Sanon tämän asian kaupan työntekijänä.
Jos te ette vie kärryjä takaisin sinne mistä ne otitte niin se kertoo paljon mikä teidän ÄO on. Jos ette osaa tuota, niin ette osaa tehdä kyllä mitään muutakaan. Tyhmillä ihmisillä ei ole kauppaan mitään asiaa.
Kommentit (73)
Joillekin on vaikeaa ymmärtää työllistävän sanan merkitys tai asiakaspalvelun. Kun jätän ne kärryt siihen sivuun, nuorella on duunia ja minä olen tyytyväinen palveluun. Win/win.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin on vaikeaa ymmärtää työllistävän sanan merkitys tai asiakaspalvelun. Kun jätän ne kärryt siihen sivuun, nuorella on duunia ja minä olen tyytyväinen palveluun. Win/win.
Ihmettelen suuresti ettei tämmöistä kesätyötä ole tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle siitä makseta.
Niin, mutta jollekin kaupan työntekijälle maksetaan kärryjen viemisestä paikoilleen ja sinä maksat hänen palkkansa.
No jos jollekulle vielä erikseen kärryjen kuljettelusta maksetaan, niin eikö sitten ole pelkästään hyvä, että asiakas ei tee työtä palkansaajan puolesta?
Mä ymmärrän toki kaupan työntekijöiden kannalta tämän harmituksen, jos se kärryjen kuskailu ei tavallaan pitäisi kuulua työnkuvaan eikä siitä erikseen makseta, vaan jokainen joka sattuu ehtimään, tekee sitä silloin tällöin kun sattuu ehtimään, siksi että on pakko. Mutta jos se on edelleen työ, johon on varattu riittävästi aikaa ja josta maksetaan palkkaa, niin sittenhän asiakkaan ei niitä tarvitse palauttaa.
Muistan omasta nuoruudestani, että monilla isoilla kaupoilla oli ihan kärrykerääjiä hommissa. Oma poikaystäväni työskenteli pari kesää Citymarketin kärrypoikana ja vuoden siinä välissä lauantaisin samassa hommassa. Sitten tuli kärryihin pantit ja niiden myötä ilmeisesti kärrykuskaajatkin menettivät työnsä.
Pienessä kyläkaupassa keräiltiin niitä kärryjä pihamaalta TYÖAJAN JÄLKEEN KOTIIN LÄHTIESSÄ. Kyllä vtutti.
No mutta silloinhan kauppias kusèttí teitä? Ellet itse ole kauppias, jolloin otan osaa.
T: Kauppias, eri ala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupanalalla on vähennetty ihan hurjasti työntekijöitä viimeisen n. 10v ajan. Ennen oli pullohuoneenhoitajaa, kärrypoikaa, varatotyöntekijää, hyllyttäjää, osastonhoitajaa ym ym ,mutta nyt kourallinen ihmisiä saa pomppia pitkin kauppaa tekemässä kaiken, mitä nyt kassalta ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupanalalla on vähennetty ihan hurjasti työntekijöitä viimeisen n. 10v ajan. Ennen oli pullohuoneenhoitajaa, kärrypoikaa, varatotyöntekijää, hyllyttäjää, osastonhoitajaa ym ym ,mutta nyt kourallinen ihmisiä saa pomppia pitkin kauppaa tekemässä kaiken, mitä nyt kassalta ehtii.
Kuulostaa työläältä. Ei tuommoisesta tekemisestä seuraa kuin stressiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen?
Aina ei viitsi siirtää toisten jättämiä. Jotkut jättää seuraavan asiakkaan huoleksi. Sitten muodostuisi ryhmät, ne jotka ei välitä ja ne jotka aina korjaa toisten jäljet. Sano sille jonka huomaat toimivan virheellisesti. Vaikka pieni velotus kun huomaa että kärryt jätetty siihen.
Hiukan ajateltavaa kirjoitti:
Hyvä työntekijä tai tässä tapauksessa myyjä ei kuitenkaan ikinä moiti asiakasta,asiakas on kuitenkin henkilö joka mahdollistaa sinunkin työllistymisesi.
Syöminen se työllistää.
Maksan veroja, pidän yllä kauppaa ostamalla sieltä ruokaa ja muuta tarvittavaa n. 1000 eurolla kuukaudessa JA pystyn palauttamaan ostoskärryt niille varatuille paikoille.
Itseänikin ärsyttää siellä täällä lojuvat irtokärryt.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon olisit valmis erikseen maksamaan ko. palvelusta? Ihan tässä kartoitan bisnes mahdollisuuksia.
Mulle taas parasta huvia kun saa laittaa kärryn takaisin ja järkätä muitakin irtonaisia siihen kasaan :D
Ja minä voin sanoa että kyllä se lihavuuden syy näkyy siinä kassahihnalla aina, turha selittää ferritiinejä kun hihna täynnä makeaa ja eineksia joka ilta.
Ilmiannettu, koska asia saattaa koskea pääministeriä.
Eihän tämä ole missään nimessä tyhmyyttä, vaan laiskuutta ja piittaamattomuutta. Ja laiska ihminen on kekseliäs. Ei missään nimessä tyhmä vaan pikemminkin päin vastoin.