Vilkaisin Tokmannin naistenvaatteita. Ihan hirveitä. Miten joku ostaa sieltä?
Kommentit (115)
Mä ostan suunnilleen kaikki vaatteeni Tokmannilta ja Prismasta.
On hyviä vaatteita.  Välillä miesten osastoltakin esim. T-paitoja.
Todennäköisesti et ap edes huomaa, kenellä sun tutuista on tokmannivaatteita päällä. Ja toisin päin, vaikka olisi kalliilla ostetut, ei silti aina osu nappiin.
Viimeks kun mä kävin etsimässä juhlapaitaa ihan vaateliikkeestä, nauroin siellä yksinäni, kun kaikki tuntui olevan vain rinnat peittäviä napapaitoja. Parhaat vaatteet ostan juuri tokmannista. Nyt mun lempihousut, jotka istuu hyvin eikä purista on juuri tokmannista.
Paitsi, et mun pitää mennä aina toiselle paikkakunnalle, kun kotini lähellä olevassa liikkeessä on niin suppea vaatevalikoima. 
Vierailija kirjoitti:
Materiaalit aika paksuja, tönkköjä, saumatkin on paksuja..Pidän kevyemmistä meteriaaleista itse, ihan joitakin perustotoppeja olen löytänyt sieltä. Ja jonkun arkisen trikoopuseron äidilleni.
Juuri tämä, paksut tönköt materiaalit. Siihen tökkää jo itsellä.
Olen samaa mieltä vaatteista,aivan järkyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vit Ap on tehnyt tokmannilla? Käy varmaan lidlissäkin:D
Katsoin Tokmannin nettisivuja, koska niitä on haukuttu. Halusin nähdä, miten huonot sivut ne ovat, ja ovathan ne. ap
Älä tuhlaa aikaasi, mene Outlet kylään !
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä vaatteista,aivan järkyttäviä.
Muoto ( muodottomuus), muovi materiaalina, ja ne kuosit! Hirveää!
Minä ostan lähes kaikki vaatteeni tokmannista, joitakin lidlistä ja prismasta. Olen pihi, säästeliäs ja rikas :) Ei ihan yhden yhtää haittaa jos jotain nobodyä ihmetyttää.
Minä ostan työvaatteet sieltä. Olen päiväkodissa töissä pienten ryhmässä enkä halua töissä olla paremmissa vaatteissa, koska niihin tulee jatkuvasti likaa ja pestäkin täytyy työpäivän jälkeen. Tokmannilla on halpoja ja kivan näköisiä, kelpaavat kyllä töissä. Ovat myös kestäneet vuosia jatkuvasta pesusta huolimatta.
Prisma on suomen suurin vaatekauppa.
Olen ostanut parit college-housut arkikäyttöön ja varasukkia. Joskus löytyy myös luomupuuvillaa. Muutoin käytän silkkiä, silkkivillaa, merinovillaa ja untuvaa. En käytä tekokuituja juuri lainkaan.
Olen itse löytänyt sieltä joitakin kauniita mekkoja. Makunsa kullakin, tuskinpa se sinun elämääsi mitenkään vaikuttaa mistä ihmiset vaatteensa ostavat.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kävin viime viikolla ja ajattelin ihan samaa. Kauhea määrää jotain akryylivaatteita.
Mä katsoin just pipoja. Lähes kaikki made-in-kiina. Ei kiitos.
Eivät kai ne Tokmannin vaatteet yleisesti sen huonompia ole kuin muutkaan halpis/marketvaatteet, ehkä jotkut jopa hyviäkin. Asun alueella, jossa ilmaisjakelun mukana tulee joka viikko Tokmannin mainoslehti, ja liikekin on lähistöllä. Lehden kautta tietyt vaatteet tulevat tutuiksi, ja kun käy liikkeessä, vielä paremmin oppii ulkoa, mikä on Tokmannin tavaraa. Se ei johda ostamiseen, vaan välttämiseen - mieluummin ei niin tunnistettavan ostamiseen, vaikka muuten voisivatkin olla aivan kelpo tuotteita.
Mulla on farkut Tokmannilta, nämä yhdet ja samat olleet käytössä jo nelisen vuotta ja edelleen ehjät. 🙂