Sanon tämän asian kaupan työntekijänä.
Jos te ette vie kärryjä takaisin sinne mistä ne otitte niin se kertoo paljon mikä teidän ÄO on. Jos ette osaa tuota, niin ette osaa tehdä kyllä mitään muutakaan. Tyhmillä ihmisillä ei ole kauppaan mitään asiaa.
Kommentit (73)
Onhan niillä kauppaan asiaa. Mitä ne muuten sinne tulisivat?
Pitäähän tyhmienkin ihmisten syödä???
Sikamaiset on tavat ihmisillä. Kun rahaa tulee Kelalta ja apua aina tarvittaessa ammattiauttajilta niin tuppaa unohtua mihin muita ihmisiä tarvittiinkaan.
Mitä se mulle kuuluu mitä mä teen?
Oletko ns. agent provocateur? Se kärryn "unohtanut" on varmaan kantanut paljon rahaa teidänkin puljuun.
HYVÄ ,Tietäisi missä kaupassa oot töissä Teen Sinusta ilmoituksen loukkaavasta ja epäammattilaisesta käytöksestä !
T.Markkinointi merkonomi.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ylipainon vuoksi palauttaa niitä.
Miten sitten jaksat ottaa ne?
Ap
Anteeksi. Jätin ne kerran vuonna kivi ja keppi siihen kassojen eteen. En tee sitä enää ikinä. Olen pahoillani!😔
Jaa että jos ulkona ei ole kärryjä ja ottaa ne sisältä niin ei saa jättää ulos kärrytelineeseen samalla kun vie ostokset autolle? Pitäkää tunkkinne.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle siitä makseta.
Niin, mutta jollekin kaupan työntekijälle maksetaan kärryjen viemisestä paikoilleen ja sinä maksat hänen palkkansa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niillä kauppaan asiaa. Mitä ne muuten sinne tulisivat?
Miksi tulla jos ei osata käyttäytyä kuin normaalit ihmiset tekevät?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle siitä makseta.
Entäs sitten? Kun tankkaat auton niin jätätkö sen letkunkin maahan?
Ap
Kyllä me tällä äolla osataan sun palkka maksaa, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän tyhmienkin ihmisten syödä???
Ja käyttäytyä.
Ap
Ap on kauppaan palkattu kärryjen kokoaja ja sitä harmittaa tehdä työnsä.
Mistä palkkasi tulee? kirjoitti:
Oletko ns. agent provocateur? Se kärryn "unohtanut" on varmaan kantanut paljon rahaa teidänkin puljuun.
Entäs sitten? Luulisi myös ihmisten omaavan käytöstapoja?
Kun kaupan asiakkaat saadaan opetettua tekemään kaikki itse, ei se tarkoita, että teillä kaupan tädeillä on enemmän aikaa somettaa.
Eräässä kaupassa kärryt jätetään sisälle maksupisteen lähelle. Vartijat näyttää kärräävän niitä välillä takaisin ulkokatokseen.
On kait näitä muuallakin :D.
En jaksa ylipainon vuoksi palauttaa niitä.