Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä harmittaa sinua juuri nyt?

Vierailija
29.05.2021 |

Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.

Kommentit (2931)

Vierailija
2801/2931 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
2802/2931 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torinon miesten jääkiekon olympiafinaali vuodelta 2006 harmittaa edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/2931 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipaketin hinta on noussut noin 7 euroon.Kallista on kahvi nyt.

Vierailija
2804/2931 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa että harmittaa.

Vierailija
2805/2931 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
2806/2931 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun ensi viikonloppuna siirrytään talviaikaan. 

Vierailija
2807/2931 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, ettei löydy töitä tekevälle.

Vierailija
2808/2931 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen v-tuttaa kaikki.

Vierailija
2809/2931 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko harmittaa?Mitä jos ei harmita?

Vierailija
2810/2931 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikko sitten meidän rapussa oli yksi fillari. Nyt siellä on tänä aamuna seitsemän fillaria (rapussa ei siis saisi pitää omia roiniaan)

Varasta ne ja myy Torilla. Ongelma ratkaistu.

Kehoitus rikolliseen toimintaan on rikollista toimintaa.

Onko Kierrätyskeskuksen tyyppi

Joo. Tainnut tuoda pakulla itse rappuumme ja myy ne ihan itse eteenpäin.

Vierailija
2811/2931 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harnittaa koiran mahdollinen atopia ja allergiat. Tai varsinkin se, kun asioiden selvittely on pahasti kesken ja toinen raapii itsensä verille. Lääkkeet ei hillitse kutinaa kuin hieman.

Piikille.

Vierailija
2812/2931 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa se, kun valintakokeessa kaikki ohjeet ja salasanat sivuille sekä verkkoon olivat huonosti näkyvillä. Ne oli heijastettu siihen "kankaalle", mutta itse en ainakaan nähnyt mitään mitä niissä luki. Samoin miksi niitä salasanoja ei voinut laittaa toiseenkin paikkaan näkyvästi selville vaan pienellä tekstillä olivat siellä muiden ohjeiden joukossa. Jouduin niitä moneen kertaa tavaamaan ja menemään katsomaan lähimmin. Ehkä muilla on sitten todella hyvä näkö, kun itse en edes lasit päässä nähnyt niitä lukea. Voi olla, että näkö huonontunut vielä, mutta ei kai kaikkien tarvitse nähdä aina parhaiten.

Mietin vaan jos tuohonkin kouluun pääsisin niin millaiset lasit minulla pitäisi olla, että näkisin jatkossakin ne pienet tekstit. Toisaalta oma ongelma tämä on. Eräällä toisella kerralla oli salasanat kivasti kirjoitettu myös isommalla toiseen paikkaan ja loppui itselläkin se vaikeus nähdä niitä. Nyt oli taas eri juttu. 

Vierailija
2813/2931 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun edessä talvi, pimeys, lumi, kylmyys ja liukkaus.

Vierailija
2814/2931 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikko sitten meidän rapussa oli yksi fillari. Nyt siellä on tänä aamuna seitsemän fillaria (rapussa ei siis saisi pitää omia roiniaan)

Varastettuja. Menevät myyntiin.

Vierailija
2815/2931 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun teams palaverissa joka on todella pitkäveteistä jaarittelua, kohta tunti diiba daabaa, controlleri ei osaa edes etsiä Ctrl F yhdistelmällä jotain kohdetta exel taulukosta. Hemmetin pöljä.

Hänen on pyydetty selvittämään jotain asiaa xx jo ajat sitten, hän antoi siihen väärän vastauksen silloin ja nyt kun jälkikäteen asiaa pitää korjata, hän kääntää syyn takaisin meille, että emme ole riittävällä taajuudella tiedottaneet alun perin asiasta ja jatkossa pitää toimia toisin jen..... .... no siis daa.... sehän oli nimenomaan sinun otettava selvää asia alunperinkin. Ei helvetti mitä porukkaa, syy käännetään aina pois itsestä. 

Hitto mä en kestä näitä juntteja

Vierailija
2816/2931 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitus on lievä ilmaisu. Mua vituttaa kovasti Orpopurra ja PersKokkareet.

Vierailija
2817/2931 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa kestänyt flunssa. Kaamosaikana tarttis saada liikuntaa ja tehdä kivoja asioita, jotta pää pysyy kasassa. Sen sijaan makaan sisällä kipeänä. 

Vierailija
2818/2931 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nyt harmita.

Vierailija
2819/2931 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harnittaa koiran mahdollinen atopia ja allergiat. Tai varsinkin se, kun asioiden selvittely on pahasti kesken ja toinen raapii itsensä verille. Lääkkeet ei hillitse kutinaa kuin hieman.

Piikille kapinen rakki.

Vierailija
2820/2931 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa, että edelleen fantasoin exästäni. 

Sama täällä, 34 v olen kaivannut häntä, välillä painui taka-alalle kun muu elämä vei mennessään mutta aina hän palaa mieleeni jostakin sieluni sopikoista. Minä en tosin fantasioi häntä seksuaalisesti, siinä mielessä pelkästään on matkan varrella ollut moni niin paljon fantastisempi. Mutta emotionaalisrsti kaipaan häntä yhä, sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta, sitä kuinka hän halusi minut, vain minut ja kuinka minä rakastin häntä ennen ku hän särki sydämeni todella pahanpäiväisesti. Jotain sisälläni hajosi tavalla joka ei ole korjaantunut koskaan.