Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Peräpukamatromboosi. Hell on earth. APUA.
Vierailija kirjoitti:
Löysin unelmieni miehen, jota olen tapaillut nyt pari kuukautta, mutta näyttää siltä, että mies on lähtemässä syksyllä opiskelemaan toiselle puolelle Suomea. Etäsuhde ei houkuta kumpaakaan, eikä juuri sovi omaan elämäntilanteeseenikaan, joten kesäromanssiksi taitaa juttu jäädä. Miehen perässä muuttaminen ei ole vaihtoehto. Harmittaa ja ahdistaa valtavasti, sillä harvoin tulee vastaan ihmistä, jonka kanssa kemiat toimivat näin valtavan hyvin. Olen tyytyväinen elämääni sinkkunakin, enkä edes etsinyt parisuhdetta, kun mies tupsahti eteeni. Nyt en halua luopua hänestä.
No eihän suhteen tarvitse siihen loppua! Voi teitä nuoria, kun pitäisi kiehnätä joka päivä kylki kyljessä. Etäsuhde on ihana ja se myös tuo esiin sen, että riittääkö kiinnostus vaikka on etäisyyttä.
Tuurijuoppo äijäni ratkesi ryyppäämään. Neljäs päivä menossa ja loppua ei näkyvissä. Raskasta on elämä sairaan ihmisen kanssa.
En saa siistiä ja viihtyisää asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin remontoida asuntoni ja uusia osan sisstuksesta, mutta olen liian köyhä.
Mäkin haluaisin.
Olisi ovulaatio aika. Mies haluaa lapsen, mutta eipä tietysti tänään eikä huomenna jouda tai kehtaa tehdä mitään asian eteen. Ilmoitin asiasta jo eilen. Hukkaan menee kaikki vaiva.
Painonhallintaongelmat ja niistä puhuminen.
Harmittaa oman pinnan lyhyys. Oli tarkoitus olla mukava muutaman yön reissu perheen kanssa, mutta olen jo manannut kaikki perheenjäsenet yksi kerrallaan. Miksi on niin vaikeaa lomalla ja kuumuudessa vaan hengittää pienet harmit pois ja jättää räksytys vähemmälle, pilaan kaikkien loman.
Otin säästäväisenä airb2b-huoneen hotellihuoneen sijaan. Huone on kuuma ja kun ikkunaa pitää auki, kuuluu liikenteen melu kaiken aikaa.
Laihdutuskuuri ja jos mies ei siltikään tykkää.
Toivoisin että mies tukisi laihdutus tavoitteissani eikä arvostella et oon lihonut.
Harmittaa Suomen typerä koulutuspolitiikka, kun pakkoruotsista ei ole päästy eroon, vaikka kansan selvä enemmistö sitä vastustaa. Ruotsalaiset säätiöt osa voidella poliitikkoja.
Sisaruksen alati paheneva päihdeongelma...
Kunpa tajuaisi laittaa elämänsä kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Helle voisi jo hellittää!
Sama!!!🐺😉😉😉
Se että sensuroin itseäni liikaa. Muiden seurassa jätän aivan liian usein sanomatta asioita, joita haluaisin sanoa. Itsesensuuri ylettyy pidemmällekin. Olen repinyt kymmeniä omia päiväkirjojani, heittänyt piirustuksiani roskikseen jne. En siis osaa edes edes yksinäni olla vapaasti oma itseni. Tajusin asian tänään ja harmittaa.
Minulla olisi syli täynnä rakkautta muttei ketään, kenelle se antaa.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun mies pyytää jättämään omat harrastukseni ja kiinnostuksenkohteeni..
Toivottavasti et suostu.
Helle.