Sanon tämän asian kaupan työntekijänä.
Jos te ette vie kärryjä takaisin sinne mistä ne otitte niin se kertoo paljon mikä teidän ÄO on. Jos ette osaa tuota, niin ette osaa tehdä kyllä mitään muutakaan. Tyhmillä ihmisillä ei ole kauppaan mitään asiaa.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle siitä makseta.
Entäs sitten? Kun tankkaat auton niin jätätkö sen letkunkin maahan?
Ap
En kulje sen bensaletkun kanssa puolta kilsaa. Siinä ei myöskään ole toimimattomia renkaita alla.
Mikään ei oo niin raivostuttavaa ku jäässä ja loskassa työntää kärryjä Cityn pihalla, joka vielä viettää vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ ,Tietäisi missä kaupassa oot töissä Teen Sinusta ilmoituksen loukkaavasta ja epäammattilaisesta käytöksestä !
T.Markkinointi merkonomi.
Teet minusta ilmoituksen kun asiakas jättää kärryjä minne sattuu. Ei sulla hyvin mene. Tee ilmoitus itsestäsi vaikka psykiatrialle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on kauppaan palkattu kärryjen kokoaja ja sitä harmittaa tehdä työnsä.
En ole. Meillä on parempaakin tekemistä kuin korjata tyhmien ihmisten sotkuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun kaupan asiakkaat saadaan opetettua tekemään kaikki itse, ei se tarkoita, että teillä kaupan tädeillä on enemmän aikaa somettaa.
Eli myönnät sen ihan itse. Asiakkaille täytyy kertoa ja opastaa miten käyttäydytään. Kertoo varmasti jostain?
Ap
Minä kyllä palautan tunnollisesti mutta esim Joensuun Tokmannilla ei ole kuin kaupan edessä kärryparkki ja ruuhkaisimpana aikoina kun auton saa todella kauas parkkiin, en todellakaan lähde kärryä palauttamaan. Tuossa kohdin on jo kaupan johtoporrasta syyttäminen, hommaisivat myös parkkialueelle kärryparkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä palautan tunnollisesti mutta esim Joensuun Tokmannilla ei ole kuin kaupan edessä kärryparkki ja ruuhkaisimpana aikoina kun auton saa todella kauas parkkiin, en todellakaan lähde kärryä palauttamaan. Tuossa kohdin on jo kaupan johtoporrasta syyttäminen, hommaisivat myös parkkialueelle kärryparkkeja.
Eli jaksat kävellä pitkin kauppaa kärryn kanssa, mutta et sitten takaisin "kaukaa" parkkipaikalta. Olisiko aika tehdä joku kuntotesti?
Ap
Palkatkaa joku kuulapää työntelemään niitä
Aloittajalle plussaa. Eli kun otan kärryn ulkoa katoksen alta, niin käyn kaupassa, lastaan siellä ostokset kärryyn, maksan, lastaan kamat samaan kärryyn ja menen auton taakse, jossa lastaan kamat auton perään ja lopuksi palautan sen kärryn samaan paikkaan kuin aloittaessani.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kova. Sopimuksessa lukee sitten
Työtehtävät:
Korjata tyhmien jälkiä.
Ap
Minä sanon tämän ostarin puliukkona: Ei kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle siitä makseta.
Niin, mutta jollekin kaupan työntekijälle maksetaan kärryjen viemisestä paikoilleen ja sinä maksat hänen palkkansa.
No jos jollekulle vielä erikseen kärryjen kuljettelusta maksetaan, niin eikö sitten ole pelkästään hyvä, että asiakas ei tee työtä palkansaajan puolesta?
Mä ymmärrän toki kaupan työntekijöiden kannalta tämän harmituksen, jos se kärryjen kuskailu ei tavallaan pitäisi kuulua työnkuvaan eikä siitä erikseen makseta, vaan jokainen joka sattuu ehtimään, tekee sitä silloin tällöin kun sattuu ehtimään, siksi että on pakko. Mutta jos se on edelleen työ, johon on varattu riittävästi aikaa ja josta maksetaan palkkaa, niin sittenhän asiakkaan ei niitä tarvitse palauttaa.
Muistan omasta nuoruudestani, että monilla isoilla kaupoilla oli ihan kärrykerääjiä hommissa. Oma poikaystäväni työskenteli pari kesää Citymarketin kärrypoikana ja vuoden siinä välissä lauantaisin samassa hommassa. Sitten tuli kärryihin pantit ja niiden myötä ilmeisesti kärrykuskaajatkin menettivät työnsä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan Palefacea. Siinä olisi sille nahkapäälle tasoaan vastaava työ.
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ ,Tietäisi missä kaupassa oot töissä Teen Sinusta ilmoituksen loukkaavasta ja epäammattilaisesta käytöksestä !
T.Markkinointi merkonomi.
Sinä olit varmaan se koulun luopo. LuokkaPoliisi joki kanteli kaikista opettajille.
Keskisellä taitaa olla vieläkin kärrypoikia. En halua heitä työttömiksi. Ihan ok tienesti nuorelle.
Yleensä otan kärryt sisältä ja jätän ne auton vieressä olevaan kärrykatokseen. Mikä tässä on väärin?
M50
Vierailija kirjoitti:
Keskisellä taitaa olla vieläkin kärrypoikia. En halua heitä työttömiksi. Ihan ok tienesti nuorelle.
Keskinen on monin tavoin juntti ukkeli mutta kieltämättä hänellä on sentään tietyt perinteiset arvot kohdillaan.
Hyvä työntekijä tai tässä tapauksessa myyjä ei kuitenkaan ikinä moiti asiakasta,asiakas on kuitenkin henkilö joka mahdollistaa sinunkin työllistymisesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskinen on monin tavoin juntti ukkeli mutta kieltämättä hänellä on sentään tietyt perinteiset arvot kohdillaan.
Juntti on perinteinen ja perinteinen on juntti. Kumpikaan ei ole paha asia.
Sanon tämän myyjänä: hintojen taivastelu ei tuota tuloksena alennusta. Suomalainen ei osaa tingata, eikä se voi tingata ellei ole pitkäaikainen ja/tai tuttu asiakas, tai tuotteessa vikaa. Se että prismassa sama tuote on 0,5-3e halvempaa ei ole syy meillä myydä sitä juuri sinulle halvemmallavain koska sanot "huhhuh ompa kallis, tuolla ja tuolla niitä myydään tuohon ja tuohon hintaan" . Mene sitten hakemaan sieltä?
Se on vaivaannuttava ja ihan helvetin kyllästyttävää, väännellään myyjänä sitten väkinäistä hymyä ja ollaan että niin, niin juu :) tätä tekee kylläkin 99% vain 50+ väestö.