Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2931)
Lauantaipäivä. Taas yks sellainen, piiiitkän jonon jatkoksi. Ei saa tehtyä mitään. Lamaannuttaa.
Minua harmittaa se, että yle haluaa koko ajan kyseenalaistaa rajan sulkemisen. Nyt ollaan muka ihmeissään, miten moni ei heti ole sanonut, että raja pitää pitää kiinni. Homeista haetaan vihervassuri *asiantuntijoita.*. Nyt ylelle kunnon säästötoimenpiteet!
Harnittaa koiran mahdollinen atopia ja allergiat. Tai varsinkin se, kun asioiden selvittely on pahasti kesken ja toinen raapii itsensä verille. Lääkkeet ei hillitse kutinaa kuin hieman.
Pitäis lähtee kauppaan. Bussilla.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei saa keskustella löystyneestä vaginasta.
Tämä varmasti harmittaa kovasti.
Luulin mulla olevan vain flunssa, mutta tämä onkin koronaa. Voi paska. Perheenjäsenissäni on riskiryhmäläisiä.
Onko aivan pakko harmittaa?Mitä jos ei harmita?
Harmittaa mutta kyllä se siitä.
Se, kun viikonlopuksi on ennustettu sadetta eikä päästä viettämään saariviikonloppua, joita ei tänä vuonna enää kovin paljon ole mahdollista viettää.
Meniskö päiväunille vai käymään kaupassa.
😂
Hitsi mikä duunipäivä taas. Alihankkijamme, siis firma jolta me ostetaan valtavilla summilla palvelua, omisyaja alkoi aukomaan päätään ihan urakalla. Empä ole moista mähny 25 vuoteen. Kyllä joillain on pokkaa. Tämän jälkeen marssin meidän hankintajohtajan tykö ja kehoitin harkitsemaan tarkoin tämän firman jatkoa nykyisen sopparin umpeuduttua.
Harmittaa, että jouduin psykiatriseen sairaalaan enkä siksi pääse osallistumaan pakolliseen opetukseen vaan joudun korvaamaan sen myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Harnittaa koiran mahdollinen atopia ja allergiat. Tai varsinkin se, kun asioiden selvittely on pahasti kesken ja toinen raapii itsensä verille. Lääkkeet ei hillitse kutinaa kuin hieman.
Syötät sille vääränlaista ruokaa. Korjaa ruokavalio äläkä vain tainnuta oireita lääkkeellä. Koirilla ei ole normaalia olla "ihottumaa" se on seuraus jostain mitä koia ei siedä (veikkaan viljaa)
Kesä ja kaikki kiva aktiviteetti on ohi. Jotenkin tuntuu että täällä maalaiskaupungissa elämä ikäänkuin pysähtyy, kaupunki hiljenee ja autioituu tapahtumat loppuu ja kadut hiljenee heti syyskuun alussa. Vajoamme kuin talviunille.
Minulla ei oikein ole mitään talviharrastuksia, muutakuin ulkoilu kauniissa järvimaisemassa ja 1x vko oon käyny salilla. Muuten vaan odotan kevättä että pääsee taas baanalle. Hyi hitto, inhokkini joulukin lähestyy taas. Että mä inhoon joulua, se on kauheen surullista aikaa ja nyt on viela extrapitkät vapaat ilman mitään tekemistä yksin....
Erään ystäväni käytös kohtaani.
Olen kuin ilmaa paitsi jos itse tarvitsee jotakin.
Jättää lukematta viestejäni ja jos en itse ehdi lukea ja vastata hänen viestiinsä melko pian kun sen lähettää suuttuu ja alkaa raivoamaan että miksi ignooraan häntä.
Mies syyttää koko ajan existä ja että mulla on joku.
En jaksa enää. Lopetan suhteen.
Seksin puute aviomieheltä. Haluaisin tuhat kertaa enemmän.
Oon keski-ikäinen pyöristyvä nainen. En saa itsestäni paljon irti työpäivien jälkeen. Kovasti on toivetta ryhdistäytyä ja mennä salille ym. mut ilta toisensa jälkeen makaan kuin lahna ja mietin et sit huomenna alkaa uus elämä.