Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on vaikeaa puolison löytäminen nykypäivänä

Vierailija
27.05.2021 |

Olen 30v. Kaksi lasta vuoroviikkosysteemillä, on siis aikaa treffailla. Ihan perus fiksu, nätti, sporttinen, ja ennenkaikkea hyvin rehellinen ihminen. Olen nyt deittaillut miehiä reilusti yli vuoden, välissä olen välillä pitänyt taukoja jolloin olet koittanut miettiä asioita ja vetää happea. Miehiä kyllä riittää, kun vanha juttu menee mönkään niin jostain ilmestyy aina uusi. Mutta voi jestas millaista sontaa! Minulle on valehdeltu, minua on johdettu harhaan, petetty, jätetty, sit yritetään ilmestyä uusiksi mun elämään, kaikenlaista ihme sekoilua ja veivaamista on ollut kaikki suhteet. Ja kaikki miehet on +30 paremman puolen, ihan sinne +40 vuotiaisiin saakka, sekä lapsettomia että perheen isejä, laidasta laitaan.

Varmaan se vika on minussa, koska vedän tälläisiä miehiä puoleeni, tai jotenkin aina "valitsen" väärin. Ilmeisesti minulta puuttuu täysin kyky tunnistaa miehestä ominaisuuksia kuten luotettavuus, sitoutumiskyky ja toisen arvostaminen. Enpä olisi uskonut kuinka paljon paskaa sitä voi niskaansa saada vaikka itse koittaa pelata täysin avoimilla korteilla.

Kommentit (103)

101/103 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä olet patukan puutteessa. Ei miehet haluu kakaroita tehnyttä akkaa. Sun aikasi on mennyt jo.

Vierailija
102/103 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kai ap kuvittele, että kukaan hakisi pitkäaikaista suhdetta yh:sta

Miten ap on yh, jos lapset vuoroviikoin hänellä? 

Omalta kohdalta olen todennut, että iän karttuessa olen huomannut etten varsinaisesti tarvitse puolisoa mihinkään. Kalenteri täyttyy työn, lasteni, kavereiden ja harrastusteni myötä mukavasti.  Opiskeluajan jälkeen ei lisäksi ole ollut sellaista luontevaa tapaa tai paikkaa tutustua vastakksien sukupuolen edustajiin. Töissä kyllä, mutta töissä ollaan tekemässä töitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

No kylläpä olet patukan puutteessa. Ei miehet haluu kakaroita tehnyttä akkaa. Sun aikasi on mennyt jo.

Aivan älytön väite. Tottakai on erilaista tapailla lapsellista ihmistä (miestä tai naista) kuin lapsetonta mutta ei tuo mikään este ole. Jos kumppani miellyttää niin miksi ei katsoisi olisiko elämä hänen kanssaan hyvää. Oikeat esteet ovat aivan muita (mm alkoholismi, huume- ja mt-ongelmat, holtiton rahankäyttö, väkivaltaisuus ja tietysti se jos henkilökemiat eivät toimi yhteen).

Itse olin jo vähän vanhempi ennenkuin aloitin seurusteluelämän ja olin jo henkisesti varautunut siihen että naisellani saattaa hyvinkin olla lapsi entuudestaan. Mutta ei ollut ja nyt meillä on keskenämme lapsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi