Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Harmittaa kun en jaksa siivota vaikka pitäisi
Kun tuo katti naukuu kokoajan ulos. Ärsyttävää! Ei hetken hiljaisuutta kun mouruaa jatkuvasti... leikattu on.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärin typeryys. Menin taas valittaa migreeniä ja pyytään lääkkeitä. En vieläkään saanut estolääkkeitä. Oon joskus sanonut, että pärjään buranalla ja taas vedottiin siihen ja kysyttiin miten meni edellinen kohtaus. 800mg buranaa ja nukkumaan vei kivun, joten en saanut lääkkeitä, kun "Se Burana näkyy kuitenkin toimivan, niin syö nyt sitä". Oon lähinnä nukkunut koko viikon, kun on ollut joka päivä migreeni ja ei oo muuta lääkettä kuin se Burana ja uni.
Varaa aika neurologille niin saat oikeat lääkkeet, onhan tuo ihan kauheaa.
Kiva vanha hiusväri jossa oma väri pohjalla + vaaleita raitoja on nyt ainakin hetkellisesti pilalla. Ensin tuli kampaajalla liian harmaa kun lähdettiin pikkasen tummentamaan. Sitten möhlein itse lisää laittamalla lämpimämpää colormaskia. Lopputulos ylhäältä lämpimämmät, alhaalta harmaat hiukset. Maanantaina pääsee korjailemaan väriä, mutta sekin pelottaa jo valmiiksi. Kunhan saisi edes siedettävän väriset hiukset.
Harmittaa että tämä h😈lwetillinen kuumuus ei ilmeisesti lopu koskaan!
Kävin just suihkussa ja nyt on taas hiki. Veetuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuo katti naukuu kokoajan ulos. Ärsyttävää! Ei hetken hiljaisuutta kun mouruaa jatkuvasti... leikattu on.
Se haluaa ulos. Laita valjaat ja vie
Se harmittaa että tämä foorumi on täynnä kaltaistesi turhia keskuteluja.
Auringon paahde lähes polttavan kuumaa.Onneksi nyt sentään tuulee vähän.
Kyllä nyt on liian kuumaa +28 nyt.
Se että tämä palsta antaa poistattaa kokonaisia keskusteluja ihan vaan jonkun närkästyneen ilmoituksen perusteella. Vihervasurit käyttää puoluetukia siihen, että palkkaavat ihmisiä seulomaan näitä keskustelupalstoja ja kun itselleen epämiellyttävä ketju aukeaa, niin poistattavat koko ketjun.
se kun saa puolisoltaan kerta toisensa jälkeen "rukkaset" ja alkaa ajatella, että pitäisikö hankkia fuckbuddy.
Suomeksi, haluu seksiä puolisoltaan, mutta miestä kiinnostaa pelaaminen ja olut enemmän
Harmittaa, kun olen kuumeessa. Nyt jo neljäs päivä menossa.
En pääse haluamaani rinnanpoistoleikkaukseen. Koen olevani umpikujassa. Päätin, että tässä lähiaikoina voisin itse leikata ne möhkäleet pois. En kestä enää.
Kuumetta ja paleltaa niin vietävästi. Makaan peiton alla, ja kuume vain jatkaa nousua.
Harmittaa se, että kesäloma on mennyt ihan hukkaan tässä läkähdyttävässä kuumuudessa. Oli vaikka mitä suunnitelmia, mutta päivät ovat menneet lähinnä sohvalla ilmastointilaitteen vieressä, joko lukemisen, nettisurffailun tai telkan katsomisen merkeissä. Onneksi on silti sisällä melko viileää tuon pöhisevän laitteen läheisyydessä, mutta olo tuntuu laiskalta ja veltolta. Viiniäkin on mennyt ihan liikaa tässä kotona ahdistuessa. Toisaalta ihanaa ettei tarvitse tehdä töitä tällä helteellä! Odotan niiiin kovasti jo ihanaa syksyä!
Oma nöösiys, en haluaisi tuottaa kenellekään pahaa mieltä. Nyt olen oppinut pitämään omia puoliani, enkä enää joudu ikäviin tilanteisiin itseni kannalta, mutta koen hirveitä tunnon tuskia, kun joudun sanomaan ei tai tuottamaan harmia/vaivaa muille. Kunhan tästä vielä pääsen sellaiseen tilanteeseen, että en ahdistu ja jää vellomaan noissa fiiliksissä, olisi elämä itseni kanssa mukavampaa. No sitä opetellessa pikkuhiljaa
Harmittaa se, kun ihastuin pikkusen Jake Gyllenhaaliin ja googlasin, niin hänellä onkin joku 15 v nuorempi mallityttöystävä. Ajattelin katsoa hänen elokuvansa illalla, ja ihailla, mutta meni maku :(
Pitää huomenna lähteä käymään toisella paikkakunnalla ja nyt jo harmittaa, kun autossani ei ole kunnon ilmastointia. Ja joo, täällä maalla auto on pakollinen.