Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12 lasta. Olen ihan puhki.

Vierailija
27.05.2021 |

Rakastan lapsiani mutta viimeaikoina olen ollut tosi väsynyt. Kadehdin naisia joilla on oma ura ja aikaa itselleen. Mua tarvitsee koko ajan joku. Yöllä ja päivällä. Pienin on vielä alle puoli vuotias, isoimmat jo ohittaneet murrosiän. Yhdellä on tällä hetkellä tosi paha murrosikä, parilla uhmaikä. Yhelle pitäisi opettaa pottailu ja muuta mukavaa. Milloin mun elämä alkaa? Olen niin poikki. Kohta varmaan taas joku alkaa huutamaan äitiä. Mies tekee pitkiä päiviä töitä ja olen päivät ja monet illatkin ihan yksin. Väsyttää. Lapset on rakkaita mutta välillä kyseenalaistan rooliani tässä maailmassa.

Kommentit (219)

Vierailija
41/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa pyydät lapsiperheen kotipalvelua. Se on sosiaalipalvelu, mutta ei edellytä lastensuojelun asiakkuutta. Jonkun verran maksaa, mutta on se sen arvoista, joku voi käydä vaikka viikkaamassa pyykit (tuolla lapsimäärällä siihen menee paljon aikaa), imuroimassa ja tekemässä ruuan vaikka kahtena päivänä viikossa. Yli yksi vuotiaat päiväkotiin tai perhepäivähoitoon tai hoitaja kotiin. Eskarilainen koko päiväksi sinne ja eka- ja tokaluokkalaiset ip- toimintaan. Itselle joku opiskelu, jotta saat muuta ajateltavaa ja haaveen tulevaisuuteen, vaikka lähihoitajaksi, jos et muuta keksi (mutta avoimen yliopiston opinnot voisi olla alussa paremmat). Tuo lapsimäärä vaatii organisointia ja työtä.

Vierailija
42/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi makaatte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakotti tekemään 12 lasta?

Lapsia ei tehdä. Niitä saadaan.

Ei se lapsi taikaiskusta maailmaan tupsahda.

Vierailija
44/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen mieliksi oleminen tarkoittaa patjana olemista, ja siihen itse olet myöntynyt, kokeile edes tätä: ota suihin tai anna peppua. Ei muuta. Teille lestoille kun on turha suositella ehkäisyä...

Vierailija
45/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tyttöä ja poikaa?

Vierailija
46/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kenneli sulla.

Vierailija
47/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi makaatte?

Tuo oli törkeää. Eiköhän jokaisen tee välillä mieli.

Vierailija
48/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei malta olla pökkimättä paljaalla? Viis siitä, miltä sinusta tuntuu?

Ei saa pökkiä muuten kuin paljaalla.

Vierailija
49/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää kun kaikki noista muksuista sairastuu yhtäaikaa yrjötautiin...

Hyi painajaisen painajainen!

Vierailija
50/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen äijän pakko laueta aina sisään? Ihme touhua

Vierailija
51/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi makaatte?

Tuo oli törkeää. Eiköhän jokaisen tee välillä mieli.

Tavallinen kysymys, ei kannata vetää hernettä nenään.

- eri

Vierailija
52/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako tyttöä ja poikaa?

5 tyttöä ja 7 poikaa. Ap

Vierailija
53/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos et ole trolli niin sääliksi käy.

Hanki oma tahto, sinun tehtäväsi tässä elämässä ei ole olla patja eikä synnytyskone. Ei vaikka olisi mikä uskonto taustalla, tuo on totaalisen järjen vastaista ja tuossa pisteessä jo luonnotontakin. En usko, että miehesi muuksi muuttuu, minä hankkisin nlan kautta sterilisaation (jota sinullekin on varmasti jo tarjottu, mutta olet kieltäytynyt), vaikka salaa mieheltä, terveystiedon ovat luottamuksellisia joten hän ei toimenpiteestä saisi tietää.

Sitä saa mitä tilaa, älä alistu enää tuollaiseen, uskonnon varjolla ei ole oikeutta tuhota kenenkään kehoa, mieltä eikä isommassa mittakaavassa maapalloa.

Jotakin rajaa!

Vierailija
54/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistata kohtusi. Se auttaa.

Vierailija
55/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😱😱😱

Vierailija
56/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 1 ja 12 lapsen välillä ei tullut mieleen että vaikkapa kahteen olisi hyvä lopettaa? Mitä sinun elämän alkamiseen tulee niin se alkaa 20 vuoden päästä aina nuorimmasta.

Vierailija
57/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakotti tekemään 12 lasta?

Lapsia ei tehdä. Niitä saadaan.

Älä viitsi, jokainen aikuinen tietää miten niitä lapsia tulee.

Vierailija
58/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että olet puhki. Itse olen puhki ajatuksestakin.

Vierailija
59/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kohtaa?

Vierailija
60/219 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadi kiertävä ruokalista ja tilaa ruokaostokset kotiinkuljetuksella. Niin moneksi päiväksi ruoat kerralla kuin kaappiin mahtuu.

Jos maitoa menee järjettömiä määriä, vesikannu pöytään, ja maitoa vain lasillinen ruokajuomana, ei litraa päivässä per henkilö.

Tiskikone rutiininomaisesti päälle tiettyihin aikoihin päivästä, miten se teillä täyttyykään. Tyhjennys lasten tehtäväksi ja hoidetaan heti, kun kone on pessyt ja astiat jäähtyneet. Ei vie kuin max. 3 minuuttia.

Onko mitään ruokaa, joka maistuu ja voisi laittaa valmiiksi pakastimeen? Niitä hetkiä varten, kun et ehdi tai olet tosi väsynyt. Isommille lapsille ruoanlaittovuoroja.

Hanki kuivausrumpu, jos ei jo ole. Järjestä kaappiin tai hyllykköön pyykkihuollon lähelle tilaa jokaisen perheenjäsenen muovikoreille, joihin heittelet puhtaat pyykit suoraan kuivausrummusta. Jokainen ottaa tavaksi viedä oman korinsa puhtaat pyykit omaan kaappiinsa. Ei ole iso eikä vaativa kotityö per henkilö, mutta valtava työ äidille, jos viikattava kaikki pyykit. Äiti viikkaa vain omansa ja perheen pienimpien pyykit, ja ehkä isän, jos niin sovitaan.

Jos isä tekee pitkää päivää, olisiko mahdollista sopia vaikka tunti täysin omaa aikaa sinulle iltaisin, kun mies tulee kotiin? Huom, siis omaa aikaa itsellesi - ei kotiaskareita varten!

Automatisoi ja delegoi kaiken minkä voit. Pidä yhteyttä ystäviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan