Sinä, joka et ole ottanut influenssarokotetta ainakaan 10:neen vuoteen:
Kuinka monta kertaa olet sairastanut influenssan rajusti?
Kommentit (162)
Sikapiikin taisin ottaa vuonna 2010. Ei ole koskaan ollut influenssaa eikä viimeiseen 10 vuoteen mitään muitakaan flunssia eikä antibioottikuureja. N48
En ole koskaan ottanut influenssarokotetta, enkä tiettävästi sairastanut influenssaa. Olen onnekas tai sitten on vaan hyvä vastustuskyky.
En ole koskaan ottanut influenssarokotetta. En ole myöskään koskaan sairastanut influenssaa.
0 kertaa. En ole ikinä ottanut influenassarokotusta.
Vierailija kirjoitti:
0, en ole koskaan ottanut tuota rokotetta,enkä ota.
En ole ollut edes flunssassa varmaan 15 vuoteen.
Samat sanat, tosin minulla oli yksi parin päivän pikkuflunssa tällä vuosituhannella, joskus 6-8 vuotta sitten.
Kerran, lapsena. En ole koskaan ottanut influenssarokotetta.
Koskaan en ole ottanut rokotetta enkä ole influenssia sairastanut. Enkä koronaa. En ottanut sikapiikkiäkään, enkä sairastunut (varsinkaan narkolepsiaan). Minulla ei ole edes flunssaa joka vuosi.
Koronarokotteen otan mahdollisesti, jotta voin matkustaa, muuten pärjäisin ilman.
En ole ikinä ottanut sellaista. En tiedä olenko sairastanut koskaan influenssaa.
97 olen sairastanut. 2 viikkoa. Olin 40 asteen kuumeessa sen ajan. En ole yhtään influenssapiikkiä elämäni aikana ottanut. Sikapiikki piti ottaa työn puolesta. Siitä tuli lievä tauti. Koronan sairastin viime vuonna.
Hohhoh, kuumetta ei varmaan 1990-luvun jälkeen. Siihen vaikuttaa esim. ravitsemustila.
Otin sikapiikin 2009, sitä ennen en ole ottanut influenssarokotetta, enkä sen jälkeenkään ennen kuin viime talvena. Tämäkin vain siksi, että työyksikön muuttumisen jälkeen olisi tullut liikaa säätöä rokotteesta kieltäytymisessä (sote-ala). Tiettävästi ikinä en ole sairastanut influenssaa.
En ole ikinä ottanut influenssarokotetta. Olen kyllä taudin sairastanut useampaan kertaan, mutta hyvin harvakseltaan. Eipä ole traumoja jäänyt, joten en ole kokenut rokotetta tarpeelliseksi, mutta ehkäpä joskus vanhempana ehkä (olen nyt 48). Olen kyllä yrittänyt suostutella iäkkäitä vanhempiani rokotuksiin, mutta eivät ole suostuneet - koronapiikit ottivat kyllä onneksi, niin kuin itsekin.
En ole sairastanut ikinä influenssaa. Enkä mitään muutakaan oiretta tuovaa. Koronan plussasin vuosi sitten ja se oli oireeton, toistamiseen tammikuussa.
T: ulkosuomalainen
En ole koskaan ottanut rokotetta, enkä ole tietääkseni koskaan elämässäni sairastanut influenssaa.
N38
Pointtisi on? Vertaatko tosissasi koronaa ja influenssaa toisiinsa? Just🙄😀
Sain ensimmäisen koronarokotteen tällä viikolla ja sitä ennen sain ditebooster ja veropol rokotteet jäykkäkouristusta, kurkkumätää ja poliota vastaan vuonna 2012. En käytä mitään reseptilääkkeitä säännöllisesti, ainoastaan joskus ibusalia, jos joskus vähän paikat kolottaa. Perusterveen normaalipainoisena heteromiehenä ei minulla ole mitään jokatalvisia flunssia, korkeintaan saattaa vähän nenä vuotaa kylmällä säällä. Olen muutenkin aina viettänyt tervettä elämää eikä kalja, viina, tupakka tai muut mömmöt ole minua koskaan kiinnostanut.
En ole koskaan ottanut.
Influenssa ollut kolme kertaa 34 vuoden aikana.
Kerran lapsena.
20 vuotiaana. Silloin oli kuumetta ja sain korvatulehduksen myös.
30 vuotiaana oireettomana. Muu perhe sai oireita.
Olen ottanut influenssapiikin kahdesti (silloinen työnantaja tarjosi) ja molempina talvina olin normia useammin kipeänä. Jälkimmäisenä vuonna sairastin myös influenssan todella rajuna eli ei kiitos rokotteille.
Eipä ole tullut sairastuttua tuohon mokomaan vielä koskaan ilman rokotteen rokotetta.
0, en ole koskaan ottanut tuota rokotetta,enkä ota.
En ole ollut edes flunssassa varmaan 15 vuoteen.