mutta olen huolehtivainen ihminen muutenkin.

Minäkin pohdin,pitäisikö odottaa parempaa koronarokotetta.Yhden olen kyllä jo ottanut,mutta arveluttaa,jos kahdesta tulee sivuvaikutuksia.Varmaan moni muukin pohtii tätä asiaa.

Vierailija
447/2931 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa järkeäni toimimaan

Vierailija
448/2931 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjaton väsymys. En jaksa tehdä mitään, en korjata edes omia jälkiäni. Jaksan hoitaa ruuat ja pyykit, mutta kaikki muu jää hoitamatta. Olen silti onnellinen, että olen elossa.

Vierailija
449/2931 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneisyyteni. En osaa antaa itselleni anteeksi tai lakata ajattelemasta asiaa.

Vierailija
450/2931 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jolla on ihana toivottu vauva ja elät sumussa ja olet masentunut. Sulla voi olla ferritiinin puutos ( varastorauta) synnytyksessä on voinut mennä paljon verta joten pyydä kunnolliset veriarvotutkimukset neuvolan lääkäriltä

Vierailija
451/2931 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun on pakko lähteä kauppaan kun ei oo mitään syömistä enää ja hiki valuu nyt jo noroina ja sydän hakkaa välillä lujaa. Rytmihäiriö taas tuloillaan, prkl. Ei tätä paskahellettänenää jaksa.

Vierailija
452/2931 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Versotauti kirsikkapuussa. Harmittaa, jos koko puu kuolee ja pitää kaataa pois.

Vierailija
453/2931 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun iskiassärky ei hellitä

Vierailija
454/2931 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarha tarvitsisi kastelua mutta kaivosta alkaa vesi loppumaan.

Vierailija
455/2931 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kotona ei ole näin hyvää ilmastointia kuin duunissa. Nyt raahaudun duuniin ilmastoinnin takia pyörittelee peukaloita lomia odotellessa...

Vierailija
456/2931 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma terveys, niin henkinen kuin fyysinen. Ei sentään mitään syöpää onneksi vaikka toisaalta siihenkin kohonnut riski kun äiti siihen menehtyi niin nuorella iällä. Jaksaminen on aivan kortilla ja pitäisi sekä tk lääkäriltä että psykiatrilta vaatia kunnollista hoitoa. Niin kummallista miten asiantuntevilla ihmisillä on niin suuri tarve muutosta vastaan, esim mulla tosi huono ferritiini arvo ja kaikki selkeät raudanpuute oireet mutta itse saat vaatia että asiaa hoidetaan kun lääkärin mielestä ihan höpöhöpö juttu semmoinen. En minä oikeasti haluaisi olla se potilas joka yrittää päteä ja tarjota itse sopivia vaihtoehtoja mitä kokeilla ja tehdä, en minä jaksaisi väittää vastaan ja olla "hankala". Mutta minkäs teet kun jopa kovaan mahakipuun ja niska hartia jumeihin tuputetaan pelkkää masennuslääkettä. Sillä voi ilmeisesti nykyään hoitaa ihan mitä tahansa niin ei tarvitse vaivautua tutkimaan tai kuuntelemaan potilasta. En jotenkaan yhtään jaksaisi enää,haluaisin vaan olla edes jotenkuten terve enkä tämmöinen ihmis raato joka ei kykene mihinkään ja aina tulee joku uusi epämääräinen vaiva jonka hoitoon palaa tuhottomat määrät rahaa.

Vierailija
457/2931 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun tilasin uuden tiskikoneen, se tuli schenkerin kautta, vanhan uloskuljetus olisi kuulunut hintaa, mutta ei me osattu irrottaa sitä niin nyt on kaksi konetta keittiössä, vanha kaapin alla ja uusi keskellä keittiötä. Uusi asennetaan ja vanha irrotetaan ensi viikon torstaina, vähän ärsyttää kun se uusi kököttää keskellä keittiötä... 

Vierailija
458/2931 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka pukeutuu koiriksi.

Vierailija
459/2931 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen päihdeongelma

Vierailija
460/2931 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan hullaantunut työkaveriini. Tekisi mieli mennä siihen ihan kiinni ja uikuttaa. Voi kun olisin nätti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan