Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilkaisin Tokmannin naistenvaatteita. Ihan hirveitä. Miten joku ostaa sieltä?

Vierailija
28.05.2021 |

Lisäksi materiaali on vielä jotain polyesteriä.

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytötalo.

Vierailija
82/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla esim H&M vaatteet on suurimmalta osin ihan järkyttäviä, mitä en pukisi edes maksusta. Kaikkia ei voi miellyttää.

Hyvävartaloisen päällä kaikki vaatteet näyttävät hyvältä, vielä kun osaa kantaa ne oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös oli Kansanmarket ainakin Keski- Pohjanmaalla.

Vierailija
84/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on mistä vaatteensa ostaa? Itse löytänyt sieltä mm. hyviä leggareita ja ivana Helsingin mekkoja. Myös urheilupaitoja. Vai muuttuuko se sama paita huonommaksi kun on ostettu tokmannilta eikä urheiluliikkeestä?

Vierailija
85/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vit Ap on tehnyt tokmannilla? Käy varmaan lidlissäkin:D

Katsoin Tokmannin nettisivuja, koska niitä on haukuttu. Halusin nähdä, miten huonot sivut ne ovat, ja ovathan ne. ap

Ne ei pidä lainkaan paikkaansa. Kävin koronan aikaan ostamassa käsipainoja, kun sivut kertoivat, että kyllä löytyy lähi-Tokmannilta. Hyllyt oli ihan tyhjät. Prismasta löytyi sitten.

Vierailija
86/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan ja olen tyytyväinen. Buhahaa, kärsi ap!

Vierailija
87/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilta vaatteiden ostaminen on kyllä ihan uskomattoman junttia. Itse en kehtaisi. Prisma/Cittarivaatteista jotkut sukat tai yöpaidat menettelee, mutta en kehtaisi näyttäytyä julkisesti missään prismavaatteissa.

Ostan HellyHansenia, Nikeä, Adidasta ja Under Armouria sekä Danskinia Prismasta...

Vierailija
88/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, älä viitsi arvostella, jokainen ostaa kledjunsa mistä haluaa, ei kenenkään tarvitse sinulta asiaa tiedustella. Itse en osta, mutta joku saa ostaa jos haluaa, ei se ihmisarvoa alenna. Mitä sää ostat Tokmannilta, Fairyako tai maybe käsisaippuaa, pyykinpesuainetta, muista, nekin voivat olla huonoja halpistuotteita.

Fairy on huipputuote!

Ohis

Vierailija
89/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5XL, tirsk!! 😁

Vierailija
90/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä puuvillaakin. Ostan niitä yöpaidaksi

Vierailija
91/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut vaatteitani marketeista, merkkiliikkeistä ja siltä väliltä.

Eräs markettitakki on kestänyt hyvänä jo 10 vuotta.

Myös näissä kalliimmissa liikkeissä myydään huonolaatuisia vaatteita: ompeleet ovat vähän sinne päin, materiaali saattaa olla parempaa mutta se ei todellakaan ole eettisemmin tuotettua. Mutta kylläpä se 50 e villaneule on nukkaantunut samalla tavalla kuin 20e.

Ja kantajastaan on kiinni miten vaate istuu. Jos olet sen muotoinen ja kokeilen kelle vaate on alunperin suunniteltu niin totta kai se istuu hyivn. Sen sijaan jos on esim enemmän rintaa tai hartioita niin vaate ei välttämättä istu niin nätisti.

Vierailija
92/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei puketukaa jätesäkkeihin Te Hienot ladyt , jotka niistää nenänsäkin varmaan , sitte timanteilla koristeltuihin silkkiliinaan.

Vierailija
93/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materiaalit aika paksuja, tönkköjä, saumatkin on paksuja..Pidän kevyemmistä meteriaaleista itse, ihan joitakin perustotoppeja olen löytänyt sieltä. Ja jonkun arkisen trikoopuseron äidilleni.

Vierailija
94/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaisia ne on kuin muissakin marketeissa. Edullisia perusvaatteita, laatu ei päätä huimaa mutta ei ne nyt mitenkään erityisen rumia ole (kaikki ainakaan). Materiaaleista löytyy myös ainakin puuvillaa ja jotain viskoosia ja jopa villasekoitetta ainakin aluskerrastoista.

Vierailija
95/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan Tokmannilta hyviä puuvillaisia paitoja ja mekkoja halvalla, joita tuunaan omannäköisekseni. Esimerkiksi mustaan hihattomaan toppiin kun ompelee ohuesta kauniista kankaasta hameosan sopivan

pituisena saa yksilöllisen hellemekon.

Vierailija
96/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin eettisyys ja vastuullisuus on paljon paljon laajempi käsite, kuin vain ”eko-puuvilla” - joka ei itse asiassa tarkoita vielä juuri mitään. Käykääpä katsomassa Tokmannin sivuja (ei siis vain verkkokauppa) ja hämmästykää, miten valtavasti ketju tekee töitä vastuullisen toiminnan eteen. On kokoonsa suhteutettuna ihan maailman huipputasoa tässä hommassa!

Vierailija
97/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on mistä vaatteensa ostaa? Itse löytänyt sieltä mm. hyviä leggareita ja ivana Helsingin mekkoja. Myös urheilupaitoja. Vai muuttuuko se sama paita huonommaksi kun on ostettu tokmannilta eikä urheiluliikkeestä?

Olen ostanut Tokmannilta mm. Adidaksen leggareita tarjouksesta useammat. Ilmeisesti kympin hintalappu teki niistä huonommat kuin urheiluliikkeet vähintään tuplasti kalliimmat XD

Ostin juuri Tokmannilta kahdet Finnwearin t-paitaliivit 10e per liivit. Toki ostaisin mieluiten satkun merkkiliivejä pitsisomistein mutta työttömänä ei ole varaa. Käyttöliiveiksi nää on enemmän kuin hyvät. Taidan hakea vielä kolmannet niin kauan kuin liivejä riittää.

Vierailija
98/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannista on löytynyt itselle ja lapselle mukavia arkivaatteita ennen mutta täällä valitettavasti rempattiin tavaratalonsa niin, että juuri vaatepuoli meni surkeampaan kuntoon, joten olen ostanut muualta, esim.Prismasta.

Vierailija
99/115 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytötex Oy on vuonna 1979 perustettu yritys, jolla on myymälöitä Suomessa yhdellätoista eri paikkakunnalla: Virroilla, Kangasalla, Tampereella, Pälkäneellä, Riihimäellä, Orivedellä, Jämsässä, Jyväskylässä, Keuruulla, Mäntässä ja Sastamalassa.[3] Tampereella sijaitsee lisäksi yrityksen keskusvarasto.[4]

Yrityksen perustivat Jämsään Riitta ja Tapio Perkiö vuonna 1979, ja yritys on yhä perheen omistuksessa.[5][6] Yritys toimi kommandiittiyhtiönä Löytötex Ky vuoteen 1988 saakka.[1] Se työllistää noin 100 henkilöä[2] ja liikevaihto on lähes 20 miljoonaa euroa vuodessa.

Liikkeiden valikoimiin kuuluu mm. erilaisia tekstiilejä, kotitaloustarvikkeita, teknisiä liuotteita, leluja, työkaluja, eläinruokia ja kuivaelintarvikkeita.

Ok eli paikallisesti Hämeessä ja Keski-Suomessa toimiva ketju.

Vierailija
100/115 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilta vaatteiden ostaminen on kyllä ihan uskomattoman junttia. Itse en kehtaisi. Prisma/Cittarivaatteista jotkut sukat tai yöpaidat menettelee, mutta en kehtaisi näyttäytyä julkisesti missään prismavaatteissa.

Taidat olla huonolla itsetunnolla omattu. Et pärjää ihmisten ilmoilla ilman tekoripsiä, tekokynsiä, tekohiuksia jne.... pää täynnä tyhjää vain. Lol

Mun mielestä överifeikit ihmiset näyttää tyhmiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme