Vilkaisin Tokmannin naistenvaatteita. Ihan hirveitä. Miten joku ostaa sieltä?
Kommentit (115)
Ostin Tokmannin puuvillaisen tunikan. Se on kestänyt pesua ja käyttöä erittäin hyvin. Ihan huippuhyvä hinta-laatusuhde.
Löytyi kiva Ivanan neuletakki kesää varten. Alesta olen ostanut parilla eurolla t-paitoja ja toppeja.
No minusta siellä on useimmiten ihan kivoja vaatteita. Toki myös rumia ja huonosti istuvia löytyy, mutta tavalliset neuleet ja farkut ovat olleet hyviä. Selailen paljon nettikauppoja (Zalando, Asos esimerkiksi) ja käyn usein shoppailemassa myös vaatekaupoissa, mutta enemmän kivoja perusvaatteita vaatteita löytyy kuitenkin Prismasta ja Tokmannilta. Enkä ole täti-ikäinen vaan 23v.
Tokmannilta vaatteiden ostaminen on kyllä ihan uskomattoman junttia. Itse en kehtaisi. Prisma/Cittarivaatteista jotkut sukat tai yöpaidat menettelee, mutta en kehtaisi näyttäytyä julkisesti missään prismavaatteissa.
Jonkun puuvillaisen raitatunikan olen ostanut. Kaikki keinokuidut sivuutan nykyään missä tahansa.
Moni ostaa ja sitten eivät ymmärrä leikata pesulapusta sitä hälytintä pois. Siinä sitten soivat muiden kauppojen portissa, ja myyjänä saa ensimmäisenä kysyä, että onko uusia vaatteita tokmannilta. Kattaa ainakin meillä yli puolet aiheettomista hälytyksistä...
Siellä on tosi paljon keinokuituvaatteita, saisivat ottaa valikoimaan enemmän puuvillaisia.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne nykyään myy Ivana Helsingin halpislinjaa. Vanha suosikkini.
Eiks se ole jokin Nordic Tricot. Minulla on pari puuvillaneuletta ja pellavamekko ja housut tuolta valmistajalta. Ihan helppo on ollut ostaa.
Minä ostan. Viimekis löysin t-paidan neljällä eurolla ja 29v olen
Minä ostin alennuksesta juuri kaksi raidallista puuvillatoppia. Eivät eroa juuri mitenkään jonkun HenkkaMaukan myymästä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta siellä on hyviä vaatteita,peruskampetta ja vähän nätimpääkin. Paljon olen ostanut sieltä.
Ja suuria kokoja isommille naisille. XXXL , XXXXL yms.
AP voi minusta nähden lennellä vaikka Pariisiin Diorin rättikauppaan, niin sieltä saa kauniita luonnonmateriaaleista valmistettuja riepuja.
Minä ostan arkivaatteita Tokmannilta, mutta koska osaan lukea, niin tarkastan, mistä materiaalista vaate on tehty. Ei ole pakko ostaa keinokuitua, koska puuvillaakin on tarjolla riittämiin.
Onneksi on valinan varaa,joka liikeissä.Ihani uutus malleja naisille .Halpoja farkuja paitoja miehille.Jos ei roiku merkissä.Unohtamatta lapsia,aivan mahtaavia vaateita kohtuu hinta kaikissa vaateissa.Polan tuteet parasta ja laadukasta!
Myydäänhän siellä adidaksen huppareita ja ihan makeita trikoohousuja.
Vierailija kirjoitti:
AP voi minusta nähden lennellä vaikka Pariisiin Diorin rättikauppaan, niin sieltä saa kauniita luonnonmateriaaleista valmistettuja riepuja.
Minä ostan arkivaatteita Tokmannilta, mutta koska osaan lukea, niin tarkastan, mistä materiaalista vaate on tehty. Ei ole pakko ostaa keinokuitua, koska puuvillaakin on tarjolla riittämiin.
Kyllä minulle kelpaa joskus vaikka markettivaate - mutta ei Tokmanni. Sitä ihmettelen, kun joka kylässä on yleensä Tokmanni, Prisma ja Citymarket, niin miksi joku menisi juuri Tokmannille vaateostoksille. ap
Minä ostan ihan mistä kulloinkin satun löytämään jotain kivaa. Tokmannilta ostin elämäni parhaimman kaulaliinan pari vuotta sitten. Pehmeä, ei kutita kaulaa, lämmittää olematta liian kuuma ja söpön värinen. Taitaa olla Polan tuote sekin.
Jaah kyllä mä ostan sieltä käyttövaatetta. Halvalla hyvää ja yleensä vielä alennuksesta, kestää enemmän kuin hinnan puolesta voisi odottaa. Urheiluvaatteet on hyvää laatua ja edullisia nekin. Polaa olen ostanut myös työkäyttöön toimistovaatteeksi. Kukaan ei ole kysynyt mistä toppi tai villatakki tai farkut on ostettu. Harva viitsii asiantuntijaorganisaatiossa elvistellä jossain merkkivaatteissa.
En ymmärrä tota tekokuituväitettä kun kaikki ostamani on olleet luonnonkuitua. En edes huomannut että siellä olisi tekokuitua missään.
Tästähän tulikin ihan kiva ketju.
Tokmannin vaatteet kuulostavat kivoilta. Menenkin ostamaan.
Tokmannin omalla Pola-merkillähän ei vanhan Polan kanssa taida olla tekemistä. Mutta minäkin ostan tokmannilta, muuhun ei ole varaa. Miesten vaatteita kyllä enemmän, vaikka nainen olenkin. Tarjouksesta saa hupparit ja verkkarit halvalla, ja tokmannin naisten verkkareissa ei koko riitä.