Suosittele ryhmämatkaa bussilla Euroopassa?
Siis ryhmämatka bussilla. Lento Suomesta mielellään. Olisi kiva kuulla kokemuksia.
Kommentit (15)
Siis miksi lento Suomesta. Laivalla yli ja siitä pääseekin bussilla ihan mihin vaan.
Ei kamala. En kyllä lähtisi ryhmämatkalle bussilla vaikka maksettaisi. Mikä sinua siinä viehättää? Kysyn vilpittömästi uteliaana.
Alsachen viinialue, Alppien kiemuratiet jos kenelläkään ei ole korkean paikan kammoa tai Itämeri ympäri bussilla.
Lennä Müncheniin. Katsele kaupunkia (Nymphenburgin linnaan ratikalla) ja varaa päiväretkiä linnoihin esim. Neuschwanstein ja Linderhof ja Hitlerin Kotkan pesään.
Vierailija kirjoitti:
Alsachen viinialue, Alppien kiemuratiet jos kenelläkään ei ole korkean paikan kammoa tai Itämeri ympäri bussilla.
Alsace
Vierailija kirjoitti:
Ei kamala. En kyllä lähtisi ryhmämatkalle bussilla vaikka maksettaisi. Mikä sinua siinä viehättää? Kysyn vilpittömästi uteliaana.
Ajattelin etä saisi enemmän irti matkasta. Kun ohjelma valmiina. Olen matkustellut lähinnä omatoimisesti mutta en jaksaisi enää ottaa selvää etukäteen miten minnekin pääsee yms
Vierailija kirjoitti:
Lennä Müncheniin. Katsele kaupunkia (Nymphenburgin linnaan ratikalla) ja varaa päiväretkiä linnoihin esim. Neuschwanstein ja Linderhof ja Hitlerin Kotkan pesään.
On käynyt mielessä mutta liput, itsellinen kulkeminen eri kulkupeleissä ei jaksa enää kiinnostaa. Olen kyllä kävellyt suurkaupungeissa mutta se ei kiinnosta enää.
Katselin Irlannin bussimatkoja. Se kiinnostaisi. Onko joku käynyt?
Valitse maa tai maat. Sen jälkeen kierrokset.
Matkanjärjestäjien sivuilta löytyy vaikka mitä. Esim.
Matkapojilla on monenlaisia. Sieltä valitsemaan omien mieltymysten mukaan
Joku kysyi Irlannin matkoista. Jos sinne matkustaa, niin kannattaa varautua jokapäiväiseen sateeseen. Jos sade ei haittaa, niin ihan kiva maa.
Bussilla saksan läpi on aika hyvä. Olen polkenut fillarilla saksan läpi Rostokin satamasta muncheniin siinä välissä on paljon nähtävää.