Kyllä on vaikeaa puolison löytäminen nykypäivänä
Olen 30v. Kaksi lasta vuoroviikkosysteemillä, on siis aikaa treffailla. Ihan perus fiksu, nätti, sporttinen, ja ennenkaikkea hyvin rehellinen ihminen. Olen nyt deittaillut miehiä reilusti yli vuoden, välissä olen välillä pitänyt taukoja jolloin olet koittanut miettiä asioita ja vetää happea. Miehiä kyllä riittää, kun vanha juttu menee mönkään niin jostain ilmestyy aina uusi. Mutta voi jestas millaista sontaa! Minulle on valehdeltu, minua on johdettu harhaan, petetty, jätetty, sit yritetään ilmestyä uusiksi mun elämään, kaikenlaista ihme sekoilua ja veivaamista on ollut kaikki suhteet. Ja kaikki miehet on +30 paremman puolen, ihan sinne +40 vuotiaisiin saakka, sekä lapsettomia että perheen isejä, laidasta laitaan.
Varmaan se vika on minussa, koska vedän tälläisiä miehiä puoleeni, tai jotenkin aina "valitsen" väärin. Ilmeisesti minulta puuttuu täysin kyky tunnistaa miehestä ominaisuuksia kuten luotettavuus, sitoutumiskyky ja toisen arvostaminen. Enpä olisi uskonut kuinka paljon paskaa sitä voi niskaansa saada vaikka itse koittaa pelata täysin avoimilla korteilla.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että ihmiset ovat nykyään hieman sekaisin päästään. Ei tiedetä enää mistä hyvä elämä koostuu. Liikaa ärsykkeitä, keskittymiskyky kadonnut ja älypuhelimet pehmentävät pään.
Juu, tuntuu että senkin olen kokenut. Minulla oli esim. yksi suhde, josta mies ihan itse sanoi että olen kaikinpuolin ihana ja kiinnostava nainen, ja että meillä on kemiaa. Ja kyllä oli minustakin, sen minäkin tiedän ettei sellaista kemiaa ihan joka päivä, vuosi, tai edes vuosikymmen vastaan tule. Mutta hän ei pystynyt jotenkin irrottautumaan siitä nettideittailusta. Yrittihän hän sitten myöhemmin takaisin, mutta luottamus ja ainutlaatuisuus meidän välillä oli siinä kohtaa mennyt. Voi toki sanoa ettemme vaan ollut oikeita toisillemme kun näin kävi. Mutta yhtä hyvin voi olla niin että mies todellakin sössi kaiken, ihan vain siksi että on koukuttunut deittisovellukseen. Uskon että tämä aikakausi kyllä myös tuhoaa monia suhteita..
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
epätoivoisia miehiä, kun sekaantuvat yh:seen.
Vuoroviikkoasumisen pitäisi jo kertoa ettei ap ole yh.
vuoroviikkoasumisen pitäisi jo kertoa, että kannattaa pysyä erossa ongelma-ap:sta
Just. Itse vaikutat melko ongelmajätteeltä.
en minä ole se joka yrittää saada toisen miehen lapsille elättäjää
Nyt vasta vitsin lohkaisit. Miehille tuntuu olevan jo ääretön haaste elättää edes omia lapsiaan, ei kukaan nainen oleta saavansa vieraasta miehestä elättäjää lapsilleen.
Itse olen myös vuoroviikkoäiti. Elämä on paljon halvempaa silloin, kun en ole suhteessa miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vuoroviikkoasumisen pitäisi jo kertoa, että kannattaa pysyä erossa ongelma-ap:sta
Nyt vasta vitsin lohkaisit. Miehille tuntuu olevan jo ääretön haaste elättää edes omia lapsiaan, ei kukaan nainen oleta saavansa vieraasta miehestä elättäjää lapsilleen.
Itse olen myös vuoroviikkoäiti. Elämä on paljon halvempaa silloin, kun en ole suhteessa miehen kanssa.
halvempaa miehelle
Vierailija kirjoitti:
AP, sun onnesi on että olet vielä aika nuori. Muutoin olet kyllä jo aika lailla käytettyä tavaraa. Moni etenkin lapseton ymmärtää että lapsia hankkineen kanssa ei voi saada oikeaa aikuisten suhdetta vaan se on jotain kevyttä tapailua kumminkin, ja aina mennään niiden lasten ja exän ehdoilla. Kivahan se on sulle jos voi tapailla vähän joka toisella viikolla kun sulla ei ole lapsia kotona, mutta eipä siitä kukaan ainakaan lapseton mitään saa.
Suosittelen keskittymään vain yhtä käytetyn miehen metsästämiseen. Vaikka sellaisen joka on myös viikko viikko systeemi ja pari kolme lasta eri naisille.
Ap on normaalia elämää elänyt nuori nainen, jolle löytyt kysyntää. Samanikäiset "käyttämättömät" joutuvat tulevinakin vuosikymmeninä olemaan yksin ja sekös sapettaa.
Minun poikani, 28 v etsik naista, mutta olen opastanut että älä ota toisen kieroksen naista, vasta silloin jos ite oot toisella kieroksella ja eronnut. Siinä sulle syy, ap, vaikka olisit kuinka rehellinen.
Vaikutat jotenkin tasapainoiselta ja hyvältä tyypiltä. Vuoroviikkoisuus on kyllä etu. Toivottavasti tärppää, ehkä kannattaa nyt miettiä miten onnistuisi tutustumaan niihin kunnollisiin, kyllä niitäkin on. Jos selvästi olet nyt kohdannut vain huonoja niin ehkä voisit muuttaa jotain siinä tavassa miten etsit tai miestyypissä mitä etsit.
Ihan esimerkkinä, jos sun tinder profiilissa on jotain tissivako-ankkahuuli-ripsenpidennys-selfiekuvia niin no, sellainen vetoaa tietynlaisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
AP, sun onnesi on että olet vielä aika nuori. Muutoin olet kyllä jo aika lailla käytettyä tavaraa. Moni etenkin lapseton ymmärtää että lapsia hankkineen kanssa ei voi saada oikeaa aikuisten suhdetta vaan se on jotain kevyttä tapailua kumminkin, ja aina mennään niiden lasten ja exän ehdoilla. Kivahan se on sulle jos voi tapailla vähän joka toisella viikolla kun sulla ei ole lapsia kotona, mutta eipä siitä kukaan ainakaan lapseton mitään saa.
Suosittelen keskittymään vain yhtä käytetyn miehen metsästämiseen. Vaikka sellaisen joka on myös viikko viikko systeemi ja pari kolme lasta eri naisille.
En tiedä koitatko jotenkin loukata käyttämällä tuota "käytettyä" sanaa. Moni lapseton taas ei ymmärrä, millaista elämänkokemusta ja viisautta sen äitiyden ja avioeron myötä on elämään tullut. Itse en näe sitä negatiivisessa valossa, vaan vahvuutena. Siksi itsekin siis suosin miestä joka olisi eronnut vakavasta suhteesta ja jolla olisi jo omia lapsia. Heidän kanssaan olen enemmän samalla aaltopituudella kun on koettu samoja asioita ja eletään samaa elämänvaihetta. Eli "käytetty" mies minulle kiitos kyllä kelpaisi :) En siis kuitenkaan sanoisi ettei lapseton mies käy, koska ihmiset on yksilöitä, eikä rakkaus mielestäni tee kannattavuuslaskelmia. Jos eteeni tulee se lapseton mies joka minut haluaa, jonka kanssa on kemiaa, ja joka on niin kypsä että kykenee minun lapsiperhe-elämään sujahtamaan mukaan niin mikäs siinä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
halvempaa miehelle
Voihanhan se seurustelu suhteessa tuloihin olla kalliimpaa kaltaisellesi syrjäytyneelle miehelle kuin töissäkäyvälle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on normaalia elämää elänyt nuori nainen, jolle löytyt kysyntää. Samanikäiset "käyttämättömät" joutuvat tulevinakin vuosikymmeninä olemaan yksin ja sekös sapettaa.
No lapsia tehneet eronneet nyt on aina vain tyytymiskamaa. Itse koskisin lisääntyneeseen mieheen pitkällä tikulla vain jos yksinäisyys niin kalvaisi eikä mitään parempaa löytyisi. Tietysti jos itse olisin yhtä käytetty niin innosta puhuen yrittäisin löytää lapsia hankkineita koska en mä parempaakaan enää saisi. Enkä ansaitsisi.
Olen itse eronnut avioliitosta niin en itsekään mielestäni ansaitse näin käytettynä ketään jolla ei olisi vastaavanlaista eroa takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että ihmiset ovat nykyään hieman sekaisin päästään. Ei tiedetä enää mistä hyvä elämä koostuu. Liikaa ärsykkeitä, keskittymiskyky kadonnut ja älypuhelimet pehmentävät pään.
Juu, tuntuu että senkin olen kokenut. Minulla oli esim. yksi suhde, josta mies ihan itse sanoi että olen kaikinpuolin ihana ja kiinnostava nainen, ja että meillä on kemiaa. Ja kyllä oli minustakin, sen minäkin tiedän ettei sellaista kemiaa ihan joka päivä, vuosi, tai edes vuosikymmen vastaan tule. Mutta hän ei pystynyt jotenkin irrottautumaan siitä nettideittailusta. Yrittihän hän sitten myöhemmin takaisin, mutta luottamus ja ainutlaatuisuus meidän välillä oli siinä kohtaa mennyt. Voi toki sanoa ettemme vaan ollut oikeita toisillemme kun näin kävi. Mutta yhtä hyvin voi olla niin että mies todellakin sössi kaiken, ihan vain siksi että on koukuttunut deittisovellukseen. Uskon että tämä aikakausi kyllä myös tuhoaa monia suhteita..
AP
jos se noin pieneen kaatuu, niin hyvä ettette tuhlanneet kummankaan aikaa pitempään. vaikka ehtiihän yh tuossakin ajassa yhden lapsen tehdä, niin saa uuden elatusmaksujen maksajan
Ap ei ole missään maininnut, että haluaa lisää lapsia. Lapsilla ei töissäkäyvä nainen ansaitse, vaan ne merkitsevät kyllä suurta rahanmenoa naiselle.
Jos vastuu synnyttämisestä olisi miehellä, naiset hallitsisivat tätä maailmaa.
Näyttää olevan vikana pakkomielle löytää uusi puoliso valmiiseen perheeseen. Näytät epätoivoiselta ja juuri sen takia vedät puoleesi kusettajia ja outoja hihhuleita. Toisen valmiiseen perheeseen tuleminen ei ole mitään helppoa eikä kahden eri ero perheen yhdistäminen. Jos ei ole saanut ensimmäistäkään suhdettaan toimimaan niin paljon vaikeempaa saada sitä seuraavakin.
Yksinhuoltaja äidilläni ei ollut paljoa valinnanvaraa miesten suhteen. Joko se oli sellainen outo aikamiespoika joka ei ollut kenellekkään naiselle kelvannut tai sitten alkoholisoitunut. Näitä vaihtuvia tyyppejä sitten tuli lapsuudessani katseltua. Äidilläni piti kuitenkin joku mies olla koko ajan ettei nuoruus mene hukkaan. Ei siinä merkannut mitään jos yh oli fiksu ja hyvännäköinen. Mitään muuta ei saanut kuin muille kelpaamattomia jätöksiä. Toinen vaihtoehto olisi ollut elää yksin. Jos on jo ensimmäinen perhe perustettu ja se epäonnistunut niin ei sen jälkeen mitään A-luokan miehiä kalastella.
Vierailija kirjoitti:
Minun poikani, 28 v etsik naista, mutta olen opastanut että älä ota toisen kieroksen naista, vasta silloin jos ite oot toisella kieroksella ja eronnut. Siinä sulle syy, ap, vaikka olisit kuinka rehellinen.
No tuota, hyvin epätodennäköisesti edes olisin sinun poikasesta elämänkumppanina kiinnostunut, älä huoli ,:D Toivottavasti löytää mukavan tytön rinnalleen kuitenkin. :)
AP
Vierailija kirjoitti:
oisit vaan pysynyt se lasten isän kanssa yhdessä.
mutku ei se kestänyt minua. sika. omasta mielestäni olen ihana
AP vaikuttaa tosi fiksulta, tasapainoiselta ja ihanalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää olevan vikana pakkomielle löytää uusi puoliso valmiiseen perheeseen. Näytät epätoivoiselta ja juuri sen takia vedät puoleesi kusettajia ja outoja hihhuleita. Toisen valmiiseen perheeseen tuleminen ei ole mitään helppoa eikä kahden eri ero perheen yhdistäminen. Jos ei ole saanut ensimmäistäkään suhdettaan toimimaan niin paljon vaikeempaa saada sitä seuraavakin.
Yksinhuoltaja äidilläni ei ollut paljoa valinnanvaraa miesten suhteen. Joko se oli sellainen outo aikamiespoika joka ei ollut kenellekkään naiselle kelvannut tai sitten alkoholisoitunut. Näitä vaihtuvia tyyppejä sitten tuli lapsuudessani katseltua. Äidilläni piti kuitenkin joku mies olla koko ajan ettei nuoruus mene hukkaan. Ei siinä merkannut mitään jos yh oli fiksu ja hyvännäköinen. Mitään muuta ei saanut kuin muille kelpaamattomia jätöksiä. Toinen vaihtoehto olisi ollut elää yksin. Jos on jo ensimmäinen perhe perustettu ja se epäonnistunut niin ei sen jälkeen mitään A-luokan miehiä kalastella.
Kurjaa että jouduit elämään tuollaisessa perheessä. Minun ja äitisi ero lienee kuitenkin se että itse en ole tuonut lasteni elämään vielä kertaakaan uutta miestä, enkä tee sellaista kevyin perustein. Ja vaihtoehto elää yksin on minulle täysin konkreettinen ja ihan kyllä myös arkipäivää, olen elänyt tätä yksinäistä arkea lasteni kanssa nyt kohta kolme vuotta. Mutta tiedätkö mitä, ei epäonnistuminen yhdellä saralla elämästä tee ihmisestä mitään B-luokan ihmistä. Ja kauheinta on jättää elämättä, epäonnistumisen pelossa.
AP
Vierailija kirjoitti:
AP vaikuttaa tosi fiksulta, tasapainoiselta ja ihanalta ihmiseltä.
Kiitos! <3 Lämmitti mieltäni :)
AP
2 lapsen vuoroviikko yh. Olet itsekin laarinpohjakamaa. Kun 30 vuotiaita lapsettomiakin naisia löytyy helposti jos mies itse ei ole aivan pahinta Jöröjukkamatskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä koitatko jotenkin loukata käyttämällä tuota "käytettyä" sanaa. Moni lapseton taas ei ymmärrä, millaista elämänkokemusta ja viisautta sen äitiyden ja avioeron myötä on elämään tullut. Itse en näe sitä negatiivisessa valossa, vaan vahvuutena. Siksi itsekin siis suosin miestä joka olisi eronnut vakavasta suhteesta ja jolla olisi jo omia lapsia. Heidän kanssaan olen enemmän samalla aaltopituudella kun on koettu samoja asioita ja eletään samaa elämänvaihetta. Eli "käytetty" mies minulle kiitos kyllä kelpaisi :) En siis kuitenkaan sanoisi ettei lapseton mies käy, koska ihmiset on yksilöitä, eikä rakkaus mielestäni tee kannattavuuslaskelmia. Jos eteeni tulee se lapseton mies joka minut haluaa, jonka kanssa on kemiaa, ja joka on niin kypsä että kykenee minun lapsiperhe-elämään sujahtamaan mukaan niin mikäs siinä.
AP
En nyt sinällään loukata kun olen itsekin käytetty kun olen avioliitosta eronnut. Mutta siis varmasti sulla on elämänkokemusta ja viisautta, mutta valitettavasti sulla on siinä myös ne lapset pyörimässä ja niiden ehdoilla sä elät. Siihen ei kyllä kauhean hyvin kukaan muu mahdu. Hyvä että etsit ensi sijassa lisääntynyttä koska ehkä te ymmärrätte toisianne eikä kumpikaan edes tahtoisi että olette toisillenne tärkeimpiä. Että lapset aina edellä molemmilla ja sitten katsotaan paljonko ns. parisuhteelle jää ehkä aikaa.
Joskus tein sen virheen että aloitin jotain lapsia hankkineen miehen kanssa eikä siitä kyllä tullut mitään kun pitää hyppiä aina lasten ja exän oikkujen mukaan. Siinä kuviossa ei lapsettomalla ole kuin häviämisen paikka, saa vaan kiltisti odotella koska toisella osapuolella mahtaisi armeliaasti olla aikaa tavata, eli milloin lapsille ja exälle sopii. No joillekkin sopii joillekkin ei.