Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (2938)
Jäiset tiet ja elämä yleensä.
en keksi miten ottaisin puheeksi puolison kanssa, etten ole onnellinen. Ja onko se edes totta vai kuvittelenko vaan.
Alkoi pitkään odotettu loma ja iski poskiontelon tulehdus ja armoton kurkkukipu. Antibioottikuuri tänään. Hävettää marista, kun ajattelenkin Ukrainassa kärsiviä. Saisipa eräälle tyypille maailman suurinta kärsimystä - nimiä mainitsematta.
Kyllä harmittaa tai sitten ei harmita.
Dera kirjoitti:
Ei mikään
Onhan se mukavaa kun mikään ei harmita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kipeä enemmän tai vähemmän 22.12 alkaen. Pääkipu pahimmillaan kolminkertainen mitä on koskaan ollut. Kolmen peiton alla tärinää vaikka Burana alla. Veto täysin poissa. Postilaatikolla käynti kuin Grönlannin ylitys. Yskä pahimmillaan niin että vatsaan sattuu yskiminen. Nuha pahin ehkä koskaan. Joka toinen päivä tehty kotitesti. Negatiivinen, ei Koronaa noiden testien perusteella. En koskaan oo ollut näin kipeä.
Tämä ei ole mukavaa.Paranemista sinulle.
Kiitos sinulle kuka oletkin.
Tuhlasin kolme vuotta mieheen joka ei vaan kykenen parisuhteeseen eikä ole halukas työstämään asiaa. Kunhan vaan perseilee ympäriinsä ja satuttaa muita ihmisiä.
Miksi haluat työstää vielä ja sanot tuhlanneesi kolme vuotta turhaan.Jos aikasi on ollut tuhlausta mene eteenpäin äläkä vingu luuseri.
AIKA MONIKIN ASIA HARMITTAA JA KETUTTAA JUURI NYT!
Suattaaha tuo olla jotta harmittaapi ja suattaa se olla jotta ei.
K kirjoitti:
Se, että olen olen ollut 24 v naimisissa high funcioning autistin kanssa ja menettänyt mahdollisuuden läheiseen suhteeseen normaalin miehen kanssa, joka pystyisi spontaanisti ilmaisema välittämistä, tai olisi tueksi vaikeissa tilanteissa eikä pakenisi, tai vaikka sanoisi jotakin kiva spontaanisti, tai haluaisi vaikka seksiä ja ilmaisi ihastusta. Ettei olisi päivästä toiseen robottimaista suorittamista, ilman tunteita, ilman puheita.
Sama täällä, melkein 30 v. En tajua miten oikein olen kestänyt, olen viime aikoina huomannut miten paljon olen joutunut ja joudun kävelemään munankuorilla ettei puoliso vain häiriintyisi mitenkään ja arki kävisi yhä raskaammaksi. Mutta mitäpä nyt enää tässä iässä tekee, yrittää vain jaksaa. Ero olisi hirveä prosessi, en jaksa edes ajatella.
Miten sitä onkaan niin sokea ettei ajoissa tajua erota.
Yksi asia. Yritän olla hyvä ihminen ja silti minulle tapahtuu huonoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Tuhlasin kolme vuotta mieheen joka ei vaan kykenen parisuhteeseen eikä ole halukas työstämään asiaa. Kunhan vaan perseilee ympäriinsä ja satuttaa muita ihmisiä.
Samanlaisia huolia mullakin. Olen sinisilmäinen koska välillä on hyviä aikoja. Saan itse kärsiä seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia huolia mullakin. Olen sinisilmäinen koska välillä on hyviä aikoja. Saan itse kärsiä seuraukset.
Samoin, paitsi että pettymyksen aiheuttaja oli nainen.
Aloitin uutena varhaiskasvatuksen opena ja minua ei ole perehdytetty yhtään työhön, lapsiryhmä on täynnä tuen tarpeisia lapsia, tiimikaverit ei kerro yhtään heidän kuvioistaan töissä ja jättää yksin lasten kanssa aina kun vain mahdollista. Innostus vakityöstä on vaihtunut järkytykseen. Opiskeluajan harkkapaikat olivat unelma verrattuna tähän.
Mulla oli viikonloppuna vieraita, jotka aiheuttivat mulle n. 200€ vahingon.
Ihan vain huolimattomuuttaan, ylimielisyyttään. Rikkoivat paikkoja.
Lisäksi vielä siivousta ja paikkojen järjestelyä ym., mitä vieraista kyllä muutenkin seuraa. Harvoin ovat niin fiksuja, että tajuavat itse edes siivota tai tehdä jotain muuta korvaavaa askaretta, joka helpottaisi minun urakkaani. Nytkin olisi ollut esim. lumia kolattavana ym. pihahommia. Asun yksin, niin kaikki kaatuu minulle.
Eihän tämä 200€ mikään katastrofi ole, mulle kyllä pistää harkitsemaan, haluaako enää kutsua ketään käymään.
Kaverista on tullut ääri-woke, ja mistään ei voi keskustella enää