Vilkaisin Tokmannin naistenvaatteita. Ihan hirveitä. Miten joku ostaa sieltä?
Kommentit (115)
Hei, älä viitsi arvostella, jokainen ostaa kledjunsa mistä haluaa, ei kenenkään tarvitse sinulta asiaa tiedustella. Itse en osta, mutta joku saa ostaa jos haluaa, ei se ihmisarvoa alenna. Mitä sää ostat Tokmannilta, Fairyako tai maybe käsisaippuaa, pyykinpesuainetta, muista, nekin voivat olla huonoja halpistuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Ostan kun ei ole vaihtoehtoja täällä maalla. Tai on, Halpa-Halli.
Halpahalli saa myös hyvät vaatteet. Jopa bilevaatteita!
Totta,tokmanni,HH , isoja kokoja, siksi suosittuja .
Tokmanni on ainoa paikka josta saa inhimilliseen hintaan vaatteita pulskille mummoille joiden selän on ikä ja aika vääntänyt ja joiden käsien liikkumaradat on suppeat ja jalat turvoksissa. Jos joutuu käyttämään vaippoja, housuissa on oltava tilaa eikä ne saa kiristää. Tokmannilta saa myös löysiä tossuja halpaan hintaan, ei tarvitse harmitella jos pitää leikata saumaa auki jalkojen turvotuksen vuoksi.
Tokmanni on mummojen ykkösvaatekauppa. Onneks se on olemassa.
Terv. Hoivapalvelun työntekijä
Aloittajalle tiedoksi että ei kannata nyrpistellä. Tokmannin koltuissa sinäkin aikanasi kuljet sitten kun olet vanha ja kumarassa ja eläkkeestä jää omaan käyttöön max 100 euroa kuukaudessa, useimmiten ei sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta siellä on hyviä vaatteita,peruskampetta ja vähän nätimpääkin. Paljon olen ostanut sieltä.
Ja suuria kokoja isommille naisille. XXXL , XXXXL yms.
Anteeks, mutta mua kävi ällöttämään ajatus jostain 5XL sotanorsusta tokmannivaatteissa 😆 Vähän tuli mieleen yksi kaukaisempi tuttu, älyttömän "pluskokoinen" muija, joka käyttää pyörätuolia ja pukeutuu muodottomiin telttoihin. En tiedä, onko vaatteet tokmannilta, mutta voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan kun ei ole vaihtoehtoja täällä maalla. Tai on, Halpa-Halli.
Halpahalli saa myös hyvät vaatteet. Jopa bilevaatteita!
Huonoja ne on molemmat. Pola on Tokmannin ainoa valopilkku. Polan vaatteet on oikeasti hyvin leikattuja kun vertaa moniin muihin. Ihan parhaiten istuvia vaatteita olen sieltä itselleni löytänyt, kun vaan tyyli miellyttäisi enemmän.
Tokmannilla on hyviäkin tuotteita. En ymmärrä miksi leimata Tokmannin vaatevalikoima muutaman vähän rumemman/istuvuudeltaan epäsopivan vaatteen perusteella. Ihan samalla lailla on huonoja vaatteita muissakin liikkeissä. Makuasioita. Joskus oon tehnyt löytöjä!
- N29
Mistäs nykyään saa hyviä vaatteita ylipäätään? Netistä en tilaa kun inhoan palauttelua. Ihan peruspuuvillaneuletta ei löydä yhtään mistään tai hyvää istuvaa jakkua. On vain näitä halpakertakäyttömuotipaikkoja ja tavarataloja. Kaikki hyvät kivijalkaliikkeet on kuolleet. Oon ajatellut alkaa käyttää ompelijaa, itse kun en oikein osaa mitään monimutkaista. Nyt olisi haussa kivat kesähousut. Ei ole löytynyt, siis sellaisia, jotka olisivat puuvillaa tai pellavaa, istuvat, kivat ja nätit.
Jos käytetty on kestänyt käyttöä, se voi toimia edelleen. Huom. napit kuitenkin.
Saanko kysyä mistä ap sinä ostat vaatteesi yleensä?
Puuvillaisen raitapaidan ostin talvella.
Vuoden sisällä olen ostanut 2 legginssita 7,5 ja kotitakin 25 e Tokmannilta.
Lisäksi alushousuja, Lumenea ja sukkia.
Valtaosan ostoksista olen tehnyt sieltä.
Olen lapsille ostanut käyttö vaatetta, ihan ok. Itselle niitä lämpöleggareita.
Kerran lähdin ex-tempore yökylään ja meinasin että ostan puhtaat alusvaatteet sieltä mukaan. Matkan varrella ei muutakaan kauppoja ollut.
Ostin joo..mutta olin sitten kuitenkin ilman. Ne olivat karseita.
Halpa-Hallissa on muuten laadukkaimmat alusvaatteet. Kestää paremmin ja pitempään kuin jotkut sloggit ja istuu paremmin. Ei ole Tokmanni, mutta ihan ohiksena.
Jos vaate on kaunis, ihan sama mistä se on hankittu. Eikä ruma vaate muutu logolla kauniimmaksi.
Ap taitaa olla heikohko provo.
Tokmannilla saa katsella ja sovittaa rauhassa, ei tarvitse hätistellä tyrkkymyyjiä. Ostan tämän takia lähes kaikki vaatteeni marketeista ja ihan hyviä olen löytänyt.
Ostin viime kesänä ennen loman alkua trikoiset lomahousut mökki käyttöön, vähän kuin pyjamahousut.
Hemmetin laadukkaat vähän paksumpaa puuvillatrikoota, rumat kuin mikä, mutta koko talven olen kotona röntännyt eivät ole miksikään menneet.
Kuosi voisi olla hillitympi, mutta löydynpä metsästä jos eksyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta siellä on hyviä vaatteita,peruskampetta ja vähän nätimpääkin. Paljon olen ostanut sieltä.
Ja suuria kokoja isommille naisille. XXXL , XXXXL yms.
Anteeks, mutta mua kävi ällöttämään ajatus jostain 5XL sotanorsusta tokmannivaatteissa 😆 Vähän tuli mieleen yksi kaukaisempi tuttu, älyttömän "pluskokoinen" muija, joka käyttää pyörätuolia ja pukeutuu muodottomiin telttoihin. En tiedä, onko vaatteet tokmannilta, mutta voisi olla.
Usko tai älä, karma on totta.
Niitä Ivana -paitamekkoja moni hoitaja käyttää päiväkodissa työvaatteina, siistit ja miellyttävä, kiristämätön materiaali.
Aika kalliita tosin ostaa.
Kallis,puuvillainen merkkihame zalandolta nyppyynntyi jo muutamassa pesussa. Tokmannin puuvillapaita ei ole mennyt miksikään